Recensie Niuniu, Brecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelwandel

Vaste klant
201
16/01/22
207
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nodig-ik-je-uit-om-mij-te-ontdekken.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Had eigenlijk gereageerd op andere ad met bizaar mooie chinese dame op foto. Ik wist dat de kans dat het echt klein is maar ik had die middag vrij dus maar naar Brecht gereden. Locatie vrij dichtbij Maison d'amour dus als het niks is, ga ik naar Maison dacht ik.

Daar aangekomen, Niuniu deed deur open. Keurige apartment, vrij nieuw, schoon, maar wel met typische rommel id woonkamer. Niet echt storend.

Id kamer zei ik: je bent niet van de foto. Zij spreekt amper engels of nederlands. In het apt was ook nog een dame, die kan ook geen nls of engels spreken en deed via telefoon vertalen "ja die dame op de foto is er niet meer, maar deze dame is echt goed"

Is wel vreemd want op whatsapp sprak die goed engels en nederlands. Er zit dus iemand tussen.

Ach ja, deze dame ziet er niet verkeerd uit. Geen supermodel maar goed, laten we wel eerlijk zijn, ik had niet verwacht dat dame op foto mij zou ontvangen.

Niuniu deed overigens wel haar best. Eerst douchen maar daarna volop tongzoenen, pzc, en beetje rimmen. Lekker.
Intieme gedeelte best oke, je moet zelf initiatief nemen maar zo'n chinese dame ongeacht leeftijd is nog zeker strak. Dus het was best wel lekker. Je kan alle standjes uitproberen.
Best een tijdje geleden dat ik in missio keihard zit te neuken en tegelijk volop zit te tongzoenen.

Beffen/ vingeren liet haar niet toe.

Douchen kan op locatie maar baddoek is wrs al gebruikt. Dus maar drogen met keukenpapier.

Overal best oke maar richting einde van de tijd vond ze blijkbaar dat ik te lang deed en begon ze chagrijnig te zijn. Maar goed, ik kom niet met doel als longterm klant te zijn, dus boeiend. En ik denk dat ze over paar weken weer gaan verdwijnen en vervangen door ander chinese dame. ach ja, was wel lekker middagje.
 
Had eigenlijk gereageerd op andere ad met bizaar mooie chinese dame op foto. Ik wist dat de kans dat het echt klein is maar ik had die middag vrij dus maar naar Brecht gereden. Locatie vrij dichtbij Maison d'amour dus als het niks is, ga ik naar Maison dacht ik.

Daar aangekomen, Niuniu deed deur open. Keurige apartment, vrij nieuw, schoon, maar wel met typische rommel id woonkamer. Niet echt storend.

Id kamer zei ik: je bent niet van de foto. Zij spreekt amper engels of nederlands. In het apt was ook nog een dame, die kan ook geen nls of engels spreken en deed via telefoon vertalen "ja die dame op de foto is er niet meer, maar deze dame is echt goed"

Is wel vreemd want op whatsapp sprak die goed engels en nederlands. Er zit dus iemand tussen.

Ach ja, deze dame ziet er niet verkeerd uit. Geen supermodel maar goed, laten we wel eerlijk zijn, ik had niet verwacht dat dame op foto mij zou ontvangen.

Niuniu deed overigens wel haar best. Eerst douchen maar daarna volop tongzoenen, pzc, en beetje rimmen. Lekker.
Intieme gedeelte best oke, je moet zelf initiatief nemen maar zo'n chinese dame ongeacht leeftijd is nog zeker strak. Dus het was best wel lekker. Je kan alle standjes uitproberen.
Best een tijdje geleden dat ik in missio keihard zit te neuken en tegelijk volop zit te tongzoenen.

Beffen/ vingeren liet haar niet toe.

Douchen kan op locatie maar baddoek is wrs al gebruikt. Dus maar drogen met keukenpapier.

Overal best oke maar richting einde van de tijd vond ze blijkbaar dat ik te lang deed en begon ze chagrijnig te zijn. Maar goed, ik kom niet met doel als longterm klant te zijn, dus boeiend. En ik denk dat ze over paar weken weer gaan verdwijnen en vervangen door ander chinese dame. ach ja, was wel lekker middagje.
Dit is een dame uit het intussen welbekende rondreizende netwerk. Lees meer hierover o.a. hier:

 
Die werken altijd met tussenpersonen, veel komen uit Spanje, 1 of ander Chinees netwerk.
De kans op een gezellige date is niet zo groot, beginnen direct te pijpen en willen zo snel mogelijk dat je klaarkomt om dan buiten te werken. Veel valse profielen om klanten te lokken , ik ga dan gewoon terug door, daardoor ben ik ermee gestopt.
Die vrouwen worden echt uitgebuit door Chinese netwerken die daar massa's geld mee verdienen. Daarmee zijn vrouwen die de taal niet kennen gemakkelijke prooien.
 
Ik heb ook wel eens een aantal Chinese kutjes genomen.
Maar meestal , bijna altijd is het niet de vrouw van de foto of advertentie.
Gewoonlijk een flink stuk ouder, desondanks heb ik eigenlijk geen Chineesje gehad dat niet strak was onderaan.
Door de gebrekkige communicatie is de date ook nooit echt gfe hoewel de prijzen toch zeer marktconform zijn. Ik bedoel, voor hetzelfde geld heb je een vrouw waarmee een goeie communicatie mogelijk is.
Los daarvan ruikt het toch wel sterk naar uitbuiting of minder frisse dingen.
Dus voor mij niet meer.
 
Dat er een tussenpersoon zit lijkt me duidelijk. Vooral omdat via de app goed nederlands werd gepraat en in het echt nul punt nul.
Maar uitbuiting, nee, de dames heeft telefoon met internet (om te vertalen), dus hulp zoeken kunnen ze. Apt ziet er oke uit, ik zie geen ranzige dingen. En de dame in kwestie wil je niet zsm weg, lijkt verder ook te kunnen genieten vd seks. Het is dat ik na 25 min nog volop zit te stoten begon ze chagrijnig te zijn. Maar goed, zelf met je eigen vriendin wordt ze na 25 min keihard neuken ook wellicht chagrijnig 😂
 
Hetzelfde meegemaakt in een appartement in Brecht. Mijn keuze was er niet, maar deze deed zich voor als haar. Aangezien deze ook appetijtelijk was, de kamer binnen gegaan. 150 betaald voor een uurtje vermaak, werd ik uitgekleed en meteen oraal genomen. Toen het bed opgezocht met een ouderwetse bedden spiraal, wat kraakte als de nete. Ik moest vragen om een condoom, anders had ze hem er zo in gepropt. Na twee standjes met heftig tongzoenen heb ik het rubber gevuld, en maakte mij al op voor het serieuze werk, toen haar mobiel ging trillen, en ze een berichtje las en mij daarna naar buiten ging werken. De verhuurder kwam zijn geld halen, las ik op de Google translate. Ik heb 50 € terug gevraagd en gekregen en stond na een half uur weer buiten .

Dit is en was mijn eerste en laatste contact met het Chinese circus, de povere inrichting, het gebrek aan propere sanitair en douche gelegenheid, de leeftijd van de meisjes, het roekeloze van de voorkeur zonder en de gehaastheid... Het voelde voor mij niet goed.
Het stinkt naar de misdaad.
 
deze is wel geschoren. voelt iig niet als uitbuiting.
Geschoren of niet? Dit heeft in de eerste plaats te maken met de Chinese cultuur. Geen haar op de poes, betekent in China niet geslachtsrijp en daar blijf je af. Dat geldt trouwens ook in sommige andere Aziatische culturen, o.a. Korea en Japan.

De Japanse comedian Meshida heeft daar een leuk filmpje over gepubliceerd. Het is comedy, dus je moet niet alles 100% letterlijk nemen, maar er zit veel grond van waarheid in:


Uitbuiting? Ik heb geen zicht op wat er allemaal achter de schermen gebeurt. Wat wel duidelijk is, is dat hier een netwerk achter zit ("brokers", "managers", "booking agents", "receptionists"... volgens mij pimps dus) Die plaatsen de advertenties op Redlights.be, Quartier-Rouge.be, asialadies.de, kinky.nl enz. De profielen kloppen maar zelden met de dame die je uiteindelijk aangeboden krijgt, ze geven je gewoon wie er op dat moment vrij is. Meestal zijn dat oudere Chinese dames (40+, 50+...) en zeker niet de jonge veulens die ze aanprijzen. Daar zit hem de fraude waar wij als wandelaar mee geconfronteerd worden.

Er is over het fenomeen al uitgebreid geschreven, o.a. hier:

 
Laatst bewerkt:
Geschoren of niet? Dit heeft in de eerste plaats te maken met de Chinese cultuur. Geen haar op de poes, betekent in China niet geslachtsrijp en daar blijf je af. Dat geldt trouwens ook in sommige andere Aziatische culturen, o.a. Korea en Japan.

De Japanse comedian Meshida heeft daar een leuk filmpje over gepubliceerd. Het is comedy, dus je moet niet alles 100% letterlijk nemen, maar er zit veel grond van waarheid in:


Uitbuiting? Ik heb geen zicht op wat er allemaal achter de schermen gebeurt. Wat wel duidelijk is, is dat hier een netwerk achter zit ("brokers", "managers", "booking agents", "receptionists"... volgens mij pimps dus) Die plaatsen de advertenties op Redlights.be, Quartier-Rouge.be, asialadies.de, kinky.nl enz. De profielen kloppen maar zelden met de dame die je uiteindelijk aangeboden krijgt, ze geven je gewoon wie er op dat moment vrij is. Meestal zijn dat oudere Chinese dames (40+, 50+...) en zeker niet de jonge veulens die ze aanprijzen. Daar zit hem de fraude waar wij als wandelaar mee geconfronteerd worden.

Er is over het fenomeen al uitgebreid geschreven, o.a. hier:

Gast leest het even door, ik reageer op ander opmerking boven mij over geschoren of niet.
Ik had die ander thread ook gelezen, maar alsnog blijf ik dat ik niets merk waardoor ik denk dat hier gaat over uitbuiting. Dat er een tussenpersoon zit, ja, maar doet die dames het tegen hun eigen wil, nee.
 
Gast leest het even door, ik reageer op ander opmerking boven mij over geschoren of niet.
Ik had die ander thread ook gelezen, maar alsnog blijf ik dat ik niets merk waardoor ik denk dat hier gaat over uitbuiting. Dat er een tussenpersoon zit, ja, maar doet die dames het tegen hun eigen wil, nee.
Het gaat niet over het feit of de dames dit wel of niet tegen hun zin doen. Ik heb hier meermaals gemeld dat de dames die ik effectief bezocht heb meestal wel doen wat ze beloven, dus ik neem aan dat het niet tegen hun zin is. Het gaat over het feit dat je meestal niet degene te zien krijgt die in het profiel staat. Dat is dus fraude, een ander woord heb ik er niet voor. Het is ook niet de fout van die dames, het zijn die "tussenpersonen" die de advertenties plaatsen en de afspraken maken.
 
Het gaat niet over het feit of de dames dit wel of niet tegen hun zin doen. Ik heb hier meermaals gemeld dat de dames die ik effectief bezocht heb meestal wel doen wat ze beloven, dus ik neem aan dat het niet tegen hun zin is. Het gaat over het feit dat je meestal niet degene te zien krijgt die in het profiel staat. Dat is dus fraude, een ander woord heb ik er niet voor. Het is ook niet de fout van die dames, het zijn die "tussenpersonen" die de advertenties plaatsen en de afspraken maken.
Hierover zitten we denk ik op een lijn, maar snap gewoon niet dat je mijn bericht citeerde zonder goed te hebben gelezen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9747760-niuniu
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
van de week bij NiuNiu geweest ze ontvang in de buurt Laak in Den Haag
mooi maar simpel appartement ze geeft het huisnummer pas door als je vlakbij bent maar is makkelijk te vinden
NiuNiu deed open maar sorry het was niet degene die op de fotos staat helaas maar toch niet slecht ze lijkt er een beetje op kleine tietjes en welbekende schaamhaar op haar chinese kutje.
heel apart ritueel ze wil dat je met je kont op de rand gaat zitten ik dacht wat gebeurd er dan pakt ze een tas deze doet ze open en hierin zit water.
Ze was dan je ballen en pik met water en zeep en zorgt dat deze fris en fruitig zijn hierna wordt alles afgedroogd met keuken papier en mag je plaats nemen op bed,
Eenmaal op bed trekt ze je lekker af en zuigt hierbij op je tepels dit is standaard bij aziatische modjos
dan brengt ze het condoom met het puntje van het condoom op je pik en zuigt hem dan hard en het diepuh pijpen kan beginnen dit doet ze lekker met diepuh halen en kijkt je hier geil bij aan,
Toen me tool op titanium sterkte was heb ik ook NiuNiu op haar ruggetje gelegd met haar harig kutje omhoog en heb haar diep gepompt dit ging heel lekker want ze heet z'on fijn klein chinees kutje ik heb me verstand op 0 gezet anders kwam ik veel te snel klaar en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hierna heb ik haar doggie genomen lekker hard ze schreeuwde van genot in diverse chinese worden die ik niet versta maar het klonk goed. Het ging zelfs zo goed dat we van doggy naar plat doggy gingen en ik pompte haar lekker door en kwam grommend klaar in haar kutje wel in het cd.

NiuNiu is niet degene helemaal van de foto maar ze lijkt er toch wel een beetje op.
Ze pijpt goed en diep en laat veel toe er is dan ook veel mogelijk bij haar.
Ik ga helaas niet meer terug omdat het niet de dame helemaal van de foto is helaas maar haar dienstverlening is wel heel goed absoluut geen klokkenkijker en ze is heel aardig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan