Als ik in de buurt van de Climax ben, dan ga ik ook meestal wel langs. Diana is mijn favoriet daar, maar die werkt niet op de donderdag. Dus van te voren even gekeken wie er dan wel zijn en Nina viel mij al direct op. Even de reacties hier gezocht, en die zijn nu voor mij wel herkenbaar 

. Heb voor de zekerheid ook maar even voor een kwartiertje gekozen, want ik ga niet voor een half uur betalen om na 15 minuten weer op de gang te staan. Terwijl ik nog even aan het wassen was, had zij het condoom al uit de verpakking gehaald. 
Gaan liggen op het bed en inderdaad, condoom om de slappe lul en mond er om heen. Dat voelde verder prima moet ik zeggen, ze nam hem heerlijk diep met haar volle mond, niet alleen de lipjes. Ze zoog zalig en mijn lul werd dus ook al direct keihard. Toen wilde ze ook direct neuken, maar dat heb ik even afgehouden, ga maar eerst even lekker door met pijpen. Kon ik ook genieten van het uitzicht van die jonge meid die mij aan het pijpen was. De spiegel naast het bed gaf er een extra dementie aan.
Ze hield haar topje aan, maar op mijn verzoek deed ze hem uit en toen kwamen er twee heerlijke kleine borsten tevoorschijn. Uiteraard even heerlijk mee gespeeld. Toen wilde ze toch wel graag neuken en probeerde mijn pik in  haar kutje te krijgen, maar dat ging niet zo makkelijk. Wat extra glijmiddel uit haar eigen kutje hielp prima en daarna ging ze mij heerlijk berijden. Je merkte wel, dat ze het snel wilde afmaken, maar door de recensies hierboven was ik al voorbereid. Uiteindelijk voelde ik het zaad wel opborrelen en spoot ik haar heerlijk vol, waarbij ik haar vasthield, zodat ze niet direct van mijn lul af kon stappen en alles in haar kon spuiten, beschermd door het condoom uiteraard. Hield haar nog even vast, maar toen maakte ze wel duidelijk dat ze er vanaf wilde. Haalde de keukenrol erbij om het condoom er af te halen, waarna ik zelf met de keukenrol aan de slag kon. Daarna lekker opgefrist bij het fonteintje natuurlijk, Nina maakte alles inderdaad al klaar voor de volgende klant en schrok toen ze zag, dat we 20 minuten bezig waren geweest. 
Al met al was het wel een heerlijke ervaring met deze jonge slanke dame, heeft een heerlijk lichaam, haar kutje is zo kaal als het maar zijn kan en haar borstjes zijn ook zalig. En haar kontje ook niet te vergeten. 
Mocht je in de buurt zijn, neem je kans waar. De volgende keer dat ik er weer ben, zal het een lastige keuze worden tussen Diana en Nina, maar misschien zijn ze te porren voor een trio. Van Diana weet ik dat ze dat niet met al haar collega's doet, maar het lijkt mij zalig om met de heel ervaren Diana en de jonge Nina eens samen seks te hebben.