WHEM Nina, Climax, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heel slank meisje. Echt slank en lang. Ze rook fris en heeft een hele mooie poes. Lekkere volle uitpuilende schaamlippen, heerlijk zichtbaar als ze voorover bukt. De sex was minder. Ik heb voor een halfuur betaald en letterlijk 15 minuten later stond ik buiten.
Na het wassen begint ze gelijk een condoom om je slappe lul te doen en begint te pijpen. Ik werd niet hard van haar pijp kunsten. Voelde helemaal niks. Ze stopt je pik ik haar holle mond. Je pik raak alleen haar lippen. Niet haar tong of gehemelte. Ik wilde 69 maar dat doet ze niet. Ik mocht haar wel beffen terwijl ze op haar zij lag en mij nog steeds aan t pijpen was. Ze heeft een heerlijke poes, en heb haar heerlijk gevingerd, dat mocht weer wel . Ze was goed nat en werd natter. Heel even missionairis gedaan benen in dr nek gelegd en dan laten omdraaien voor Doggy maar dat wilde ze ook niet. Ze lag plat op haar buik en ik heb het zo afgemaakt. Met het uitzicht op haar mooie rug tattoo.
Daarna heeft ze condoom eraf gehaald en is ze gaan wassen. Als ik daar een halfuur boek, kom ik twee keer klaar in een halfuur. Doen de andere dames wel zoals nog een keer pijpen, 69 of trekken. Nina was al bezig met klaarmaken van de kamer voor de volgende.
Ze heeft een heerlijk slank lijfje met een lekkere poes om op te eten. Lekker sabbelen aan haar grote lippen. Geen borsten maar dat vind ik juist geil. Meid heeft echt een mooi kutje maar niet strak. Ze is geen dame om harde sex mee te hebben. Althans, ze was heel passief bij mij.
Maar ik heb toch genoten, puur vanwege haar lichaam en mooie poes. Maar zal niet nog een keer voor Nina kiezen.

Vandaag mijn eerste bezoek aan dit huis gedaan en Nina (ze komt uit Hongarije) was 1 van de dames die zat te wachten. Ze viel meteen op omdat ze de jongste en duidelijk slankste was, dus ik had meteen zin om haar te neuken.
Dus haar ook een half uurtje gehuurd en met een goede volle zak naar boven genomen.

Het klopt wat hier wordt gezegd. Ze gaat meteen het condoom er omheen doen ook al is je lul nog slap en pijpt 'm dan stijf. Ik moet wel zeggen dat ik goed kon genieten van het uitzicht, die volle lippen van zo'n super slanke meid om m'n pik heen is echt heerlijk om naar te kijken.
Ook ik vroeg om 69, maar dat wil ze niet. Ik had toch stiekem even moeten likken lees ik hier, want haar kutje is zeker heerlijk om te zien. Vinger erin vond ze wel goed, dus regelmatig m'n vinger afgelikt en steeds dieper gevingerd.
Ze is redelijk snel nat, volgens mij vind ze het wel lekker om een lul in haar mond te voelen groeien. Mijn vinger zat in haar kutje en na een paar minuten toch lekker vochtig terwijl ze mij aan het pijpen was.

Nina probeert wel de snelheid erin te houden, al heel snel klom ze boven op me en wilde duidelijk dat ik snel klaar zou komen. Ik haalde regelmatig de snelheid eruit en zorgde dat ze goed over m'n pik heen zakte terwijl ik genoot van het uitzicht van zo'n jong, slank ding op mijn pik.

Regelmatig gewisseld tussen zij bovenop en dan ik weer om even lekker diep te kunnen stoten. Ook een paar keer heel langzaam maar heel diep gegaan om echt goed dat kutje om mijn pik te voelen.

Uiteindelijk doggy gestart, alleen m'n pik werd wat slapper. Dus moest ze nog even moeite doen, even extra pijpen om 'm weer hard te krijgen terwijl ik haar lekker diep ging vingeren en regelmatig haar kutvocht aflikte van mijn vinger. De combinatie van het zien van haar mond om mijn pik en de smaak van haar kutje maakte dat ik weer fier klaar was om haar te neuken.

Ze ging weer lekker doggy voor me zitten en dan heb je uitzicht op haar tattoo op haar rug maar ook haar zeer mooie en strakke billen. Wat een uitzicht!
Al met al met het uitstellen door mijzelf heb ik toch een minuut of 25 continu in haar kutje of mondje liggen/staan pompen. Ik kwam goed en heel veel klaar in haar (mc uiteraard). Ze probeerde wel even weg te komen toen ik voor het eerst kwam, maar heb nog zeker een minuut doorgestoten om echt alles in haar te spuiten voordat ik haar liet gaan.

Al met al was het een lekker ritje. Ja ze probeert snel van je af te zijn, maar als je dat vooraf weet, kan je je voorbereiden en toch zorgen dat je haar de volle 30 minuten op je pik voelt.

Ik ga haar zeker nog vaker neuken, want met dit uitzicht... dat is gewoon zeer geil! De site zegt dat ze 23 is, maar ze zei zelf dat ze 26 is. Maar qua lichaam... die is nog zo strak, dat voelt eerder als 20! Heerlijk dus!

Mannen, geniet van haar voordat ze er minder mooi uit gaat zien!

Als ik in de buurt van de Climax ben, dan ga ik ook meestal wel langs. Diana is mijn favoriet daar, maar die werkt niet op de donderdag. Dus van te voren even gekeken wie er dan wel zijn en Nina viel mij al direct op. Even de reacties hier gezocht, en die zijn nu voor mij wel herkenbaar :). Heb voor de zekerheid ook maar even voor een kwartiertje gekozen, want ik ga niet voor een half uur betalen om na 15 minuten weer op de gang te staan. Terwijl ik nog even aan het wassen was, had zij het condoom al uit de verpakking gehaald.

Gaan liggen op het bed en inderdaad, condoom om de slappe lul en mond er om heen. Dat voelde verder prima moet ik zeggen, ze nam hem heerlijk diep met haar volle mond, niet alleen de lipjes. Ze zoog zalig en mijn lul werd dus ook al direct keihard. Toen wilde ze ook direct neuken, maar dat heb ik even afgehouden, ga maar eerst even lekker door met pijpen. Kon ik ook genieten van het uitzicht van die jonge meid die mij aan het pijpen was. De spiegel naast het bed gaf er een extra dementie aan.

Ze hield haar topje aan, maar op mijn verzoek deed ze hem uit en toen kwamen er twee heerlijke kleine borsten tevoorschijn. Uiteraard even heerlijk mee gespeeld. Toen wilde ze toch wel graag neuken en probeerde mijn pik in haar kutje te krijgen, maar dat ging niet zo makkelijk. Wat extra glijmiddel uit haar eigen kutje hielp prima en daarna ging ze mij heerlijk berijden. Je merkte wel, dat ze het snel wilde afmaken, maar door de recensies hierboven was ik al voorbereid. Uiteindelijk voelde ik het zaad wel opborrelen en spoot ik haar heerlijk vol, waarbij ik haar vasthield, zodat ze niet direct van mijn lul af kon stappen en alles in haar kon spuiten, beschermd door het condoom uiteraard. Hield haar nog even vast, maar toen maakte ze wel duidelijk dat ze er vanaf wilde. Haalde de keukenrol erbij om het condoom er af te halen, waarna ik zelf met de keukenrol aan de slag kon. Daarna lekker opgefrist bij het fonteintje natuurlijk, Nina maakte alles inderdaad al klaar voor de volgende klant en schrok toen ze zag, dat we 20 minuten bezig waren geweest.

Al met al was het wel een heerlijke ervaring met deze jonge slanke dame, heeft een heerlijk lichaam, haar kutje is zo kaal als het maar zijn kan en haar borstjes zijn ook zalig. En haar kontje ook niet te vergeten.

Mocht je in de buurt zijn, neem je kans waar. De volgende keer dat ik er weer ben, zal het een lastige keuze worden tussen Diana en Nina, maar misschien zijn ze te porren voor een trio. Van Diana weet ik dat ze dat niet met al haar collega's doet, maar het lijkt mij zalig om met de heel ervaren Diana en de jonge Nina eens samen seks te hebben.

Terug
Bovenaan Onderaan