WHEM Nina, Kruishoutem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yes, ik ben er onlangs geweest. Super lieve en knappe vrouw. Ze kust heerlijk, en ook over de rest is er niets te klagen vind ik persoonlijk. Moest ze iets dichterbij wonen, ging ik er regelmatig eens langs!
 
Hallo
Heeft er soms hier iemand ervaring met deze dame ? staat op mijn verlanglijstje maar vind het vreemd dat er nog geen item over haar bestaat .
 
Ben ook benieuwd.

Al enkele keren telefonisch een afspraakje vastgelegd (zelfs berichtje met uur & adres ter bevestiging van haar gekregen)
En dan telkens enkele uren voor de date, een berichtje dat het niet kan doorgaan.

Onbetrouwbaar dus..
 
Ik moet helaas de ervaring met sirf delen. Helaas was ik reeds op weg tot ik een bericht kreeg dat het niet doorgaat. Ondanks dat hier mensen toch een positieve ervaring hadden met haar ga ik geen poging meer ondernemen want is niet betrouwbaar zelfs na het maken van een afspraak dus. Moesten wij van onze kant afzeggen zo word je waarschijnlijk als nep of onbetrouwbaar opgeslagen helaas.
 
Al enkele keren telefonisch een afspraakje vastgelegd (zelfs berichtje met uur & adres ter bevestiging van haar gekregen)
En dan telkens enkele uren voor de date, een berichtje dat het niet kan doorgaan.

Onbetrouwbaar dus..
 
ze heeft een paar nieuwe foto's nu:

maar ik ga er mijn tijd niet meer aan verspillen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan