Nog nooit gedaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
19/02/23
2
Dag allen, ik ben 24 en heb eigenlijk nog nooit iets gedaan met een dame van plezier maar ben er wel op de een of andere manier in geïnteresseerd nu zoek ik een dame waarbij ik langs kan komen (bij mij lukt niet ivm mijn vriendin) hebben jullie tips of aanbevelingen waar ik een fatsoenlijk iemand kan vinden. Ben al snel bang dat ik word beroofd ofzo 😂 (regio Drenthe/Groningen)
 
Laatst bewerkt:
Gewoon raamstraat inlopen, prijs vragen en de rest gaat vanzelf,,...
Alle schrijvers hier herinneren zich nog wel de eerste keer maar pas op...
Je stopt waarschijnlijk nooit.
Welkom bij de club v wandelaars
 
Dag allen, ik ben 24 en heb eigenlijk nog nooit iets gedaan met een dame van plezier maar ben er wel op de een of andere manier in geïnteresseerd nu zoek ik een dame waarbij ik langs kan komen (bij mij lukt niet ivm mijn vriendin) hebben jullie tips of aanbevelingen waar ik een fatsoenlijk iemand kan vinden. Ben al snel bang dat ik word beroofd ofzo 😂
Prive huizen!!
 
Dag allen, ik ben 24 en heb eigenlijk nog nooit iets gedaan met een dame van plezier maar ben er wel op de een of andere manier in geïnteresseerd nu zoek ik een dame waarbij ik langs kan komen (bij mij lukt niet ivm mijn vriendin) hebben jullie tips of aanbevelingen waar ik een fatsoenlijk iemand kan vinden. Ben al snel bang dat ik word beroofd ofzo 😂

Beroofd worden is te voorkomen door alleen bijvoorbeeld € 100 contant in je broek bij je te hebben en je waardevolle spullen in je auto achter te laten. Wel optijd wegbergen en dus niet pas als je geparkeerd hebt want dan ziet men je wat wegbergen. Maar ruim dat tijdens de rit naar je bestemming op. Zet wel je Bluetooth uit want inbrekers kunnen als dat aanstaat zien dat er wat van waarde in je auto ligt.

Maar inderdaad waarom zou je het willen als je een vriendin hebt.
Kom je thuis te kort of zo ?
 
Beroofd worden is te voorkomen door alleen bijvoorbeeld € 100 contant in je broek bij je te hebben en je waardevolle spullen in je auto achter te laten. Wel optijd wegbergen en dus niet pas als je geparkeerd hebt want dan ziet men je wat wegbergen. Maar ruim dat tijdens de rit naar je bestemming op. Zet wel je Bluetooth uit want inbrekers kunnen als dat aanstaat zien dat er wat van waarde in je auto ligt.
De enige keer dat ik beroofd ben bij DVP bezoek was toen mijn tas uit de kofferbak van mijn auto is gestolen. En daar zat geen laptop of andere digitaal te traceren spul in.
Bij de DVP 's, ook als ik in de badkamer was en de dame alleen met mijn kleding (met portemonnee), nooit iets kwijt geraakt.
Auto zie ik dus niet als veilige bergplaats.
 
ik raad je aan om naar Groningen te gaan, straatje heet Nieuwstad, daar vindt je genoeg leuke dames achter het raam, dit is de meest laagdrempelige manier om eens te zien of het wat voor je is om een dvp te bezoeken.

De dames zullen je echt niet beroven, en het straatje en omgeving zijn prima op orde qua veiligheid.
 
je zult niet snel beroofd worden, maar wel genaaid. Jong en onervaren, makkelijke klant, Je wordt in 10 min 'gedaan', komt klaar zonder dat je er erg in hebt en wordt binnen 10 min weer naar buiten gewerkt. Neem er twee vriendinnen bij als je de spanning mist en vertel dat ook aan je huidige vriendin en aan de twee nieuwe. Als deze wereld je blijft trekken, ga dan over een paar jaar naar een privéhuis met dames die een naam en faam te verliezen hebben.
 
Lees je in, over thuisbezoek bijvoorbeeld:

Bij wandelen in de nieuwstad alleen doen als je daar geen kans hebt op bekenden. Niks lulligers als direct tegen de lamp lopen.

En wat beroven betreft, in al die jaren maar 1 keer bestolen gevoeld en dat was toen ik wegging na betaald te hebben voor diensten die niet geleverd waren .... wel mijn keuze om te vertrekken.
 
het is inderdaad denk ik de spanning en de kick. Ik kom thuis ook niks tekort verder maar op de een of andere manier wil ik het een x meegemaakt hebben
Dat je het mee wilt maken snap ik... zo is het bij mij ook begonnen het verschil is wel dat ik vrijgezel ben😇 `als je het dan echt wilt' dan zou ik dame op zoeken die hier goede en betrouwbare recensies heeft zo is de kans om bedonderd te worden het kleinst. Je hoeft bij een goed privehuis of een goede dame thuis niet bang te zijn dat je bestolen word. Waar je ook heen gaat en je wilt niet dat je vriendin erachter komt betaal contant+het parkeergeld zo is er geen afschrijving 😉 ga je naar de bekende ramen is er een risico dat hier leuke recensies over de dame staan en eenmaal op locatie zit er alweer een andere dame
 
Dag allen, ik ben 24 en heb eigenlijk nog nooit iets gedaan met een dame van plezier maar ben er wel op de een of andere manier in geïnteresseerd nu zoek ik een dame waarbij ik langs kan komen (bij mij lukt niet ivm mijn vriendin) hebben jullie tips of aanbevelingen waar ik een fatsoenlijk iemand kan vinden. Ben al snel bang dat ik word beroofd ofzo 😂 (regio Drenthe/Groningen)
Ik zou al zeker niet in de regio gaan waar ik woon om geen bekende tegen het lijf te lopen .
 
Lees je in, over thuisbezoek bijvoorbeeld:

Bij wandelen in de nieuwstad alleen doen als je daar geen kans hebt op bekenden. Niks lulligers als direct tegen de lamp lopen.
Een bekende tegenkomen?
Overkwam mij meerdere keren.
Zelfs een famielilid,.... en?
Hij schrok,Ik niet,....
Wat doet hij daar dan?
Hij vroeg mij t niemand te vertellen.
Ik zei,.... wat denk je zelf?
 
Of iemand knap is of niet, dat is natuurlijk heel persoonlijk. Ik kan alleen voor mezelf praten natuurlijk, maar ik ben er niet voor niets een aantal keer geweest.
Ik vind het jammer dat ze naar Leek vertrokken is.
 
Gisteravond heb ik dan toch de stap genomen om het te gaan doen. Ben toch maar gewoon naar nieuwstad gegaan. Hele leuke ervaring gehad 😄 mocht ik nu iemand thuis willen bezoeken dan gaat dit een beetje hetzelfde in zijn werk ? Of is de sfeer daar heel anders ?
 
Gisteravond heb ik dan toch de stap genomen om het te gaan doen. Ben toch maar gewoon naar nieuwstad gegaan. Hele leuke ervaring gehad 😄 mocht ik nu iemand thuis willen bezoeken dan gaat dit een beetje hetzelfde in zijn werk ? Of is de sfeer daar heel anders ?
Als jij het zelf maar lekker vond! En thuis bezoek? Dat is ook afhankelijk van de dame en de klik.
Waar je ook komt bij elke dame zal de ervaring anders zijn.
Conclusie: gewoon zelf op pad gaan en proberen!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan