Misschien dat vanwege de vierdaagse de werktijden aangepast zijn, het beste is gewoon een kijkje te nemen.
Afgezien van wat tijd kost je dat immers niets.
Afgezien van wat tijd kost je dat immers niets.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zou deze week ivm de zomerfeesten nijmegen even overslaanIs er overdag door de weeks nog wat op de nieuw markt bij de ramen of moet ik toch de avond hebben moet vd week in nijmegen zijn
Een drukte of weinig bezetting @BobbyjeanIk zou deze week ivm de zomerfeesten nijmegen even overslaan
Niemand hier ervaring?Ik trof vanavond in het linker pand, rechts boven achter het raam een zeer voluptueuze schone met een enorme kont. Helaas werd ze tot tweemaal toe voor me weggekaapt. Iemand enig idee?
Niet zo een succes achter het stuur, als ik daar wel de tijd voor had deed ik het.In de tijd, dat je zit te wachten op een reactie, zou je misschien toch wat recensies kunnen bekijken.
Maar welke dame is value for money?. Aanraders worden gewaardeerd
In straatjes zoals nijmegen heeft het niet zoveel zin om dit soort adviezen te vragen. Het aanbod is beperkt en gezien de weinige reacties is ook lastig welke dames er eventueel zijn. Nijmegen leent zich wel prima voor een praatje bij de deur omdat alles binnen is.Niet zo een succes achter het stuur, als ik daar wel de tijd voor had deed ik het.
Ja ik kan eigenlijk kort maar krachtig zijn. Bezetting was echt dramatisch op beide panden. Zaten rechts geloof ik 3a4 damesIn straatjes zoals nijmegen heeft het niet zoveel zin om dit soort adviezen te vragen. Het aanbod is beperkt en gezien de weinige reacties is ook lastig welke dames er eventueel zijn. Nijmegen leent zich wel prima voor een praatje bij de deur omdat alles binnen is.
De beste optie wat mij betreft is gewoon gaan kijken, zie je een leuke dame even aan de deur praten en als het je dan wat lijkt naar binnen stappen.
De genoemde Sonia is een leuke meid en die is er vaak voor de rest ben ik bang dat je vooral veel lege kamers zult vinden.
Een update over hoe de bezetting is zou wel handig zijn.
De 14 dames uit het vorige bericht wijst erop dat nijmegen weer wat meer te bieden heeft.
Nijmegen is al heel lang slecht op dit gebiedJa ik kan eigenlijk kort maar krachtig zijn. Bezetting was echt dramatisch op beide panden. Zaten rechts geloof ik 3a4 dames
Links ook zoiets wat ik kon zien. Ik heb me het naar binnen lopen maar bespaard.
Ben bij de genoemde dame naar binnen gewipt maar helaas ondanks dat er niks te doen was toch best een gejaagde kamergang. Rapido naar de auto en een tussenstop gemaakt bij het baekland.
Voor mij geen nijmegen meer als er niks veranderd. Wel jammer want enkele jaren geleden was het toch een best goed bezette buurt.
Sonia was er idd
Ja toch zonde want de locatie is eigenlijk goed en de opzet van de panden is ook niet gek bedacht. Maar gisteravond tussen 21:00-21:30 was er ook geen wandelaar te zien. Dus dan word het voor de dames ook niet interessant meer en dan neemt het natuurlijk van beide kanten steeds meer af totdat t gewoon doodbloed.Nijmegen is al heel lang slecht op dit gebied
Zaten rechts geloof ik 3a4 dames
Links ook zoiets wat ik kon zien. Ik heb me het naar binnen lopen maar bespaard.
Als ik echt eerlijk ben heb ik het aanbod en bezetting in Nijmegen altijd slecht gevonden , in het verleden ging ik altijd naar Arnhem maar sinds dat weg is daar is het hier in de regio geholpen geworden als je geen auto hebt want je bent hier natuurlijk wel vlot de grens overJa toch zonde want de locatie is eigenlijk goed en de opzet van de panden is ook niet gek bedacht. Maar gisteravond tussen 21:00-21:30 was er ook geen wandelaar te zien. Dus dan word het voor de dames ook niet interessant meer en dan neemt het natuurlijk van beide kanten steeds meer af totdat t gewoon doodbloed.
Ik gok dat het 2017 was dat ik er voor het eerst was en toen was er toch een flinke bezetting en ook genoeg wandelaars.
Als ik echt eerlijk ben heb ik het aanbod en bezetting in Nijmegen altijd slecht gevonden , in het verleden ging ik altijd naar Arnhem maar sinds dat weg is daar is het hier in de regio geholpen geworden als je geen auto hebt want je bent hier natuurlijk wel vlot de grens over
Was er vorige week en toen waren er rond de 15 dames aanwezig. Niet alle dames staan boven bij het raam klanten te lokken. Een hoop wachten rustig af in hun kamer.
De kans is dus groot dat je een aantal hebt gemist door niet naar binnen te gaan.
Voor mij geen nijmegen meer als er niks veranderd. Wel jammer want enkele jaren geleden was het toch een best goed bezette buurt.
Mis persoonlijk de tijd in Arnhem ook. Fijne wandelbuurt met genoeg keus aan leuke dames. Nijmegen is ontzettend achteruit gegaan. Deel vd ramen weg/dicht en door regels + weinig echt goede aanwas gewoon te afhankelijk van een paar goede dames.Als ik echt eerlijk ben heb ik het aanbod en bezetting in Nijmegen altijd slecht gevonden , in het verleden ging ik altijd naar Arnhem maar sinds dat weg is daar is het hier in de regio geholpen geworden als je geen auto hebt want je bent hier natuurlijk wel vlot de grens over