Recensie Ninapoesje, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
eens mee afgesproken, gebruikte toen een andere naam. is een pak ouder als 21.
Een van mijn slechtste ervaringen ooit. Stonk naar de wiet, was passief, had welgeteld 1 condoom in huis en geen glijmiddel, mocht nergens aankomen.
Te meiden dus.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ja geweest, mag je alles mee doen. Babbelt wel heel veel. Wel al twee keer aan de deur laten staan, dus nooit zeker of de deur opengaat
 
Vorige week bij Ninapoes langsgeweest nadat ik in de buurt was doorgegaan bij eentje die er niet uitzag zoals aangekondigd in de advertentie
Mooie studio, wietgeur. Zij ziet er goed uit, kleine tietjes, leuk kutje. Gedurende de tijd gepijpt geweest, was matig, en vele standjes gedaan. Ze is beetje weird" maar gewillig en bereid tot veel. Ze zet de tijd op haar gsm en zolang kun je doen wat je wil met haar. De gsm ligt in de buurt dus kun je meevolgen hoelang je nog hebt.
Geen gfe maar een goeie neukervaring tot de laatste seconde.
 
Gisteren namiddag had ik normaal gezien een date met Ninapoesje in Antwerpen.

Om 14u29 zei ik haar via WhatsApp dat ik binnen halfuur/uurtje gedaan had met werken en dat ik me ging douchen om vervolgens van Brussel om naar Antwerpen te vertrekken.

Eenmaal in Antwerpen niets meer gehoord van haar. Heb haar zelfs gebeld op WhatsApp en op haar telefoonnummer.

Vandaag op de redlights chat beweert ze dat ze in slaap was gevallen en later beweert ze dat we geen afspraak hadden. Vervolgens maakt ze me zwart en blokkeert ze mij. Deze mensen horen niet actief te zijn op deze site, andere chat gebruikers hebben het hetzelfde meegemaakt. Wanneer komt er een einde aan dit fake fenomeen?
 
Laatst bewerkt:
Ik had ze toen een berichtje gestuurd terwijl ik al aan de deur stond. Omdat ik een dame geboekt had die er echt niet uitzag. Foto vs real life… weggegaan en op goed geluk bij ninapoes aangebeld. Bericht direct beantwoord en beneden afgehaald. Had ik in de lift al een vinger in haar kut zitten… de rest laat zich raden. Best leuk maar weird.
Kan wel aannemen als je afspreekt en ze doet niet open, das kut
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan