Recensie Nikki, Maasmechelen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

love natural

Newbie
10
18/10/22
2
6
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/klein-geil-asia-hoertje-nl-sprekend-girlfriend-experiance.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag bij Nikki geweest. Zeer klein Aziatisch meisje. Best wel mijn smaak en volgens de advertentie veel mogelijk en een beetje gek. Dus dar komt wel goed, dacht ik.
Maar helaas, ondanks dat de handeling op zich niet eens zo verkeerd was, was het zo zakelijk en kil, dat de spanning ver te zoeken was. Je mocht ook nergens aankomen. Jammer.
Voor mij niet nog een keer.
Herhalingsgevaar nul.
 
Ik ben ook bij haar geweest onlangs.
Ik dacht eenzitter doos tegen te komen, maar dat was helemaal niet zo.
Volgens mij heb ik een ander aziatisch meisje voorgeschoteld gekregen.
Alles was gevoelig, mocht er niet aankomen…
Slechte ervaring.
 
Ik ben daar pas nog bij geweest en niks mee, heb me goed gevoeld natuurlijk word er op hygiene gelet , en dat is bij mijn pik ok , geen rand witte smeurie erop , dus clean , en heb zonder condoom deze asian meid geneukt top en top ervaring mee gehad ... Me gebit is trouwens ook qua hygiene ok , en zonder dat ik er erg in had had ik haar tongetje al in mijn mond zitten zalig klaar gekomen ..
Super ervaring , begrijd dan ook niet waarom andere mannen er niet ok over schrijven , misschien qoncurentiie maar ok zo gaan die dingen
Groet Jan
 
Graag dan een volledige recensie maken aub
 
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/aziatiche-28-j-tongzoen-met-of-zonder-puur-natuur-in-mij.html
Totale kosten (in euro)
80
Vandaag bij Nikki Asian geweest in Maasmechelen kleine Aziatische dame half Thais/Filipijns.
Aan de telefoon kwam ze al beetje koel over maar haar prijs is redelijk te noemen.
En aangezien ik een zwak heb voor Aziatische dames en zeker een klein popje van amper 1.50 toch maar een gokje gewaagd.
Haar ontvangst locatie aan een drukke rijksweg is wel netjes dat moet ik zeggen maar verder weinig positief.
Dame heeft een pokdalig gezicht en bepaald geen Aziatisch service kanon, maakt in haar advertentie reclame voor vanalles en nog wat.
Vooral voor neuken zonder condoom etc. nou uiteindelijk was het pijpen nog met condoom, voor de rest weinig hartelijk type.
Zoenen zat er niet in laat staan tongzoenen aanraken en overig fysiek contact ook lastig, kreeg amper een stijve uiteindelijk nog wat klaargereden met moeite.
Maar al met al is de service bij de ramen vaak nog beter absoluut geen herhaling gevaar bij deze dame.
 
Vandaag bij Nikki Asian geweest in Maasmechelen kleine Aziatische dame half Thais/Filipijns.
Aan de telefoon kwam ze al beetje koel over maar haar prijs is redelijk te noemen.
En aangezien ik een zwak heb voor Aziatische dames en zeker een klein popje van amper 1.50 toch maar een gokje gewaagd.
Haar ontvangst locatie aan een drukke rijksweg is wel netjes dat moet ik zeggen maar verder weinig positief.
Dame heeft een pokdalig gezicht en bepaald geen Aziatisch service kanon, maakt in haar advertentie reclame voor vanalles en nog wat.
Vooral voor neuken zonder condoom etc. nou uiteindelijk was het pijpen nog met condoom, voor de rest weinig hartelijk type.
Zoenen zat er niet in laat staan tongzoenen aanraken en overig fysiek contact ook lastig, kreeg amper een stijve uiteindelijk nog wat klaargereden met moeite.
Maar al met al is de service bij de ramen vaak nog beter absoluut geen herhaling gevaar bij deze dame.
Heb jij dan intim zonder condoom gedaan of met
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem was met condoom zelfs het pijpen deed ze nog met condoom, intiem zonder had ik trouwen niet gewild.
Maar sowieso als het eerste wat een dame doet op bed voor je ligt al het condoom uit de verpakking haalt en om een slappe lul begint te trekken weet ik al dit gaat niet veel worden.
Verder heb ik veel ervaring met Aziatische dames en ben vaak in Azië geweest en dame zegt 28 jaar oud te zijn.
Nou kun je tien jaar bij tellen zeker 38 jaar of ouder schat ik de werkelijke leeftijd was ik ook nog vergeten te melden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan