Recensie Nita, Alkmaar 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Shaft

Wandelaar
Forumpionier
84
07/07/21
61
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8553140-nita
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een woensdagmiddag afgesproken met Thaise Nita.
Afspreken ging makkelijk en snel via SMS.
Bij het adres in Alkmaar aangekomen bleek het een club te zijn waar volgens mij verder niemand aanwezig was.
Nita is een flink stuk steviger dan de foto's doen vermoeden, ging met gemengde gevoelens met haar mee naar een mooie ruime kamer met bad.
Ze is erg vriendelijk en doet haar best om het naar je zin te maken.
Ze kan heerlijk knuffelen en tongzoenen, en tijdens het tongzoenen had ze een geweldig geile blik in haar oogjes, ik was binnen no time keihard.
Pijpen was erg goed, heb haar lekker kunnen beffen wat zij ook waardeerde en daarna heerlijk in diverse standjes genomen.
Daarna volgde een zeer goede massage en kreeg zij het zelfs voor elkaar om mij binnen no time weer keihard te krijgen voor een 2e ronde wat niet vaak gebeurt in zo'n korte tijd.
Nita bedankt, het was heerlijk,
Herhalingsgevaar is groot.
 
Ze heeft haar service dan wel verbeterd, ik heb haar bezocht in Almere-Buiten en moet zeggen dat alles beneden maats was. Niks zoenen laat staan tongzoenen, pijpen kon ze helemaal niet. Ik heb mijn pielemans maar laten masseren om klaar te komen.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8553140-nita
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij Nita in Nijmegen geweest. Ik had haar advertentie al vaker gezien maar nooit langs geweest. Nou, de conclusie is dat ik ook niet vaker hoef te gaan.

Ik vond haar erg afstandelijk. Ze spreekt niet zo bijzonder goed Nederlands. Na binnenkomst moest ik me wassen aan de wastafel, even douchen kon niet want dat zou te lang duren. Daarna werd ik naar het bed gewezen en probeerde ze gelijk een condoom om de slappe kleine heer te doen. Haar pijpkunsten zijn wel goed, dus ik werd wel snel hard. Maar ik moest ook gelijk bovenop duiken want doggy wilde ze niet. Dat heb ik dan maar een paar stoten gedaan maar eigenlijk had ik daar geen behoefte aan. Ik heb haar nog lang gebeft en toen vond ik het wel mooi. Ik heb haar me klaar laten pijpen en schoot zo'n flinke hoeveelheid over haar borsten dat ze zei dat ze het vervelend vond.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/8553140-nita
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was toevallig vandaag somewhat in de buurt van Nijmegen dus even kinky afgespeurd en bij Nita uitgekomen.
Afspraak was super makkelijk gemaakt via whatsapp.

Na werk in de auto gestapt en naar Nita toegereden. Zij ontvangt dus nu op een boederij. Kennelijk is deze bekend onder de wandelaars(?).
Anyway, het weggetje hier naar toe. Holy shit.... Ik was blij dat m'n auto het nog deed na het bezoek. Echt, neem een 4x4 mee. Enorme gaten, gevuld met water.....

Anyway, aangekomen. Nita even gebeld en ze deed gelijk open. Leuke dame. Misschien iets voller dan op de foto's, maar ach.
Uitgekleed en snel de douche in.

Daarna kon de pret beginnen. Op m'n buik liggen en ze begon met masseren.
Na de achterkant grondig te hebben gemasseerd mocht ik omdraaien.
Mijn jongheer stond al aardig op sterkte. Ze vroeg vervolgens of ik gepijpt wilde worden.
Maar nee, ik wilde gelijk het echte werk. Dus condoom erom en gaan maar.

Na een lange werkdag was ik wel moe, dus hoopte ik op cowgirl en lekker relaxen. Maar nee, ik moest missio.
Heb toen Nita een goede tijd missio geneukt. Met dit hebben we lekker ge(tong)zoent.

Na een tijdje vond ik wel goed. Kom sowieso niet snel met condoom.
Dus condoom eraf en toen heeft ze me klaargetrokken.

Leuke ontmoeting. Maar herhaling vatbaar? Alleen als ik een 4x4 tot mijn beschikking heb.
Morgen maar even langs de wasstraat......
 
Terug
Bovenaan Onderaan