dickdebock
Meubelstuk
Zulke moeilijke wereldproblemen, kan je niet op een forum oplossen. Ik zou adviseren om aan Trump een advies te vragen.Rekkerke doelt wellicht ook op het feit dat sommigen geen dames bezoeken die nog niet gerecenseerd zijn?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZulke moeilijke wereldproblemen, kan je niet op een forum oplossen. Ik zou adviseren om aan Trump een advies te vragen.Rekkerke doelt wellicht ook op het feit dat sommigen geen dames bezoeken die nog niet gerecenseerd zijn?
Tot op heden heb je maar 1 recensie geschreven, al in de eerste dagen van dit forum en die gaat over "jou" Ina, al jarenlang op VGL 8/2. Mogelijk EEN RECLAME-ADVERTENTIE?Als ik nu van bij het begin van dit forum elke dag bij dezelfde dame een recensie had gepost, was ik ongetwijfeld kampioen op aantal. Maar iets zegt mij dat de moderatie dat verdacht zou vinden![]()
Nu, ja... safe? Als je dus vooral gaat voor passie... inzet... stamina... ben je maar weinig met 'naar de plaatjes kijken'. Dan heb je dus wel meer info nodig over hoe de dame is 'tussen de lakens'.Marco is iemand die op safe speelt. Het is van zijn kant ook logisch dat hij dat doet want hij boekt een dvp voor 2 uur lang en dan ga je niet een dame kiezen die nog niet is besproken. Maar aan de andere kant moet hij ook niet minachtend doen over forumleden die eerst voor een vluggertje kiezen. Want zij zijn wel diegene die vaak de eerste recensies schrijven en ervoor zorgen dat alle andere forumleden met een gerust hart een dvp kunnen bezoeken. Zij offeren zichzelf als de ware op en schrijven de eerste recensie om anderen aan een goede dvp te helpen dus dank daarvoor.
Gezien het huidige tempo, halen we over pakweg twee jaar misschien de 60000....Op naar de 100.000 leden![]()
Als je de plezante wil uithangen: dan twee dingen leren aub. Ten eerste: schrijven. Want jou en jouw, het is moeilijk tegenwoordig blijkbaar. En ten tweede: tellen. Ik wist niet dat je maar tot 1 kon tellen. Weer wat bijgeleerd. Logisch natuurlijk als je in de IT werkt. Digitaal, een 0 of een 1.Tot op heden heb je maar 1 recensie geschreven, al in de eerste dagen van dit forum en die gaat over "jou" Ina, al jarenlang op VGL 8/2. Mogelijk EEN RECLAME-ADVERTENTIE?
Waar haal je die informatie? Ik heb momenteel 9 berichten, zie ik, en 0 recensies. Geef eens een link naar mijn reclame advertentie dan, want ik vind die niet. JouW bericht komt dus vreemd over, vind ik, temeer daar je 'in de eerste dagen van dit forum' nog lang geen lid was. Ik meen me zelfs te herinneren dat je over dit forum toen een iets andere mening verkondigde. Het kan verkeren, wie zei dat ook al weer...Tot op heden heb je maar 1 recensie geschreven, al in de eerste dagen van dit forum en die gaat over "jou" Ina, al jarenlang op VGL 8/2. Mogelijk EEN RECLAME-ADVERTENTIE?
Ik vind dat deze 'recensie' helemaal niet thuis hoort op GR. Een man die uit frustratie wraak wil nemen, ja, dan mag de dame daar best op reageren. Een prima actie van de moderator om haar deze gelegenheid te geven.En wat vinden jullie ervan als dit gebeurt bij een recensie:
Heel dubbel.En wat vinden jullie ervan als dit gebeurt bij een recensie:
Klopt, maar dan komen er vanzelf meer negatieve reviews. De kans is groter dat het andersom is, denk ik. Eén review is misschien 'geen review'.Heel dubbel.
Het kan zijn dat de recensent een wraakzuchtige klootzak is die een dame die hem weigerde zit zwart te maken.
Het kan ook zijn dat de dame inderdaad ondermaats was, en hier haar hachje probeert te redden met een leugen.
Zeg het maar. Knappe jongen die het verschil ziet.