WHEM Nina Lichtaart

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Iemand bij deze al geweest?
Ze geeft niet veel info op haar profiel.

Twee of drie keer geweest vooraleer ik lid was van dit forum. Is een Poolse die hier woont en haar ontvangstactiviteiten combineert met een gewone job. Daarom is ze pas vanaf de namiddag beschikbaar. Ze ontvangt wel vaker dan dat haar advertentie online staat, maar teert naar ik begrepen heb grotendeels op een vast publiek.

Pijpen en seks is oké, ze is soms alleen iets té sociaal (in verstaanbaar Nederlands met een Pools accent). Als je ervan houdt dat er iemand meekijkt, zijn haar kittens ideaal. Maar als je het vraagt, zet ze deze wel in een andere kamer (wat ik persoonlijk aangenamer vindt). Haar prijzen zijn schappelijk voor wat ze aanbiedt. Persoonlijk vind ik het jammer dat ze zichzelf iets te hard schminkt (bruin/oranje teint), want ze zou zeker zo netjes zijn zonder.

EDIT: nu ik haar nieuwe advertentie zie staanhttps://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nina-uit-polen.html, herinner ik me weer dat er ook ergens een zonnebank stond en was de kleur misschien daarvan afkomstig in plaats van schmink.
 
Iemand die me haar nummer even wil delen ? Ik heb het zelf niet opgeslagen en wil haar graag nog eens daten … idd gevoelige borsten, als je er juist mee speelt wordt ze lekker heet :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan