Nou ja zeg...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

JokePrive

Meubelstuk
DVP
Supporter
Forumpionier
3.735
01/07/21
13.508
Site
Hoe aardig is dit...

Meteen gevraagd of Cor er nog opkomt, en ja dus.

Ik heb zelfs toestemming voor iets gevraagd en dan krijg je dit.

Nu.. die hoofdoperators waren al eikels en nu nog een beetje meer.

Doei hookers! Ik ga mij wel hier vermaken waar ze niet zulke idioten hebben ?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210708-152833_Chrome.jpg
    Screenshot_20210708-152833_Chrome.jpg
    85,1 KB · Weergaven: 241
Wat een mallerds. Als door een wonder hookers toch nog doorstart hebben ze de leukste leden in elk geval allemaal al verbannen daar, dus wordt het alsnog geen succes :ROFLMAO:.
We zijn zojuist de 1000 leden gepasseerd.
Oei, ik groei!
o_O
1000 leden? Dat is best veel. Zal ze even extra onder de aandacht brengen op mijn website zodra ik weer thuis ben.

Heb nog steeds vakantie he
 
Ik denk dat ieder lid een "permanente ban" gekregen heeft. Mogelijk konden ze technisch gezien geen leden "verwijderen" en hebben ze gewoon iedereen een "permanente ban" gegeven.

Het eindresultaat is natuurlijk wel hetzelfde, het is gedaan met Hookers!
 
Ik begrijp niet wat ze daar achter de schermen aan het doen zijn. Vanochtend kon ik eerst inloggen. Later kreeg ik ook een permanente ban. Daarna kon ik weer inloggen en zelfs een bericht plaatsen. Nu kan ik inloggen, maar kan ik weer niets lezen.
 
Als ik dit zo lees lijkt het er dan meer op dat ze niet goed weten hoe ze een forum op moeten heffen ?.
Maar goed, ik heb ook al ergens gelezen dat er al twee programmeurs van hookers zijn overgelopen naar citygirl.
Een hoop gedoe daar achter de schermen.
 
Ik kon na mijn zogezegde permanente ban van deze voormiddag zonet ook weer inloggen. Ik zag wel dat er weer een aantal topics verdwenen zijn maar ik kon nu weer terug mijn persoonlijke berichten lezen.

Beetje bizar allemaal, toch?
 
Alle accounts zijn per vandaag gewist ( lees permanent verbannen ). Alleen de topic titels en hun beoordelingen, zijn nog zichtbaar. Ik kom er ook niet meer op.

Edit, nu weer wel. Raar vanmiddag kon dat niet. Privéberichten werken ook nog gewoon.
 
Ik was eerst "verbannen" maar kon even later weer gewoon inloggen.
Ze zijn gewoon wat aan het knoeien lijkt het.
 
Nu ik denk dat ze daar serieus schrikken van hoe het hier vooruitgaat in de goede zin van het woord. Zullen nog gefrustreerder zijn dan hiervoor. ?????
 
Ik ben nog steeds niet gebanned...
Denk dat de mods van hookers hier stiekem anonieme accountjes hebben aangemaakt. Dus nog even afwachten. :p
 
Ik ook zonder dat ik iets heb geschreven. Kan het zijn dat ze iedereen verbannen zodat alle leden niet gewist worden en zo alle leden in tact blijven voor evt toekomstig gebruik.
 
Hookers: Je bent permanent verbannen door Administrator.
Profiel, berichten, alles is weg. Wellicht kunnen ze dat nog restoren bij een eventuele doorstart, wat niet mogelijk is als ze alle data gewoon zouden wissen.
 
Het gekke is dat ik op m'n pc verbannen ben maar op m'n telefoon gewoon kan inloggen. Maar of je nu wel of niet kan inloggen alle topics zijn nutteloos geworden, het zijn alleen linkjes alle recensies zijn weg.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan