WHEM Nika, Hot blonde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1504

Wandelaar
Forumpionier
41
19/07/21
58
5
Waarschijnlijk te mooi om waar te zijn, maar de foto's blijven me boeien en Google vind geen "originele" foto's.

Wie heeft er ervaring met Nika?

 
er is een webcam meisje HotXHelen


Of

maar misschien is ze tijdelijk in Nederland
 
Het zal toch niet?? Want die 33 jarige Nika in Amstelveen die heel goed schijnt te kunnen pijpen vind ik niet echt aantrekkelijk, terwijl deze 26 jarige Nika me wel erg bevalt qua foto's hoewel ik denk dat ze sili's heeft (wat dan weer minder is), maar haar koppie spreekt me wel erg aan.

Nee, ik ben vannacht in Nederland terug gekomen dus kan alles weer checken.
 
Ja, dat het de cam girl is die ook op kinky zit klopt idd, maar ik dacht even dat je bedoelde dat beide Nika's in A'veen dezelfde waren.....poeh, beetje warrig nog vandaag....
 
Heeft volgens mij in Utrecht gezeten. Er was een draadje van, meen mij te herinneren dat er eerst gedacht was dat het nep was, later werd er gezegd dat ze het was, inclusief een forse batterij wat op de foto's ook wel te zien is, maar don't shoot the messenger.
 
Te veel sili's dus, right? Bedoel je dat met die batterij?

Dat is mijn enige bezwaar, hou daar niet van en vind de vorm van niet natuurlijk bij haar, maar verder vind ik haar gezicht erg mooi en 3 glossy foto's echt super sexy.
 
Op zich maakt dat het wel makkelijker voor het onderscheid ipv toen ze alletwee in Amstelveen zaten. Het ging mij om de Nika die nog steeds in A'veen zit, maar de recensies die er al zijn waren over die Nika die nu in Nieuwegein zit. :)

Er zit trouwens ook nog een blonde Nika in Den Bosch.
 
Op zich maakt dat het wel makkelijker voor het onderscheid ipv toen ze alletwee in Amstelveen zaten. Het ging mij om de Nika die nog steeds in A'veen zit, maar de recensies die er al zijn waren over die Nika die nu in Nieuwegein zit. :)

Er zit trouwens ook nog een blonde Nika in Den Bosch.
Heeft er iemand ervaring met Nika uit Den Bosch?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan