WHEM Noor, Zolder (massage)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JanOniem

Wandelaar
Forumpionier
93
01/07/21
116
Ik kwam net de advertentie van Noor tegen, en dat zag er eigenlijk best wel goed uit :).
Prijsformules zoals een aantal andere high-skilled dames (Oui-mais-non etc), ziet er goed uit op de foto's,...

Iemand al ervaring met haar massages?

 
Ik heb gééén idee.
En nog niet echt duidelijkheid gekregen, iets meer van hetzelfde maar dan iets intenser??


Anyway, Noor is een, vvoor mij, erg mooie, slanke dame met een perfect lijf.
Qua massage zeker niet slecht, redelijk stevig waar nodig maar qua erotische opbouw is er zeker verbetering mogelijk/nodig.
Na omdraaien wordt het iets beter als ze over je heen glijdt met haar mooie lijf. Laatste 20 minuten wordt de focus op je erectie gelegd.
Hier aangegeven dat ik van langzaam/sensueel hou en dat pikte ze goed op, ietsje meer variatie had gekund maar dit was erg lekker.
Zelf de laatste ruk eraan gegeven zodat ik toch een happy end had.
Vooraf en erna douchen is prima geregeld, gehele locatie verder ook top!
Herhaling?? Nog nader te bepalen. :unsure:

 
Laatst bewerkt:
Wat is qui mais

Oui mais non: €170

Ook bij deze visueel intensere variant van de B2B beginnen we met een zalig douchemomentje samen waarbij ik je volledige lichaam inzeep op de tonen van een sensuele muzieklijst. Deze massage differentieert zich vanwege zijn uitzonderlijke omgekeerde B2B waarbij ik me op het einde omdraai en met mijn intieme zone boven je gezicht gepositioneerd zit. Let op: Oui je mag kijken, non niet aanraken ;-) Net zoals de gewone B2B vindt de penismassage en het manueel hoogtepunt pas na de volledige massage plaats. Deze massage is perfect voor mensen die liever niet teveel fysieke prikkels ervaren of graag visueel uitgedaagd worden.

Mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan