Algemeen Nijmegen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik moet vanavond laat even naar Nijmegen.
Is er normaal gesproken op maandagavond eenzelfde bezetting als op andere avonden?
En even snel naar binnen, pijpen, neuken en beetje met tieten spelen, kom je er dan met € 50 of meer nodig?

Ik trof vanavond in het linker pand, rechts boven achter het raam een zeer voluptueuze schone met een enorme kont. Helaas werd ze tot tweemaal toe voor me weggekaapt. Iemand enig idee?

Ik heb Andra 2x bezocht in pand rechts boven. Ze adverteerd ook op kinky. Pas in Almelo, deze week week en vorige week Nijmegen. Wat mij opviel is dat deze dame ws er ook zitten.

Good evening everyone, this is my first post, so I apologize for any inaccuracies. I passed through the neighborhood about three weeks ago (Sunday morning/just after lunch) and spent time with two girls, Lisa on the ground floor of 26 and Camila (Cami) on the first floor of 40 and .
It was my first time in a red-light district. I had a good time with Lisa. It's a shame she didn't get on top of me because "it's hard work," but she had beautiful breasts and was a great sucker. I finished with masturbation, a cleanup after watching her clean herself, and then I left.
After lunch, I returned to the area and stopped by Camila, a petite girl with a nice ass. After the first operations, I have to say Lisa was better. We moved on to sex, a great time, first cowgirl, then missionary, with a few moans from her accompanying it all. The climax was reached at the last moment, so no handjob. Too bad, I would have liked a few more moments with her.
Watching her wash and get ready was really nice, a pocket-sized girl.

I think I'll go back for a walk in the neighborhood in the near future.

I haven't found any reviews for either of them, and I don't know how to open them. If there are any, I'm happy to add my experience.

Bye

Maar welke dame is value for money?. Aanraders worden gewaardeerd
Niet zo een succes achter het stuur, als ik daar wel de tijd voor had deed ik het.
In straatjes zoals nijmegen heeft het niet zoveel zin om dit soort adviezen te vragen. Het aanbod is beperkt en gezien de weinige reacties is ook lastig welke dames er eventueel zijn. Nijmegen leent zich wel prima voor een praatje bij de deur omdat alles binnen is.

De beste optie wat mij betreft is gewoon gaan kijken, zie je een leuke dame even aan de deur praten en als het je dan wat lijkt naar binnen stappen.

De genoemde Sonia is een leuke meid en die is er vaak voor de rest ben ik bang dat je vooral veel lege kamers zult vinden.
Een update over hoe de bezetting is zou wel handig zijn.
De 14 dames uit het vorige bericht wijst erop dat nijmegen weer wat meer te bieden heeft.

In straatjes zoals nijmegen heeft het niet zoveel zin om dit soort adviezen te vragen. Het aanbod is beperkt en gezien de weinige reacties is ook lastig welke dames er eventueel zijn. Nijmegen leent zich wel prima voor een praatje bij de deur omdat alles binnen is.

De beste optie wat mij betreft is gewoon gaan kijken, zie je een leuke dame even aan de deur praten en als het je dan wat lijkt naar binnen stappen.

De genoemde Sonia is een leuke meid en die is er vaak voor de rest ben ik bang dat je vooral veel lege kamers zult vinden.
Een update over hoe de bezetting is zou wel handig zijn.
De 14 dames uit het vorige bericht wijst erop dat nijmegen weer wat meer te bieden heeft.
Ja ik kan eigenlijk kort maar krachtig zijn. Bezetting was echt dramatisch op beide panden. Zaten rechts geloof ik 3a4 dames
Links ook zoiets wat ik kon zien. Ik heb me het naar binnen lopen maar bespaard.
Ben bij de genoemde dame naar binnen gewipt maar helaas ondanks dat er niks te doen was toch best een gejaagde kamergang. Rapido naar de auto en een tussenstop gemaakt bij het baekland.
Voor mij geen nijmegen meer als er niks veranderd. Wel jammer want enkele jaren geleden was het toch een best goed bezette buurt.

Sonia was er idd

Ja ik kan eigenlijk kort maar krachtig zijn. Bezetting was echt dramatisch op beide panden. Zaten rechts geloof ik 3a4 dames
Links ook zoiets wat ik kon zien. Ik heb me het naar binnen lopen maar bespaard.
Ben bij de genoemde dame naar binnen gewipt maar helaas ondanks dat er niks te doen was toch best een gejaagde kamergang. Rapido naar de auto en een tussenstop gemaakt bij het baekland.
Voor mij geen nijmegen meer als er niks veranderd. Wel jammer want enkele jaren geleden was het toch een best goed bezette buurt.

Sonia was er idd
Nijmegen is al heel lang slecht op dit gebied

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
55.181
Leden
45.814
Nieuwste lid
Diddykisser
Terug