Recensie Nina, Amsterdam 4,14 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb echt het idee dat deze foto's van een totaal andere dame zijn. Maar via de app praat ze wel op precies dezelfde manier. Tenzij er een booker achter zit die nu gewoon haar profiel voor een andere dame gebruikt. Maar ik zal haar binnenkort wel een keer bezoeken om erachter te komen. Moet alleen weer even wachtten tot de financiën het toelaten. Ze vertelde in ieder geval dat ze hier voor twee weken is.
 
Klopt, kreeg ik ook idd.
En dat heeft ze wel vaker. Maar de laatste is haar wel meen ik toch?
Moest ook ff 2x kijken...

Net als Bella overigens.
Hier nog eentje met een ontvangen app vanuit Nina dat ze terug is in NL en me graag terugziet...

Echter, voor hetgeen ze per heden vraagt en wat ik eerder heb ervaren, laat ik Nina links liggen.
Ik ben sinterklaas niet, dan moet Nina maar een bovengemiddelde leuter kunnen accepteren en meer passievol te werk gaan i.p.v. consequent die beentjes bijelkaar te houden en amper te willen tongzoenen...

@Willy Walker: ook dat viel mij al op, enkel de laatste foto gaf me enigszins wat herkenning, maar al die andere foto's kan ik totaal niet plaatsen...:unsure:
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ze gewoon niet herkend wil worden online en dat ze lookalikes in zet. Haar "originele" foto's waren ook gephotoshopped zodat ze opeens cleavage zou hebben. Denk dat het wel goed zit en haar prijs hoger positioneert. Heeft ze eerder ook gedaan, hoger inzetten.
 
Geen idee, maar het zal me letterlijk en figuurlijk een worst wezen, want een bovengemiddelde leuter kan Nina toch niet hebben en zoals je hebt kunnen lezen was mijn ervaring niet 'je van het'...

Mij ziet ze sowieso niet meer terug, want als er geen sprake kan zijn van oprechtheid - zoals de huidige neppe foto's - en een dame niet passievol te werk wil/kan gaan, is het voor mij einde verhaal en ga ik daar geen geld aan spenderen.

Op naar de volgende... Of, naar één van de vertrouwde dames die tenminste wel passievol te werk gaan, geen moeite met tongzoenen en een bovengemiddelde leuter hebben... ;)
 
Laatst bewerkt:
Afgezien van het feit wie wel/niet (meer) wil gaan...Nina is gewoon in Amsterdam nu, net als Bella.

De fotos van Bella zijn overigens van haarzelf, die heeft Nina gemaakt.

Nina plaatst zelf geen eigen fotos (nu), zo schreef ze (toen ik ernaar vroeg). Simpelweg vanwege privacy dingen, familie etc.

"I cannot. I have my family i need protect my self"
 
Haha, niemand zal er van wakker liggen als 1 van ons niet komt idd, maar de shift van 100 voor een half uur naar 180 voor een half uur is wel echt enorm binnen 12 maandjes.

Snap dat ze het juiste break-even point zoeken, maar de goede observator ziet dat de service van Bella en Tina (Nina weet ik nog niet) plichtmatiger wordt en de prijs snel stijgt. De snelle professionalisering van de dames.

Een jaartje geleden betaalde je 150 voor een uur, waren ze heel puur en onderdeel van de GK groep met echte foto's op hun profiel, nu 180 voor een half uur, zelfstandig, gaan ze er iets minder vol in qua inzet en werken ze uit angst voor herkenning met nep foto's.

Dat laatste kan ik goed snappen en het zijn wel 3 mooie jonge dames. Maar 200 is een logisch uur plafond, behalve wellicht voor dames die je in een 5 sterren hotel ontvangen en die qua looks of service echt de ultieme top van de ijsberg zijn.
De vraag is of genoeg mannen zo overtuigd van hun zijn. Voor hun hoop ik dat wel, voor mezelf hoop ik dat ze even weinig klandizie hebben en de prijs wat verlagen.
 
Laatst bewerkt:
De planner of zij zelf heeft iedereen gewoon ff berichtje gestuurd. ... Naja mij zien ze niet meer terug :)

\\Edit mod: Zonet wat berichten over prijsverhoging dame verwijderd. Wat er nu staat, blijft staan. Graag nu wel weer terug on topic heren, recensies n.a.v bezoekjes aan dame!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helemaal mee eens. Je naait nu de persoon die op de foto staat, de klant die denkt dat hij de dame van de foto gaat neuken en jezelf omdat je vanaf nu als onbetrouwbare hoer te boek staat.

Drie keer genaaid en 0 euro verdiend, da's op zich ook een prestatie.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/7491051-nina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nina stond nog op mijn verlanglijstje. Dus mijn stoute schoenen weer aangetrokken. Bij aankomst deed een slanke petite dame de deur open. Wat een mooie vrolijke pareltje 😁. Na het afhandelen van financieële gedeelte even onder de douche. Daarna plofte ik lekker op haar bed en kan het feest beginnen. Ze kroop bovenop mij en een lekker zoen/tongzoenend sessie en mijn nek was ook de klos haha...na 5 a 10 minuten ging zij langzaam kussend op lichaam naar mijn tarzan. Ze pijpte en likte heerlijk met gevoel, vervolgens diverse kamasutra standjes gedaan. En....ja tijdens mijn intiem moment werd er ook een vibrator gebruikt 😉. Al met al een gewillige vrolijke dame en zeker voor herhalingvatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Snap dat ze het juiste break-even point zoeken, maar de goede observator ziet dat de service van Bella en Tina (Nina weet ik nog niet) plichtmatiger wordt en de prijs snel stijgt. De snelle professionalisering van de dames.
Ik kom al een tijdje bij Nina, bij de laatste keer maakte ze wel een vermoeide / uitgebluste indruk. Ik denk dat het werk haar heeft ingehaald, van dat vrolijke zorgenloze meisje zoals ik haar eerst leerde kennen is wel iets over al moet je daarvoor wel graven. Gecombineerd met haar boeker die je gerust laat wachten terwijl zijzelf de wekker 10m voor het hele uur zet en het wordt allemaal steeds minder. Ik heb begrepen dat haar thuis situatie het niet toe laat, maar een jaar wat anders doen zou denk ik goed voor haar zijn - en voor ons, wanneer ze terug komt.
 
@ Broerzoekthoer Weet je zeker dat er een "booker" tussen zit? Dan begrijp ik ineens beter mijn communicatie met haar de laatste keer. Ik heb haar vorige week ontmoet en mijn laatste date stond in schril contrast met de eerdere fijne ontmoetingen met haar. Samen douchen was wel beloofd maar ineens een probleem want te kleine douche cabine, zoenen ging niet echt voluit en vooral de tijd veel volkletsen en soms afgeleid door telefoon, et cetera. Van de beloofde en eerder ook meegemaakte GFE was verdomd weinig over. Ze maakte ook een fletse indruk, terwijl ze eerder zo fris en fruitig overkwam. Het was ook geen gek vroeg of laat tijdstip. In de chat na de ontmoeting waar ik toch even mijn teleurstelling uitte, verbaasde ik me al over haar communicatie. Het was alsof ze dacht dat ik nog een afspraak wilde maken terwijl ik net de deur uit was gelopen. Als er een booker is zou dat veel verklaren. Mijn review op Kinky werd dus geweigerd. Er staat wel een nieuwe juich recensie die ook de datum van terugkeer naar Nederland opzichtig benoemt. Vast ook afkomstig van de booker. Heel doorzichtig allemaal. Begrijp me niet verkeerd: ik vind haar super mooi en heel lief en ik heb eerder goede ervaringen met haar gehad. Maar de laatste keer was echt zwaar onder de maat en zonde van mijn tijd en geld. Laten we hopen dat er geen patroon ontstaat. Hopelijk herpakt ze zich of heeft ze even een time-out nodig, zoals al hierboven werd geopperd.
 
Laatst bewerkt:
Zou toch raar zijn dat ze nu weer met een booker werkt?
Zou wel de andere manier van whatsappen verklaren. Voorheen uitbundig en uitgebreid, nu kort maar krachtig. Locatie is ook waar ze vroeger met booker ontving...Apart! Heb haar nog niet opnieuw bezocht, omdat me dit al niet beviel + bovenstaand...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7491051-nina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs Nina ontmoet.

Het maken van de afspraak ging gemakkelijk over Whatsapp maar eenmaal aangekomen is het zoals hierboven aangegeven maar wachten. Na een aantal keer heen en weer te appen was de uiteindelijke wachttijd 40 minuten.

Eenmaal binnen even snel douchen en het spel kon beginnen. Begonnen met tongzoenen en hierbij doet ze lekker mee. Daarna overgegaan naar pijpen en dit doet ze heer rustig en met gevoel, fijn maar helaas geen deepthroat. Een paar standjes afgewerkt en gelijkertijd tongzoenen. Ze geeft echt een geweldige GFE.

Herhalingsgevaar? Ik zou haar zo bezoeken als de boeker/Nina zich aan de afgesproken tijd zou houden maar niet op deze manier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan