Nou ja zeg...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Alle topics zijn leeg en ik krijg alleen een link naar kinky te zien. Wilde nog wat posts over zetten maar dat gaat dus niet meer.

Ik zag dat Hookers bijna 9.000 actieve leden had, dat betekend dat GR nu met de mijlpaal al op 1/9 zit.

Hookers.nl statistieken

Inklappen
Onderwerpen: 22.942 Berichten: 416.648 Leden: 25.305 Actieve leden: 8.899
We verwelkomen ons nieuwste forumlid, lisorkot
 
Ik ben ook permanent verbannen bij Hookers. Kom daar ook nooit meer terug. Als ze zo met hun leden omgaan. Triest hoor. Het bevalt me hier wel. Mooiere site. Vertrouwd en ook nog sneller.
 
kan nu nog wel inloggen..maar dan lukt niks meer..
recensies zijn inderdaad verdwenen..enkel nog de links naar de dames..
er waren nog wel tal van mensen online..alswel gasten..maar dat is waarschijnlijk gewoon een freezeframe van eergisteren
de reclame banners die roteren gewoon door..dat lukt nog 100%..
dus als iemand nog een oma,trans ,of je beeldschone buurmeisje wilt pakken?..keuze te over daar..
 
Hookers: Je bent permanent verbannen door Administrator.
Profiel, berichten, alles is weg. Wellicht kunnen ze dat nog restoren bij een eventuele doorstart, wat niet mogelijk is als ze alle data gewoon zouden wissen.
Het idee van een mogelijke doorstart speelt al een tijdje door mijn hoofd. Zou toch makkelijk moeten zijn om een site op te heffen. Alle bezoekers doorgeleiden naar kinky. Het merk hookers is sterk. Wellicht dat Midhold hier later nog wat mee wil ondernemen.
 
Ik ook zonder dat ik iets heb geschreven. Kan het zijn dat ze iedereen verbannen zodat alle leden niet gewist worden en zo alle leden in tact blijven voor evt toekomstig gebruik.
Misschien dat je dan hier wel gaat schrijven? Een forum is pas echt interessant als iedereen eens moeite zou doen om een verhaaltje te typen ?
 
Ik ben vooral benieuwd wanneer met overgaat tot het daadwerkelijk verwijderen van de accounts.
Conform AVG zal men hier op verzoek sowieso toch aan moeten voldoen.
 
Ik ben vooral benieuwd wanneer met overgaat tot het daadwerkelijk verwijderen van de accounts.
Conform AVG zal men hier op verzoek sowieso toch aan moeten voldoen.
Ik denk niet dat ik het kan verdragen om een beroep te doen op de AVG. Dankzij die AVG is hookers ter ziele gegaan.
 
Jammer van de wijze waarop we door de Hookers-site worden bedankt en heengezonden.
Dit had zeker anders gekunt.
Maar niet getreurt, we hebben inmiddels een vreindelijk ogende site gevonden waar we meningen en adviezen over onze gemeenschappelijke hobby kunnen delen.

Tall
 
Klinkt ook zo lekker, permanent verbannen, alsof IK iets fout heb gedaan :unsure:...
Dit hadden ze overigens wel gewoon gecommuniceerd via mail, maar die komt misschien niet bij iedereen aan.
 
"(-) Kan het zijn dat ze iedereen verbannen zodat alle leden niet gewist worden en zo alle leden intact blijven voor evt. toekomstig gebruik" (#27).

Lukt niet bij mij. Al in een veel eerder stadium eeuwigdurend verbannen, moest ik me in mijn geval laten cremeren.

Die bevrijding voelde erg warmpjes aan.
 
Ik had een hoop recensies geschreven op hookers, de laatste keer - vlak voor het doek viel - dat ik keek had ik er (nog) maar 9 staan. De rest was weg gejorist. Daar is met mij niet over gecommuniceerd.
 
Als ze ooit nog wat met de website hookers.nl willen doen moeten ze niet te lang wachten. Zouden er over 1 jaar nog mensen terug verlangen naar hookers.nl?
Daarnaast is de sfeer hier ook beter.
 
Ik had een hoop recensies geschreven op hookers, de laatste keer - vlak voor het doek viel - dat ik keek had ik er (nog) maar 9 staan. De rest was weg gejorist. Daar is met mij niet over gecommuniceerd.
Bij mij precies hetzelfde. Ik had er volgens mij wel 20 tot 25 staan. Er stonden er nog maar 5. Jammer hoor. Ik verlang niet meer terug naar hookers. Dit vind ik veel mooier van opzet en ook sneller.
 
Ik vind deze site erg prettig en ben dus blij met de overstap. Hookers was echt nog een forum uit de middeleeuwen. Enig nadeel is dat het nog wel even gaat duren voordat we aan de hoeveelheid reviews zitten als Hookers
 
Volgens mij is iedereen op Hookers verbannen, hoor. Zal wel komen omdat het forum gesloten is en niemand meer mag posten.
Dus @JokePrive , wees gerust, lijkt me niets persoonlijks.
Dat Cor er wél op kan (?) is misschien omdat het een eindeloze wereldman is?
;)
Maar ik ben het met je eens, dit forum is best okay.
 
Hookers heeft heel veel gedaan en betekend voor ons wandelaars, en is jaren een instituut geweest..
Voor mij was hookers al meer dan een jaar niet meer relevant, aangezien ene Alexanderrr er een personlijke vete van had gemaakt mij constant weer te bannen..
Dus mis ik ze? NEE!! :LOL:
 
Stond altijd heel veel informatie op, maar dat was allemaal verdwenen met de nieuwe regels, wel jammer want mijn eigen recensies zijn ook verloren gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan