Nuchter wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wil ik een jointje roken voor de seks moet ik dat eigenlijk samen met de dame doen of ik word al snel te tam en dan hoeft het niet meer. Zo heb ik mezelf al enkele keren behoed voor mijn eigen geilheid :ROFLMAO: De leukste vind ik xanax en een wijntje: alles is wat intenser, maar je hebt wel meer uithouding.

Over het algemeen hoeft het voor mij niet, het is iig geen vereiste, hoewel het af en toe wel lekker is om eens wat anders te doen. Alleen zal ik dit enkel doen met dvp's die ik reeds ken. Naar mijn mening teveel factoren die kunnen misgaan als je niet nuchter naar een onbekende gaat.
 
hier hoor ik ook veel over! Ga ik een keer proberen

Maar wat bedoel je met meer uithouding?
Het wordt makkelijker om controle te houden over je ejaculatie. Deels omdat je in een lichte roes zit van de wijn, deels omdat je minder gespannen bent door de xanax.

Wanneer ik enkel drink wordt het klaarkomen wel uitgesteld, maar heb ik er niet per se controle over. Ook moet ik meer dan één glas wijn drinken en komen de nadelige effecten van alcohol meer naar voren. Dat is met xanax dus anders (voor mij).

Het kan overigens ook met andere benzo's zoals loraze/diazepam, maar daar krijg ik vaker "geheugenverlies" van. Xanax is naar mijn mening de meest geschikte om mee te experimenteren ;)
 
ja meestal ruiken ze de wiet wel. Meeste zeggen niets, andere zeggen dat ze t lekker vinden, andere vragen me om wat te draaien en met ze te roken.
Heb 1x bij een raamdame meegemaakt dat ze negatief deed omdat "when you high it takes too long to cum"

En als ik helemaal space van de xtc na een feestje een bezoekje deed in de ochtenduren zien ze t al aan je uitpuilende ogen en je niet niet hard wordende leuter….

Dit snap ik dus niet. Wat dan? Als je binnen de tijd blijft of extra betaalt voor de extra tijd is er toch niets aan de hand?
 
Wil ik een jointje roken voor de seks moet ik dat eigenlijk samen met de dame doen of ik word al snel te tam en dan hoeft het niet meer. Zo heb ik mezelf al enkele keren behoed voor mijn eigen geilheid :ROFLMAO: De leukste vind ik xanax en een wijntje: alles is wat intenser, maar je hebt wel meer uithouding.

Over het algemeen hoeft het voor mij niet, het is iig geen vereiste, hoewel het af en toe wel lekker is om eens wat anders te doen. Alleen zal ik dit enkel doen met dvp's die ik reeds ken. Naar mijn mening teveel factoren die kunnen misgaan als je niet nuchter naar een onbekende gaat.

Hoeveel xanaxx neem je dan? Ik heb hier nog wat spul liggen waar ik nooit aangezeten heb, ben het alleen is een keer voor geschreven. Durf het niet te nemen aangezien ik uit natura al iets te relaxed brein heb, ben bang dat ik hierdoor helemaal niks meer ga doen 😂.

Wijn drink ik veel dus wil de combi wel is proberen.
 
Omdat mijn alcoholgebruik problematisch werd, is radicaal stoppen voor mij de enige goede keuze geweest.
Ik kom af en toe bij dames die me een glas aanbieden van wat ze zelf drinken en gelukkig kost het me geen enkele moeite meer om daar voor te bedanken.
Overigens heb ik helemaal niks tegen alcohol- of middelengebruik voor mensen die er goed mee kunnen omgaan. Dat is een categorie waar ik zelf buiten val.
 
Omdat mijn alcoholgebruik problematisch werd, is radicaal stoppen voor mij de enige goede keuze geweest.
Ik kom af en toe bij dames die me een glas aanbieden van wat ze zelf drinken en gelukkig kost het me geen enkele moeite meer om daar voor te bedanken.
Overigens heb ik helemaal niks tegen alcohol- of middelengebruik voor mensen die er goed mee kunnen omgaan. Dat is een categorie waar ik zelf buiten val.

Goed dat je het zelf door hebt. Respect voor. 👊🏼
 
Ik sprak laatst een dame op de Wallen die zei dat klanten die cocaïne gebruiken niet kunnen klaarkomen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, is dat zo?
 
Ik sprak laatst een dame op de Wallen die zei dat klanten die cocaïne gebruiken niet kunnen klaarkomen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, is dat zo?

Als je teveel snuift wel, sommige krijgen hem niet eens meer omhoog.

Als je het met mate doet is er niks aan de hand. Alleen het nut met coke op neuken snap ik niet, amper meer waarde heeft het.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat mijn alcoholgebruik problematisch werd, is radicaal stoppen voor mij de enige goede keuze geweest.
Ik kom af en toe bij dames die me een glas aanbieden van wat ze zelf drinken en gelukkig kost het me geen enkele moeite meer om daar voor te bedanken.
Overigens heb ik helemaal niks tegen alcohol- of middelengebruik voor mensen die er goed mee kunnen omgaan. Dat is een categorie waar ik zelf buiten val.
Goed dat je dit van jezelf weet man!
Ik heb helaas ook het veslavingsgen in mij. Daar kwam ik al jong achter toen ik besefte dat ik het nooit bij 1 of 2 glaasjes kon houden, extreme bodemdrang heet dat.
Zelfde met coke. Als ik een snuif neem zit ik zo op een avondje op 3 gram, echt idioot
 
dit heb ik dus ook. maar je hebt ze dus die extreem extra betalen voor 'white parties'

Het enige wat ik wil met een snuif op is rondlopen, dansen en elle lange oninteressante gesprekken voeren
Ik denk dat het komt omdat coke een ego booster is, een steuntje in de rug om meer zelfvertrouwen te hebben. Maar meestal werkt het alleen maar afrechts omdat je pik amper hard word. Dit geld niet voor iedereen natuurlijk.

Of het is verslavings drang? Heb wel gehoord van een aantal dames dat sommige mannen hem niet omhoog kregen en alsnog door gingen snuiven en proberen.. Dan ben je er niet in je volle verstand bij.

Zelf vind ik MDMA en XTC wel echt heerlijk om te doen met een meid, maar dan niet met een DVP voor een uur. Als het een DVP is die me een uit uitnodigt voor onbepaalde tijd is het prima.
 
Hoeveel xanaxx neem je dan? Ik heb hier nog wat spul liggen waar ik nooit aangezeten heb, ben het alleen is een keer voor geschreven. Durf het niet te nemen aangezien ik uit natura al iets te relaxed brein heb, ben bang dat ik hierdoor helemaal niks meer ga doen 😂.

Wijn drink ik veel dus wil de combi wel is proberen.
1 a 2 mg is zeker voldoende. Als je er voldoende van hebt liggen, neem dan eens 1 mg zonder alcohol om het effect te voelen. Neem daarna eens 0.5 mg met een glaasje en kijk hoe dat je afgaat. De alcohol wordt gebruikt als een "extraatje" zeg maar, zeker niet teveel van nuttigen icm een benzo. Het kan… ik raad het gewoon af.

Ik vind het zelf het leukst als het effect subtiel blijft, maar die uiteindelijke dosis hangt van je eigen toleranties af natuurlijk. Hou er ook rekening mee dat xanax voor veel mensen verslavend werkt, gewoon niet aan beginnen als je daar niet mee om kan.
 
Ik heb nooit MDMA/XTC (is dat hetzelfde?) of dergelijke "liefdesdrugs" gebruikt, maar het lijkt me een gevaarlijke combinatie met in de tijd beperkte betaalde liefde. Je wilt eindeloos vrijen/knuffelen, maar de teller loopt. En je bent er met je verstand niet helemaal bij. Dus je zult geneigd zijn om er een hoop geld tegenaan te gooien.
 
1 a 2 mg is zeker voldoende. Als je er voldoende van hebt liggen, neem dan eens 1 mg zonder alcohol om het effect te voelen. Neem daarna eens 0.5 mg met een glaasje en kijk hoe dat je afgaat. De alcohol wordt gebruikt als een "extraatje" zeg maar, zeker niet teveel van nuttigen icm een benzo. Het kan… ik raad het gewoon af.

Ik vind het zelf het leukst als het effect subtiel blijft, maar die uiteindelijke dosis hangt van je eigen toleranties af natuurlijk. Hou er ook rekening mee dat xanax voor veel mensen verslavend werkt, gewoon niet aan beginnen als je daar niet mee om kan.

Ben er van op de hoogte, misschien ooit is een keer op een rustig weekend. Meestal heb ik teveel dingen om te doen om aan de drugs te gaan, dus voornamelijk gestopt met alles. Thanks in ieder geval. 👊🏼

Ik heb nooit MDMA/XTC (is dat hetzelfde?) of dergelijke "liefdesdrugs" gebruikt, maar het lijkt me een gevaarlijke combinatie met in de tijd beperkte betaalde liefde. Je wilt eindeloos vrijen/knuffelen, maar de teller loopt. En je bent er met je verstand niet helemaal bij. Dus je zult geneigd zijn om er een hoop geld tegenaan te gooien.

Het ligt eraan hoeveel je neemt, als je gelijk een hele pil achterover gooit van 250mg dan ben je op het randje van het bewust zijn van wat je doet en toch niet. Aan de hand van je tolerantie natuurlijk.

Maar als je het gaat doen gewoon geld mee nemen wat je kwijt wil, als je weer moet pinnen met een hele pil op kom je waarschijnlijk niet eens aan bij een pin automaat. 😂😂

Maar over het algemeen als je weinig neemt is de ervaring echt een stuk leuker. Veel meer liefde en alle sensaties zijn veel indrukwekkender + je voelt alle prikkelingen veel beter.
 
Idd. Zogenaamde moraalridders op een DVP-forum😂 Beetje zelfreflectie zou sommigen geen kwaad doen.
Nu, ja... moraalridders of niet... veel "winnaars" hebben drugs & alcohol ook nog niet echt voorgebracht he!
En als er dan zijn die openlijk verklaren dat ze "er geen bal aan vinden" als ze niet onder invloed zijn... is dat op z'n minst zorgwekkend te noemen.
 
Zoals eerder gezegd gebruik ik niks, maaarrr ergens kriebelt het soms wel om er achter te komen wat xtc/mdma bij me doet, juist omdat het als love drug omschreven wordt. Gewoon in het kader van ook eens meegemaakt te hebben.

"Gelukkig" heb ik verschillende barrières om er niet aan te willen/kunnen beginnen. Ik heb geen zin in schimmig gedoe om er aan te komen, kom niet op plekken waar het gemakkelijk voorhanden is, niet de leeftijdscategorie om het aangeboden te krijgen, en het allerbelangrijkste: niemand om me in de gaten te houden als ik gebruik. Dat laatste is nog wel het engste.

Maar interessant vind ik het stiekem af en toe wel. Niet bij overige drugs, drank of roken, maar wel die. Heeft er ook mee te maken dat ik aan tinnitus lijdt en er studies zijn die beweren dat mdma het tijdelijk kan verlichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan