Recensie Nina, Amsterdam 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7491051-nina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn hemel!

Oké, de ontvangst was even apart. Voor ik uiteindelijk het kamer nummer doorkreeg waren we enkele verificatie foto's en ongeveer 40 minuten verder dan de afgesproken tijd.

Maar daar opende Nina de deur en slaan de zenuwen aardig op hol. Wow, wat is ze mooi! Ik heb een uur doorgebracht met een meid die precies weet wat een GFE moet zijn. Een uur met Nina is te weinig, veel en veels te weinig! Daar wilde ik het bij laten.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
kinky
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
na de fotos van nina te hebben gezien en de goede recensies besloten om haar te bezoeken
een hotel in amsterdam
weegt 45 kilo 165 cm en een mooie kleine cup a met kleine tepeltjes
gepijpt zonder cd en klaargekomen in dr mondje
daarna ik haar masseren en en vibrator ingebracht
daarna haar vingeren , erg strak en mooi kutje
volgende handeling was een penis massage
hd ze nog nooit eerder gedaan
vervolgens haar genomen in verschillende standjes
ik ga haar zeker vaker bezoeken
ik ben 2 uur bij haar geweest
zelf gebruikt ze een clit vibrator een kleintje . mooi om haar daar mee bezig te zien
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook van plan om haar op te zoeken, ik weet inmiddels ook waar ze ontvangt maar ik ben nog nooit in dat hotel geweest. Is het makkelijk parkeren daar?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7491051-nina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook ff langsgeweest.
Makkelijk te bereiken. Parkeren kan ( als je een plek vindt) in de zijstraten of ff 4-5min verder op op loopafstand. Maar je hebt ook de parkeergarage pakken.
Moest ook ff buiten wachten 10 15min.
Jammer dat de selfies pas gevraagd worden als je daar al bent. Zou het eerlijk gezegd gewoon eerder vragen. ( ik weet niet wat de werkelijke bedoel zou zijn van de selfie maarja)

Eenmaal binnen het zelfde riddeltje, betalen, uitkleden, douchen.
Bij mij was het "probleem" dat hij iets te groot was en dus niet echt diep in kon.
Dat vond ik wel jammer, maar had het wel kunnen verwachten als ik de vorige review las.
Maarja toch een gokje nemen zou ik zeggen. Ze is wel 1 van de betere in NL vind ik.

Naja prima vrouw, kan ~Engels en babbelt ook lekker mee. Vraagt ook wat jij echt wilt van haar en vertelt ook een beetje wat zij lekker vindt. Pakt ook op zn tijd haar vibratortje erbij om nog meer te genieten.
Ik zal er heen gaan als je een niet te grote penis hebt. Dan is ze wss wel 5 sterren waard.
 
Ik moet bekennen dat ik niet verwachtte dat mijn opmerking serieus genomen zou worden. Voor de duidelijkheid: aandacht vragen bij de receptie wanneer je een illegaal in een hotel werkende dame bezoekt lijkt me niet het toppunt van discretie. Misschien parkeertips voortaan buiten de recensietopics houden. Hoteldames blijven toch zelden lang op dezelfde plek, misschien is alles dat hier omtrent de ontvangstlocatie en bijbehorende parkeermogelijkheden gemeld is inmiddels al achterhaald.
 
Had vanmiddag een afspraak staan met haar en een half uur van te voren een berichtje naar haar gestuurd of het nog doorgaat voordat ik die kant op ga (ik was al in Amsterdam). Kreeg de vraag terug of ik ook een uur later kan komen. Kwam niet uit voor mij. Ik kan best begrijpen dat dames wat willen schuiven in hun agenda's, maar een half uur van te voren vragen of ik een uur later kan en nog eens op mijn initiatief vind ik ook niet echt netjes. Stel je voor dat ik er al heen was gegaan en daar pas te horen kreeg dat het een later wordt. Misschien nog een poging later deze week (ze is er nog een week gaf ze aan), maar in ieder geval een minpuntje voor communicatie.
 
Helaas, nadat ik vandaag contact opnam 2 uur voordat de afspraak was, is mijn afspraak ook verplaatst 2 uur later ivm wijziging kamer. Was niet meer mogelijk hierdoor.

Ze is er nog 7-10 dagen. Ga nog wel naar dr toe
 
Ze antwoordde niet omdat ik rond die tijd bij haar was ;)
Ik had echt een goede middag, wat een leuke, lieve en bovenal prachtige dame.
Als je een straatje verder van de weg afslaat kun je in de woonwijk overal parkeren en is het 2 min lopen.
Stond heel even buiten te wachten (PS ze vraagt dan om een selfie om te kunnen checken of het niet fake is of foute boel) en kreeg daarna de verdieping door en daarna het kamernummer.
Toen begon het feest, wat een spetter.
Tegen een kleine bijbetaling pzc en cim.
Dat kan ze zo goed dat dit heel snel ging, wat fijn is want daardoor kon ik met de tweede ronde het uur volmaken.
Ze vindt het fijn om in meerdere standjes genomen te worden en pakt graag haar klitvibrator erbij.
Dat vond ik echt te gek.
De tweede ronde zit overigens gewoon in de prijs.
Nina heeft daarnaast ook absoluut geen haast, wat ik erg fijn vind.
Dit was voor mij het beste bezoek aan een dame ooit.
Volgende week ga ik weer naar haar toe, kijk er nu al naar uit!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7491051-nina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Gisteren heb ik Nina ook bezocht. Ik heb eenmaal een voorkeur voor skinny dames, maar ook die heerlijk naturel zijn zonder al te veel opsmuk etc. Ik was dan ook snel verkocht en welbekende achtergronden op foto's gaven mij genoeg vertrouwen om Nina eergisteren meteen te appen. Na een rappe reactie was het vertier daarmee gepland. Ik stapte het hotel in en ontmoette even later de erg knappe & slanke Nina. Wow, foto's op haar profiel kan ik beamen…:love:

Vanuit beide zijden was het aftasten, het gesprek verliep ietwat stroef. Financiën werden afgehandeld etc. en ik ging even snel onder de douche. Het gesprek kwam daarna wel meer los en het hek was enigszins van de dam, ook al was tongzoenen erg terughoudend. Tongen windt me altijd erg op en is m.i. toch een must om in de mood te komen. Dat werd iets inniger en t.z.t. zakte Nina af naar mijn leuter.
Echter, ik kreeg ook te horen dat mijn lid toch wel aan de grote kant was en Nina voorzichtig te werk wilde gaan. Prima, daar heb ik respect voor en is begrijpelijk, maar het blijft voor het momentum toch altijd wel een grote dooddoener…
Op zich had ik dit kunnen weten, maar het blijft subjectiviteit, dus ook voor mij een gokje waard.

PZC was erg slapjes, dus ik vroeg Nina wat dieper en ruiger te werk te gaan, maar helaas... Ik verzocht haar ook aan mijn ballen te likken/zuigen, maar dat ging ook erg voorzichtig en dus met weinig gevoel. 'In depth' vingeren was er niet bij (wel begrijpelijk), maar m.i. kon Nina tijdens het beffen de extra stimulatie met hand langs haar clitje nog wel waarderen.
T.z.t. een rubbertje eroverheen, maar zijdelings bleven die beentjes toch erg strak op elkaar, terwijl Nina middels een vibrator haar poesje bewerkte. In cowgirl bleef Nina ook wat monotoon, terwijl ik zo nu & dan haar voorgeveltje met mijn tong bewerkte; ik heb wel betere sessies meegemaakt bij andere meiden. Ik kon het niet laten om dat strakke poesje alsnog even te likken, m.n. om mijn gereedschap weer iets meer op oorlogssterkte te helpen. Daarna heb ik nog enige minuten in missionaris geneukt, spoot ik het rubbertje vol en was de pret wel voorbij.

Al met al liep ik na zo'n 50 minuten met gemengde gevoelens de deur uit; ik had ook niet de behoefte om de tijd nog vol te lullen. De date was afdoende, maar voor mij ook niet meer dan dat. Ik kan Nina als knappe, slanke en hygiënische dame op zich wel aanbevelen, ook omdat ze t.z.t. wat meer loskomt en wel de tijd neemt. Verder kan je een prima gesprek met deze knappe & naturel dame hebben. Echter, voor mij bestaat er helaas geen herhalingsgevaar...

Mijn ietwat grotere lid was voor Nina namelijk toch een issue, alles ging wel erg voorzichtig, met weinig passie en dat had deels zijn effect op 'het momentum' en mijn geilheid. Dan ga ik toch liever voor meer ervaren/gewilligere dames, die ook meestal minder moeite hebben met een ietwat grotere leuter, en die meer passievol te werk gaan. Ik kan de mening van @Guzmanbshman dus beamen: als je gemiddeld geschapen bent, zal Nina voor jou misschien wel 5 sterren waard zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor alle recensies dusverre. Kan iemand mij vertellen of Nina een mooi kutje heeft. En 'mooi' in mijn optiek is glad geschoren en zo klein mogelijke schaamlipjes. Thanks voor de info alvast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan