Nu 40.000 Leden op Girlsreview.nl

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo zie je maar weer. Heb je 78 recensies achter je naam staan begint er weer iemand dat het allemaal recensies zijn van meiden waar al eerdere berichten of recensies van waren. En daar heeft hij ook wel weer een punt. Als een actief lid in een nieuw whemtopic reageert van het is de meid van de foto's en ze is oké is dit misschien nog wel waardevollere informatie dan een hele recensies van een meid waar het halve forum al is langsgeweest.

Laten we aub gewoon ophouden met elkaar aanvallen op je moet hier dit of dat en elkaar een beetje meer respecteren.

Marco is iemand die op safe speelt. Het is van zijn kant ook logisch dat hij dat doet want hij boekt een dvp voor 2 uur lang en dan ga je niet een dame kiezen die nog niet is besproken. Maar aan de andere kant moet hij ook niet minachtend doen over forumleden die eerst voor een vluggertje kiezen. Want zij zijn wel diegene die vaak de eerste recensies schrijven en ervoor zorgen dat alle andere forumleden met een gerust hart een dvp kunnen bezoeken. Zij offeren zichzelf als de ware op en schrijven de eerste recensie om anderen aan een goede dvp te helpen dus dank daarvoor.

Laatst bewerkt:
Als ik nu van bij het begin van dit forum elke dag bij dezelfde dame een recensie had gepost, was ik ongetwijfeld kampioen op aantal. Maar iets zegt mij dat de moderatie dat verdacht zou vinden :ROFLMAO:
Tot op heden heb je maar 1 recensie geschreven, al in de eerste dagen van dit forum en die gaat over "jou" Ina, al jarenlang op VGL 8/2. Mogelijk EEN RECLAME-ADVERTENTIE?

Marco is iemand die op safe speelt. Het is van zijn kant ook logisch dat hij dat doet want hij boekt een dvp voor 2 uur lang en dan ga je niet een dame kiezen die nog niet is besproken. Maar aan de andere kant moet hij ook niet minachtend doen over forumleden die eerst voor een vluggertje kiezen. Want zij zijn wel diegene die vaak de eerste recensies schrijven en ervoor zorgen dat alle andere forumleden met een gerust hart een dvp kunnen bezoeken. Zij offeren zichzelf als de ware op en schrijven de eerste recensie om anderen aan een goede dvp te helpen dus dank daarvoor.
Nu, ja... safe? Als je dus vooral gaat voor passie... inzet... stamina... ben je maar weinig met 'naar de plaatjes kijken'. Dan heb je dus wel meer info nodig over hoe de dame is 'tussen de lakens'.

En... dan heb je vaak ook niet zo echt veel aan die recensies over een vluggertje... verder dan misschien 'het is de dame van de foto's'. Vaak geven recensies trouwens ook erg weinig info... 'wat er gebeurde blijft tussen ons'... Tsja!

Maar dan... elke recensie is welkom natuurlijk! En daar ben ik wel degelijk dankbaar voor! Zeker ook diegenen die ons waarschuwen voor oplichting of (bar)slechte service!

Terug
Bovenaan Onderaan