Recensie Nina, Beernem 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Picka

Wandelaar
27
05/06/23
8
1
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/massage-352621613163.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Alles was naar wens ik zal zeker weer gaan.
Ik kan het iedereen aan raden.
 
Laatst bewerkt:
Prachtig figuur, super slank en daar ben ik dol op. Borsten zijn bijgewerkt maar heel mooi. Ze ging uit de kleren en ik lag al met een paal. Massage is goed, ik voelde haar tijdens het masseren schuren met haar poes op mijn onderrug en dacht als de happy echt aan het einde komt wordt het een lang uur maar nee toen ze aan de benen begon zag ze het probleem en loste ze het lekker op, oef ik was opgelucht. Na het doen vd afwas mocht ik terug op de buik liggen en deed ze verder. Een kwartier v het einde was het geweer herladen en kalmeerde ze hem nog eens lekker. Wat een topper!!! Ga zeker nog terug!!
 
Happy end zou er nog aan mankeren 😁 maar wat er meer gebeurd zal waarschijnlijk afhangen van persoon tot persoon zoals dikwijls. Respect, properheid,…key words zeker bij Aziaten
 
Prachtig figuur, super slank en daar ben ik dol op. Borsten zijn bijgewerkt maar heel mooi. Ze ging uit de kleren en ik lag al met een paal. Massage is goed, ik voelde haar tijdens het masseren schuren met haar poes op mijn onderrug en dacht als de happy echt aan het einde komt wordt het een lang uur maar nee toen ze aan de benen begon zag ze het probleem en loste ze het lekker op, oef ik was opgelucht. Na het doen vd afwas mocht ik terug op de buik liggen en deed ze verder. Een kwartier v het einde was het geweer herladen en kalmeerde ze hem nog eens lekker. Wat een topper!!! Ga zeker nog terug!!
Centrum Beernem ? Auto enkele weken buiten strijd. Dus trein.
 
Vandaag bij Nina langs geweest. Ik ben echt tevreden 😊 naar buiten gegaan.
Ik keer zeker terug naar haar. Ik Heb van haar lichaam echt genoten een mooie verschijning als je haar zie.
Ze plaag graag ze maak er iets spannends van een uur lang. Ze voel ook goed aan wat je verlangens zijn. Pzc was echt zalig. Daarna heeft ze me volledig gewassen maar ze zag dat het nog eens ging lukken en dan heeft ze nog eens vlug laten genieten. Mannen ik zeker eens langs gaan als je echt wil genieten van een mooie vrouw. Prostaat massage zalig eindelijk een vrouw die weet hoe het echt moet.
 
Ik ben blij dit allemaal te lezen. dat mannen kunnen mee genieten van deze leuke vrouw. Heb vandaag ook weer een afspraak met haar kijk er naar uit om weer volop te genieten. 1 van de betere dames daar in de buurt.
Ze is wel weinig plaatsen vrij merk ik al als je afspraak wil bij Nina
 
moet je zelf vragen achter het pzc ? ik ben net geweest . Afgesproken na wat berichtjes maar in de berichten sprak ze enkel maar van happy end met de hand ....
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan