Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eens kijken hoe lang het duurt ...
Een tijdje geleden (vorige zaterdag) werd via de beruchte rapporteerknop gesignaleerd dat er 2 topics waren van de Suzanna in VT.
Deze topics zijn nog steeds niet samengevoegd. Ze hebben het heel druk de moderators of er is onderstaffing.
Topics zijn inderdaad nog steeds niet samengevoegd. Het gaat van kwaad naar erger met de forumleiding. Een moderator behoort elke dag minstens zijn rubrieken te controleren. Daar zijn ze gewoon te lui voor. In wezen zijn wij zelf de moderators, want wij moeten alles melden via de rapporteerknop. Naar berichten in het topic kijken ze niet, en nu reageren ze zelfs al niet meer op die rapporteerknop.



Gaat over dezelfde en is inmiddels weer verhuistd van kamer in VT
Suzanna heeft geen vaste kamer en zal dus regelmatig moeten verhuizen.
 
Geen onzin. Is gewoon een ramp die moderatie hier. Ik weet dat jij graag voor moderator speelt. Vertel jij eens hoe je behoort te modereren, als je zelf tenminste weet hoe het hoort. Naar mij luisteren ze in elk geval totaal niet.
 
Orthodox Pasen is 5 mei , dus nog niet geweest😂😂😂 of leefde gij in de future
Een weekje zal het verschil niet maken...
Josefa is zeer onstandvastig als het terugkeerdata betreft.
Dat was mijn info.

Maar ik moet wel vaak zoeken naar de infowaarde bij jouw reacties behalve leden trachten belachelijk te maken. Zal wel bij mij liggen zeker...

Case closed.
Ik zal wel geen geld inzetten op de aangekondigde terugkeerperiode van Joske. Voor hetzelfde geld wordt het juni.
 
Een weekje zal het verschil niet maken...
Josefa is zeer onstandvastig als het terugkeerdata betreft.
Dat was mijn info.

Maar ik moet wel vaak zoeken naar de infowaarde bij jouw reacties behalve leden trachten belachelijk te maken. Zal wel bij mij liggen zeker...

Case closed.
Ik zal wel geen geld inzetten op de aangekondigde terugkeerperiode van Joske. Voor hetzelfde geld wordt het juni.
😂😂😂😂😂😂😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫
 
ik was gisteravond in een redelijk bezette skw.
in de vvr heb ik een dame gedaan helaas haar naam vergeten om recensie te maken.
adres vvr 9 k5 in de avond
mooi klein naturel popje geen make up
lang zwart steil haar.
gekleed in mooi zwart bikini setje
grote tattoo op rechterbovenbeen
heeft weinig aandacht voor wandelaars want ze zit constant op haar telefoon.
wie weet haar naam?
voor de rest zag ik voor mij nog nieuwe leuke dames op de vvr 12 k7,
ss 29 k3 en in vt op de nummers 18 en 22.
 
Laatst bewerkt:
Er is helemaal niets mis met de dag. Altijd voldoende keuze. Ook voldoende jonge knappe meiden.

Ik had een afspraak, anders weet niet welke van die meiden ik gekozen had.
Heel vaak op je al op voorhand al een afspraak gemaakt.
Janus, een aantal weken terug waren op een zaterdag geen enkel favorietje van je aanwezig, toch was je te voorzichtig om een nieuwe te proberen, dus altijd volop keuze?

Ter herinnering je bijdrage op 22 jan. 2024
Overdag was het ook redelijk, zowel met dames als wandelaars. Er zaten links en rechts best wel aantrekkelijke dames. Ik had echter mijn zinnen gezet op slechts een handvol dames. Die dames waren echter veelvuldig danwel langdurig bezet, en ben ik voor het eerst sinds hele lange tijd weer eens onverrichter zaken terug naar huis gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Janus, een aantal weken terug waren op een zaterdag geen enkel favorietje van je aanwezig, toch was je te voorzichtig om een nieuwe te proberen, dus altijd volop keuze?

Ter herinnering je bijdrage op 22 jan. 2024


Dit bericht van 22 jan. 2024
Ja hij durft geen nieuwe aan.
Maar wel zeggen dat het allemaal zo goed is.
Beetje vreemd.
de poetsvrouw geneukt zeker😅
Als je altijd naar een vaste gaat , dan is de keus altijd voldoende he.
 
de poetsvrouw geneukt zeker😅
Heel vaak op je al op voorhand al een afspraak gemaakt.
Janus, een aantal weken terug waren op een zaterdag geen enkel favorietje van je aanwezig, toch was je te voorzichtig om een nieuwe te proberen, dus altijd volop keuze?

Ter herinnering je bijdrage op 22 jan. 2024
Ja hij durft geen nieuwe aan.
Maar wel zeggen dat het allemaal zo goed is.
Beetje vreemd.

Als je altijd naar een vaste gaat , dan is de keus altijd voldoende he.
Jullie zweten allemaal uit Julie nek.

Er is maar één dame waar ik een afspraak mee maak.

Ik bezoek echt wel nieuwe dames. Maar met 6 favoriete dames is dat zelden nodig.

De laatste keer dat al mijn favoriete dames gelijktijdig afwezig waren was rond nieuwjaar, en ik heb toen 2 nieuwe dames bezocht waarvan er eentje nu ook tot mijn favorieten behoort. De tweede heb ik nog niet opnieuw kunnen bezoeken omdat ze maar sporadisch werkt.

Dat ik toen in januari onverrichter zaken terug naar huis ben gegaan had dus niets met een gebrek aan keuze te maken, maar omdat daar toen geen zin in had zoals je kon lezen. Als tenminste goed kunt lezen.

De laatste maanden ben ik bij ieder bezoek aan het skw ergens binnen gestapt, en ja, meestal bij één van mijn favorieten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan