Recensie Nina, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

randomthrowaway564

Vaste klant
117
26/08/21
91
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/2934389-nina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zoals velen anderen was ik heel erg benieuwd toen ik haar foto's zag. Om een lang verhaal kort te maken, viel een beetje tegen.

App contact
Reageerde altijd binnen 10min. Vriendelijk, stuurt je een prijslijst met beschrijving can handelingen en evt. extras. Cim/cif 50 euro, geen gebruik van gemaakt.

Locatie
Vlakbij amsterdam centraal. Ze stuurt je een adres en appartement, exact huisnummer krijg je later. Appartement is, naast de natte badmat, schoon.

Uiterlijk
Dit was helaas de grote tegenvaller. Misschien ben ik blind, maar volgens mij was het echt niet de dame van de foto's. Op basis van de foto's lijkt het een beetje op een lange, slanke en naturel model. Vooral de manier van make-up.

In de werkelijkheid lijkt ze wel een beetje erop maar er zijn wel een paar discrepancies. De beautymark onder haar ogen kon ik niet vinden. Ze had een C-cup(denk sili maar niet heel opvallend en wist het niet zeker) ipv de B-cup op haar foto's/beschrijving. Billen voelden heel stug aan, denk dat ze ook wat werk hebben gehad. Leek eerder op 1.70m dan de geadverteerde 1.77m.

Verder wel een hele mooie meid en zou op basis van haar uiterlijk graag weer in bee met haar duiken. Alleen helaas niet de babe van de foto's.

De date
Tja, ook niet echt een spetterende date gehad maar ook niet echt slecht ofzo.

Douchen vooraf, prima. Ze adverteerde via de app met GFE/PSE maar het was voor mijn gevoel geen van beiden. Ik voelde nket de intimiteit van GFE maar ook niet het wilde van PSE.

Date begint met een massage. Niet echt heel speciaal ofzo.

Pijpen deed ze prima zonder condoom. Geen meester van de kunst maar denk wel dat het was gelukt om klaar te komen als ik het alleen daarbij had gelaten. Er is ook een grote kast met spiegel waar je het hele spektakel kan zien. Dat was wel erg nice.

De seks zelf is vrij standaard. Ik heb haar even gebeft, en ik mocht lekker door stoten. Helaas geen cowgirl ivm een sportblessure. Heb het maar gehouden op doggy en missionaris. Ze hield me wel vast en hielp bij het stoten dus dat is weer positief.

Wat me wel stoorde was het fake gekreun. Het is voor mij een beetje een afknapper als een dame niet echt los wilt/kan gaan. Kan aan mij liggen though.

Oh ja, en heb niet gezoend. Toch wel jammer.

Conclusie
Mooie meid. Grootste reden dat ik teleurgesteld was komt omdat ik mezelf iets te warm heb gemaakt van de foto's.

Door gebrek aan intimiteit was de seks vrij ordinair. Ben wel klaargekomen door missio dus toch wel 4 sterren voor intiem.

Herhalingsgevaar? Nee, denk het niet. Toch iets te duur voor een middelmatige ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan