WHEM Nina, Climax, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel slank meisje. Echt slank en lang. Ze rook fris en heeft een hele mooie poes. Lekkere volle uitpuilende schaamlippen, heerlijk zichtbaar als ze voorover bukt. De sex was minder. Ik heb voor een halfuur betaald en letterlijk 15 minuten later stond ik buiten.
Na het wassen begint ze gelijk een condoom om je slappe lul te doen en begint te pijpen. Ik werd niet hard van haar pijp kunsten. Voelde helemaal niks. Ze stopt je pik ik haar holle mond. Je pik raak alleen haar lippen. Niet haar tong of gehemelte. Ik wilde 69 maar dat doet ze niet. Ik mocht haar wel beffen terwijl ze op haar zij lag en mij nog steeds aan t pijpen was. Ze heeft een heerlijke poes, en heb haar heerlijk gevingerd, dat mocht weer wel . Ze was goed nat en werd natter. Heel even missionairis gedaan benen in dr nek gelegd en dan laten omdraaien voor Doggy maar dat wilde ze ook niet. Ze lag plat op haar buik en ik heb het zo afgemaakt. Met het uitzicht op haar mooie rug tattoo.
Daarna heeft ze condoom eraf gehaald en is ze gaan wassen. Als ik daar een halfuur boek, kom ik twee keer klaar in een halfuur. Doen de andere dames wel zoals nog een keer pijpen, 69 of trekken. Nina was al bezig met klaarmaken van de kamer voor de volgende.
Ze heeft een heerlijk slank lijfje met een lekkere poes om op te eten. Lekker sabbelen aan haar grote lippen. Geen borsten maar dat vind ik juist geil. Meid heeft echt een mooi kutje maar niet strak. Ze is geen dame om harde sex mee te hebben. Althans, ze was heel passief bij mij.
Maar ik heb toch genoten, puur vanwege haar lichaam en mooie poes. Maar zal niet nog een keer voor Nina kiezen.

Terug
Bovenaan Onderaan