Recensie Nina, Breda priveontvangst 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

richard Snep

Meubelstuk
Forumpionier
2.375
30/06/21
4.156
39
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9065923-nina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
deze dame bezocht in Breda centrum..
ze huurt daar een studio die ze op gezette tijden deelt met nog iemand..dus kan ze enkel ontvangen op geplande tijd met de mede huurder(s)
het lijkt ook wel dat het tegenwoordig zowat onmogelijk is om in de middag met iemand een afspraak te maken..
niet zelden dat je pas ergens tegen de avond reactie terug krijgt..maar ja..als je tegenwoordig 200 per uur kunt pakken hoef je ook niet meer zo nodig waarschijnlijk..
affijn Nina nam de moeite om te reageren van de 6 die ik op het oog had..
dus hup er naar toe..
het is de dame van de foto's ,dat zie je meteen..zeker niet lelijk ,maar enorm veel geholpen door de chirurg..
typische bolle brede latina kont die denk ik ook bijgevuld was..buikwandcorrectie gehad boobjob en opgevulde lippen..
niet echt allemaal mijn 1e keuze ..maar ja when in Rome ?..
dame zegt Braziliaans te zijn..spreekt echter Spaans (?)..ze gaf me gelijk te kennen dat we weinig tijd hadden want iemand anders had de woning nodig en dan ging ze zelf naar vrienden in Rotterdam..
besloot ik er maar een soort van pijpdate van te maken ..en dan zag ik wel..
mocht eventueel douchen..maar dat had ik thuis al gedaan..en het half uur is zo om .dus..gelijk begonnen..
eerst haar toch even gebeft ,en dat was goed..vond ze ook niet erg..kreunde zachtjes..maar mevrouw is best een pro..dus verder vind ze alles wel goed..
toen op bed gaan liggen en mezelf nog een kwartier laten pijpen..dat deed ze gewoon goed..niks mis mee..overigens zonder rubber..af en toe voorzichtig zoenen..
uiteindelijk staande over haar gezicht gespoten..
doekje erover en klaar..
was goed ..maar niet meer dan dat..dame is ook niet echt spraakzaam..dus dan hangt er al gauw een soort werksfeer..
ze begon meteen zelf met opruimen en aankleden dus ze moest ook echt gelijk weg..
geeft niks ,maar zeg dat dan op voorhand..dan krijg je ook niet het gevoel ,dat ze je nog gauw meepakt voor de centen..en dan komt deze jongen ook niet..
geen herhalingsgevaar deze ronde..
ben fijn gezogen..maar voor 200 had het zeker meer mogen zijn ,al ga je tegenwoordig rap die richting uit bij iedereen wel
en elke dame is nou eenmaal anders..soms zuigen ze je blauw..soms zijn het zeesterren..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan