WHEM Nina, Hilversum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik heb ervaring met deze prachtige vrouw. Meerdere keren heb ik nu een date met haar gehad en dit is echt heerlijk.
Nina is de vrouw van de foto's en voldoet aan alle verwachtingen en meer.
Ze is erg lief in de omgang en maakt er een leuke date van.
Haar pijpkunsten zijn ongeevenaard. Zo iets ervaar je maar zelden.
Ook het zoenen en vrijen is heerlijk met haar en het is jammer om weer afscheid te nemen.
Herhalingsgevaar: 200%
 
Wat is er niet geloofwaardig aan?
Omdat ik te positief ben?
Ga haar zelf ervaren zou ik zeggen.
Ik heb volgende week weer een date met haar en over 4 weken weer.
Ze is supergoed en heb echt al wel wat meiden gezien.
 
Nou ik heb haar deze week aan de lijn gehad, ze belde me n.a.v. een app die ik haar daarvoor stuurde om af te spreken en dat was bepaald geen leuk gesprek. Je mag zakelijk zijn hoor en iedereen is anders aan de telefoon, allemaal begrip voor. Maar deze dame was ronduit onbeschoft. Ik ben nog nooit zo afgeblaft door een DVP.
Verder vertrouw ik jouw recensie niet zo omdat een dame die zo goed is zoals jij beweerd, over het algemeen veel meer positieve recensies krijgt. Zeker als iemand al zolang in het vak zit als zij. Dan moeten er meer mensen enthousiast zijn en had ze waarschijnlijk al een topic voor zichzelf gehad. Het enige wat ik over haar teruglees is dat ze veel rondtrekt en telkens onder een andere naam. Ik vind dat bedenkelijk omdat iemand met die kwaliteiten juist zuinig op haar naam en reputatie zou zijn. Daar onderscheid ze zich immers mee van de rest. Kortom, een hele enthousiaste beschrijving van jouw kant, maar ik heb door de jaren heen geleerd hier een beetje doorheen te kijken.
Misschien heb je wel gelijk hoor, daarom vraag ik naar andere reacties. Maar ik zal zelf niet zo snel meer gaan na mijn laatste telefonische contact met haar. Ik ben benieuwd wat anderen hierover zeggen.
 
Vervelend voor je dat dit jouw (telefonische) ervaring is met haar. Zo ken ik haar helemaal niet.
Ik kan natuurlijk alleen mijn ervaringen delen en wat ik daarvan weet.
Ik ken haar nu sinds aug 2023. En sindsdien is zij niet van naam gewijzigd. Ook niet van telefoonnummer.
Maarja een ervaring blijft altijd persoonlijk.
Succes iiig
Ben trouwens wel benieuwd waar jij hebt gelezen dat ze veel rondtrekt en elke keer onder een andere naam. Ik kon eerder niks vinden over Nina.
Hebben we het hier wel over dezelfde Nina?
Ik zat even te kijken over de dames waar jij recensies over schrijft en dat zijn korte dates van 30 minuten en goedkoop.
Deze nina kost 600 euro en dat is vanaf 2 uur. Korter date ze niet.
Kan mij op basis van jouw recensies dus niet voorstellen dat je naar zo iets op zoek bent, maar dat is mijn interpretatie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan