Of je nu de topicstarter bent of de schrijver van de 20ste recensie in een topic maakt voor mij geen verschil in waardering richting de schrijver.
Ik stel het zeer op prijs als iemand de moeite neemt om een verslagje hier op
GR neer te pennen nadat hij een dame bezocht heeft.
Een negatieve of positieve recensie geeft over het algemeen een redelijk beeld (voor jezelf) over een dame om haar wel of niet te willen/gaan bezoeken : des te meer (eensluidende) recensies over een dame , des te beter is mijn indruk om mee te laten spelen in mijn besluit.
Bovendien vind ik het juist hartstikke leuk om recensies te lezen.
Jammer vind ik het dat ik in plaats van een verslagje te gaan lezen , vaak een vraag of opmerking tegen kom die volgens mij ook juist in een PB gesteld had kunnen/moeten worden en dat de recensietopics dan niet vervuild worden en leesbaar blijven !
Hopelijk mag ik nog vele recensies lezen van zowel de al wat langer lid zijnde wandelaars als van nog heel veel nieuwe leden .
Elke recensie voegt sowieso iets toe en laat je nooit weerhouden door te denken dat je niet "kan" schrijven of dat je de Nederlandse taal niet beheerst . Google en 'google translate' kunnen je beste vrienden zijn in dit geval in het 'leesbaar' maken van jouw verhaal.
Ik hoop serieus binnenkort zoveel recensies te mogen lezen , zodat ik een leesbril nodig ga hebben.
Op naar de 100.000 leden