Recensie Nina,Wellen 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deepy

Newbie
Forumpionier
7
06/07/21
2
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij deze lieve dame afgesproken ontvangt in een gewoon huis,achteraan kan je parkeren.
Pzc,tongzoenen.Heeft zeer mooie enorme borstel en eel lekkere latino kont.Ook vingeren en beffen mag en stelt ze zeer op prijs,want ze kwam nat klaar.
Foto's op RL zijn waarheidsgetrouw.
 
@Deepy , welkom op dit forum en bedankt voor je recensie.
Maar waarom maak je twee topics aan en zie je nog kans om het voorvoegsel recensie toe te voegen (puntjes naast rapporteer, bewerken)?
 
Vandaag een bezoekje gebracht bij deze dame. Mooie verschijning met stel mooie borsten en een lekker poesje. Het tongkussen was maar zeer voorzichtig en het pijpen (moest met condoom) viel een beetje tegen eigenlijk. Vingeren mocht ook niet echt, wel wrijven op het poesje. Beffen mocht wel en was wel lekker, neuken was ook ok. Wel een heel vriendelijke dame. Voor mij helaas geen herhaling ☹️
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij haar geweest. Mooie verschijning, lekkere dikke tieten en mooi figuurtje… braziliaanse
Muziek stond loeihard, kwam al dansend de deur opendoen in het blauw/geel lingeriesetje 😋…ze laat je je op je gemak voelen maar toch merk je dat ze heel professioneel is, pijpen zonder, lekker gebeft, btw is wel mooi geschoren… Amazone geneukt en mooi binnen de tijd terug buiten… voor mij geen
Heehalingsgevaar, vond ze te pro
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/braziliaanse-6.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week nog eens bij Nina geweest…sms gestuurd en direct antwoord. Ontvangt in een discrete woning in Wellen waar je achterkant kan parkeren..
Ze had een mooi lingerie setje aan waar haar grote toeters lekker uitpuilden..na het financiële naar de badkamer waar ze me grondig waste en zichzelf ook opfriste.. dan naar de speelkamer waar ik haar eerst lekker op haar rug legde om eerst de boobies en dan haar poesje uitgebreid te verwennen waarbij ze schokkend klaarkwam ( of ze faket héél goed). Ze duwde me op mijn rug en begon als een bezetene te pijpen! Kon het bijna niet meer houden , ze stopte net op tijd om er een jasje rond te doen en dan liet ze zich lekker over mijn lans glijden terwijl ik een mooi zicht had op haar heerlijke naturel borsten! Niet veel later kwam ik heerlijk klaar waarna ze me terug opfriste en ik goedgemutst naar
Buiten ging!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/braziliaanse-6.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bij Nina langs geweest. Ze ontvangt deze week in Oostmalle en trekt dan terug naar Duitsland (waar ze woont). Ik heb ondertussen al wat prive bezoekjes gedaan maar heb nog nooit zo een service gehad. Nina is zeer spontaan en goedlachs en vanaf het binnenkomen voel je je welkom. Ze doet dit ook zelf graag lijkt me. Het financiële wordt eerst geregeld om dan samen te douchen waarbij ze zowel jezelf als haar grondig wast. Na het wasje naar de kamer waar het feest begint en eigenlijk nooit stopt. Tussendoor nog een massage gehad waarbij na de massage terug gedoucht kon worden om dan aan ronde 2 te beginnen.
 
vrijdag bij deze lieftallige dame langs geweest 150 euro voor een uurtje
een vlotte dame van brasil die veel lacht en een vlotte babbel heeft ze spreek en verstaat vlaams en ongeveer 1m65 is
ze is hygiënisch ingesteld dus wasje vooraf onder de douce met 2 en alles netjes proper gemaakt en dan naar de slaapkamer
waar ze gelijk op je gemak voelt
ben niet de persoon voor het bonke bonke maar wel voor het orale dus en dat mag uitgebreid zijn dus
pijpen zc maar wel niet in mondje aub en ze heeft een lekker klein poesje de borsten zijn voor mij persoonlijk wat groot
nadat ik klaarkwam gelijk weer onder de douce met 2 ze is dus echt proper en terug begonnen op de kamer met knuffelen en spelen omdat we nog tijd hadden zonder de bedoeling om nog eens te komen tot haar volgende klant afbelde en wij er dan maar een extra time gedaan hebben en zij wel een klein wonder heeft klaargekregen om deze jonge nogmaals te laten komen met haar lieftallig mondje (eerlijk dat was toch al een jaar of 10 geleden)en nadien terug onder de douce voor het wasje achteraf
dus geboekt voor een uurtje, en een half uurtje langer gebleven met dank aan een wandelaar die afbelde
dus in mijn ogen wel een lieftallig toppertje die mij nog wel eens ziet terug komen


parkeren gaat vlot in de buurt en het huis is vrij afgeschermt van de baan
wel snel zijn want ze stopt er volgend jaar mee en zou nog enkel een paar van haar vaste klanten bijhouden

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan