Recensie Asya, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Wandelaar
39
02/11/23
50
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7941645-asya
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het is het meisje van de foto. Er zit een filter op de foto's, maar in het echt is ze nog erg mooi. Ze is ong 1.70. Mooi gevormd lichaam. Zachte natuurlijke cup B.

Het was een geweldige beleving. Haar Engels is zeer goed. Eerst wat gekletst. Gelachen. De connectie opgebouwd en daarna de spanning. De beste zoensessie die ik ooit heb gehad (tz). Ze heeft geweldige zachte dikke lippen. Ik wil wel een heel uur met haar zoenen. Mijn lichaam werd ook verwend door die lippen.

Oraal was geweldig (pzc, ik ben geen voorstander van turbo zuigkracht). Erg gevarieerd. De ballen worden meegenomen.

De daad was ook fantastisch. Verschillende standjes.

Herhalingsgevaar: 100%
 
Laatst bewerkt:
Bouw is precies normaal. 170 cm. Geen buikje. Geen sixpack.
Heupen niet te groot niet te klein. Mooie, zeer zachte B cup. Billen goed. Mag van mij wat voller. Ze is geen latina 🙂.
Ik vind haar goede poporties hebben. Bijna perfect.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7941645-asya#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
In het oosten van Rusland zien ze er ook vaak oosters uit vanwege turkse/mongoolse etniciteit.
Achter de Ural ligt nog zo'n 7000km Rusland in Azië, dus het één sluit het ander niet uit.
 
Siberië is fucking groot en vrij aziatisch inderdaad.

Anyway...Bij jou was alles perfect met Asya (toepasselijke naam), kon niets beter en alleen maar euforie?

Omdat je er niets bijschrijft 😅
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7941645-asya#overview
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was wel weer eens toe aan een dame die niet teleur zou stellen, en dat lukte met Asya. Met haar heb ik een heerlijk uur beleefd.
Geen idee of ik met haar (ik neig naar met haar) of een booker appte, maar het contact was prettig en duidelijk.
Afspraak maken ging soepel en eenmaal ter plekke kon ik vrijwel gelijk op haar kamertje terecht.
Vaak is dat moment dat de deur open gaat even een reden om de verwachtingen wat bij te schalen, naar beneden. Nu werd ik er wel blij van. Het is idd de dame van de foto's en idd ziet ze er leuker uit in het echt.
Haar lichaam is naturel. En ik merkte dat ik dat eigenlijk heel fijn vond. Niet van die bijgevulde borsten die aanvoelen als grote stuiterballen, maar fijne echte borsten, die niet zo enorm strak en stevig zijn dat je er bijna bang van wordt.
Een kniesoor zou mogelijk iets kunnen opmerken aan haar lichaam, in vergelijking met de plastic poppetjes tegenwoordig. Maar ik had niets aan te merken. Mooi vrouwelijk slank, zacht en schoon. Het s niet vel over been, maar vrouwelijk en verre van zelfs een beetje mollig. Ik kon er prima mee uit de voeten. Zeker ook omdat ze echt een hele lieve dame is, die alle vooraf gemaakte afspraken vol vuur nakomt. En die enkele malen vroeg wat ik fijn vind, en of er nog iets is dat ze zou kunnen doen. Niet te vaak, want dan kan het ongemakkelijk worden. Maar precies goed.
Ze is erg schoon op zichzelf, wat ik zeker een pre vind. Zelfs tussendoor, voor ik haar zou gaan beffen, schoot ze nog even snel de badkamer in om zich daar even te wassen. Ze verontschuldigde zich door te zeggen dat ze heel erg schoon wil zijn. Ik vond het wel een fijne actie, omdat we toch al even hadden liggen rotzooien en ze al behoorlijk nat was geworden.
Schoon was ze al, maar nu helemaal. Alles was eigenlijk lekker, en met veel gevoel. Tongzoenen, pijpen zonder en intiem. Toen ze voor de tweede maal klaar kwam, zei ze tevreden: '2-0 voor mij'. het lukte me nog om terug te komen tot 2-1, maar een gelijkmaker zat er, mede door tijdsgebrek, niet meer in. We waren al iets over tijd. Ik was voor 45 minuten gegaan, maar we waren het uur al gepasseerd. Had vooraf al wel aangegeven dat als we het allebei naar ons zin hadden we er een uur van konden maken. Geen moment op de tijd gelet, ik niet, maar zij ook niet, had ik hete idee. Geen enkele haast ook van haar kant. Ze kwam nog even rustig in mijn armen liggen. Uiteindelijk heb ik haar ook gewoon voor een uur betaald.
Ik wil zeker nog eens terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7941645-asya#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmiddag bij haar geweest. Afspraak maken ging snel en soepel, ik kon binnen een half uur al bij haar terecht aangezien ik al redelijk in de buurt was.

Bij binnenkomst stond ze achter de deur, zoals wel bij meer dames. Ze heeft een leuk koppie, leuker dan op de foto vind ik. Niet heel slank, maar wel de juiste vrouwelijke rondingen laten we zeggen. Sprak best goed Engels en is een kanarie dame. Ze komt uit Kazachstan vertelde ze.

Kamer was wel vrij donker en bleef tijdens onze sessie ook zo. Niet echt storend maar iets meer licht had geen kwaad gekund. Ik koos ervoor om even onder douche te gaan. Bij terugkomst bed op en vroeg ze of ik bepaalde wensen had. Ik zag dat haar borsten wel een beetje hangen, maar ze zijn wel puur natuur en lekker zacht. Eerst begonnen met pzc. Was wel wat zacht vond ik. Toen de rollen omgedraaid en ging ik haar uitgebreid verwennen. Ze heeft inderdaad een mooi, schoon en geschoren poes. Precies zoals ik het hebben wil. Vervolgens over op neuken en ze kreunde lekker mee. Ondertussen zoenen met tong en niet veel later lekker in haar klaar gekomen. Aangezien ik voor 45 min koos had ik niet veel tijd meer over. Ik kon nog wel even onder de douche en dat deed zij ook na mij. Nog heel even nagepraat en ze had geen haast.

Leuke dame die wellicht voor herhaling vatbaar is.
 
OMG, als ik het niet zelf opgeschreven had, dan had ik ook heel graag willen weten wat een kanarie dame is :ROFLMAO:

Waarschijnlijk had ik knappe dame of iets dergelijks willen opschrijven maar eerlijk gezegd weet ik het ook niet meer. Maar in ieder geval geen kanarie dame...

Het ziet er naar uit dat ze weer vertrokken is? Haar pagina is onder geval offline...
 
Terug
Bovenaan Onderaan