WHEM Niki, Amsterdam, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze werkte vorige keer met een booker, dus wellicht nu ook. En die willen geen videocall nee 🤷🏻

Maar de WA profielfoto is in elk geval wel van de dame uit het Kinky profiel en klopt met de fotos van voorheen, deze booker heeft nog nooit "gelogen" waar het gaat om fotos vs. realiteit, voor zover ik weet.
 
Ik was bij dit hele lieve meisje. Ze is best wel introvert , dat.komt ook wel.doordat ze bijna geen engels spreekt dus communiceren is lastig. Ze is precies dezelfde meid als op de foto's, echt een heel erg mooi lichaam , haar tietjes zijn cup B maar die zijn nogal behoorlijk.uitgezakt. Ze is erg gewillig, vindt veel goed maar je moet wel alles eerst vragen en praten gaat dus niet makkelijk als je elkaars taal bijna niet begrijpt. Ze kan er alleen niet tegen als je aan haar heerlijke voetjes komt want dat kietelt te veel, helaas had ik dat een andere keer ook al meegemaakt :-( Al met al een goede ervaring , heerlijk gezoend en gepijpt , maar qua prijs/kwaliteit aan de dure kant. Ik bedoel je mag voor 250/u iemand verwachten met iets meer eigen initiatief. Kan er misschien ook aan liggen dat ze misschien erg moe is na heel veel bezoekers....
 
Het was weer zo een dag.....ben op zoek naar een spannende avontuur 😁. Kon me nog herinneren, die ene Niki zag er leuk uit haha...dus even haar appen voor een afspraak.

Zoals bovenstaande recensie geschreven. Wat een mooie pareltje in het echt mooier dan foto.

Het tongzoenen en pijpwerk was zeer intens en rustig. Sommige moment likte ze mijn tarzan als een lekkere ijsje. Daarna een intense intiem sessie, afgerond op zn hondjes met nodige hatseflatse werk 😂.

Aangezien ik geen sterretjes kon aanklikken. Al met al een dikke ⭐⭐⭐⭐ ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan