Nuchter wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga ook alleen nuchter naar een dame.
Zo weet ik altijd wat ik doe en doe ik niets waar ik achteraf spijt van heb. Is soms al moeilijk genoeg als je geil bent ...
En voor de dame ben je dan ook berekenbaarder.
Na het bezoek evt. uiteten gaan en bij een lekker biertje nagenieten.
Andere drugs gebruik ik sowieso niet.
 
Altijd nuchter! Met normaal daten vind ik wat alcohol altijd wel prettig, zodat ik wat ontspan en makkelijker klets en versier. Met wandelen heb ik dat niet nodig, ben ik sowieso al relax. En ik hoef dan niemand in bed te kletsen, dat doet m'n geld al 😉
 
Ja coke is echt een drugs van de duivel, heb kameraden er echt onder door aan zien gaan. Het begint bij in het weekend ff klein puntje, en dan word het snel al een halve gram voor hunzelf en dan heen hele op de zaterdag en dan ineens halve op de vrijdag hele op zaterdag. Tot dat ze er achter komen dat ze het ook gewoon kunnen gebruiken op werk als ze wat over hebben. En daar gaat het grandioos mis.

Gelukkig zelf maar bij 1x gelaten om het uit te proberen. Voelde toen al aan dat het verslavend kon gaan worden nadat je erna gewoon niet brak bent of iets dergelijks. Bij XTC of MDMA en speed ben je gewoon kapot de dag daarna en heb je er echt geen behoefte aan meer te nemen.

Mensen gaan idd ook hele rare dingen doen van coke omdat ze zichzelf zo geweldig vinden dat het allemaal niet meer uit maakt. Kameraden werden eigenlijk gewoon klootzakken met sommige uitspraken die ze deden, of bepaalde handelingen. Zo erg dat ze ook gewoon geen fijn persoon meer waren.

Blijf er alsjeblieft van af, echte troep. 😅
Ik ervaar dat toch zo niet.
Ik heb nooit de drang om meer te gaan nemen. Doe het al jaren een paar keer per jaar tijdens een lange sexdate. Maar ik heb enerzijds vaak genoeg sex zonder c. En anderzijds gebruik ik nooit buiten sex om.
 
Nuchter, Uberhaupt geen behoefte om mij dmv drugs of te veel alcohol af te sluiten van alles, nooit gehad ook... las pas wel over LSD microdosing en dat lijkt me wel interessant om eens mee te maken.
 
Alcohol heb ik sinds een maandje definitief uit mijn leven gebannen. Ik merkte gewoon dat ik zonder mij veel beter voelde.
Soft en harddrugs nog nooit van dichtbij gezien, ook de nood niet aan. Ik weet perfect hoe mij te amuseren zonder al die middeltjes. Voel ook de nood aan controle en zou echt balen moest ik iets doen waar ik achteraf spijt van heb.

Dates die extreem gedronken hebben wijs ik de deur. Die zeggen 100 keer hetzelfde, adem stinkt en grenzen vervagen.
Zij die vooraf gesnoven hebben en daardoor niet klaarkomen, ja hun probleem. Er is een verschil tussen uren heerlijke seks, of gewoon dutsen omdat je niet klaarkomt door dat spul. 🫣
Dag nadien verontschuldigen ze zich, dan geef ik mee misschien eens nuchter te daten.
 
Alcohol nooit, wel een paar lijntjes vooraf.
Vaak ook nog wat lijntjes terwijl ik al op de kamer ben, dames doen regelmatig gezellig mee. Buiten de buiten de sex geen coke voor mij
En zeker ook niet bij elke date.
Zijn er ook wel eens dames die je de deur wijzen als je tijdens de date een lijntje wilt gaan doen?

Of die reageren met 'Please don't, loser!' of dat je merkt dat ze dat denken ipv zeggen?

(Bedoel het niet beledigend, denk ook heus wel dat een bepaald type dame meedoet, maar als jij het doet en zij niet into dat is ben ik benieuwd hoe ze openlijk of indirect reageren).
 
Altijd nuchter: ik wil er ten volle van genieten en met al mijn zintuigen op scherp. Ook ben ik meestal met de wagen en rijden doe ik altijd nuchter.
Misschien dat ik ooit eens een lange date inplan met hotel waar ik dan blijf overnachten, dan zou ik er geen probleem mee hebben om een goede fles te delen indien de dame hiervoor open staat.
 
Zijn er ook wel eens dames die je de deur wijzen als je tijdens de date een lijntje wilt gaan doen?

Of die reageren met 'Please don't, loser!' of dat je merkt dat ze dat denken ipv zeggen?

(Bedoel het niet beledigend, denk ook heus wel dat een bepaald type dame meedoet, maar als jij het doet en zij niet into dat is ben ik benieuwd hoe ze openlijk of indirect reageren).
Ik snap wat je bedoelt. Ik neem een paar lijntjes voordat ik binnen stap in de auto op de parking.
Gewoon om wat meer moet in te snuiven en wat losser te komen. Ik ga bijna nooit de eerste keer meteen mijn marcheerpoeder meteen op de kamer tevoorschijn halen. Vaak heb je tijdens de eerste date door of de dame het oké vindt en ja vaak doen ze zelf ook mee. Kan me als sub ook beter overgeven als ik iets gepakt heb. Tijdens de sessie kan het met sommige dames dan wel gebeuren dat de dame net zo stevig,vaak steviger snort dan ik.
 
Ik snap wat je bedoelt. Ik neem een paar lijntjes voordat ik binnen stap in de auto op de parking.
Gewoon om wat meer moet in te snuiven en wat losser te komen. Ik ga bijna nooit de eerste keer meteen mijn marcheerpoeder meteen op de kamer tevoorschijn halen. Vaak heb je tijdens de eerste date door of de dame het oké vindt en ja vaak doen ze zelf ook mee. Kan me als sub ook beter overgeven als ik iets gepakt heb. Tijdens de sessie kan het met sommige dames dan wel gebeuren dat de dame net zo stevig,vaak steviger snort dan ik.
Ha, een opvallend eerlijke reactie dit!

Het nerveus zijn voor een date met een nieuwe dame snap ik op zich wel.

Alleen ben ik niet van het spul zeg maar.
 
Een maat van mij zei ooit eens: voordat je gaat n**ken moet je een jointje roken. Daar wordt je supergeil van. Nou voor mij was het geen succes. Ik had heel veel moeite om mijn jongeheer in opperste staat van paraatheid te houden. Na een paar minuten zakte hij weer in elkaar. Heel raar bij mij: na een paar biertjes doet ie het wel goed.
 
Volledig nuchter.
Privé drink en rook ik ook niet en gebruik ik geen drugs (meer).
Kan heel soms wel is een biertje of wijntje meedrinken voor de gezelligheid of incidenteel een sigaartje roken.
Heb ooit een keer een jointje geprobeerd bij een DVP (kreeg het aangeboden) maar dat werkt bij mij averechts. Ik wil dan eigenlijk alleen maar filosoferen ipv neuken. 😋

Wat mij wel wat verbaasd, wanneer ik hier de reacties zo lees, is dat veel wandelaars de dames kennelijk nuchter bezoeken. Vaak hoor ik de dames namelijk klagen over de vele dronken en drugs gebruikende bezoekers (raambuurten). Een frappante discrepantie.
 
De enige keer dat ik drugs gebruik (mdma) is tijdens seks. Na bijna twee decennia geen drugs te hebben gebruikt ben ik - bewust - drugs gaan gebruiken om seks intensiever en 'vrijer' te beleven.

Bij mdma-gebruik zijn mijn zintuigelijke ervaringen sterker en zit ik meer 'in het moment' tijdens seks. Ik sta niet 'strak' (ik betwijfel of iemand die mij niet kent kan zien dat ik iets genomen heb), mede omdat de dosering beperkt is (zo'n 100mg), en het contact met anderen (een DVP bijv.) wordt - naar mijn idee - hierdoor eerder positief dan negatief beïnvloed. Het negatieve effect op libido of erectie ervaar ik bij mdma niet, wel bij andere drugs.

Een aantal keren meegemaakt dat DVP's mij aanboden om samen met hen drugs te gebruiken (cannabis, coke).
 
Volledig Nuchter, drink zelden, al,de rest ook niet aan mij besteed.

Maar zou toch graag waarschuwen voor de combinatie Xanax (Alprazolam) en alcohol Dit is gevaarlijk omdat zij beide het centrale zenuwstelsel onderdrukken; dit houdt in dat ze allebei de activiteit in de hersenen vertragen.

Zelfs het nemen van een voorgeschreven dosis Xanax tijdens het drinken van alcohol kan ernstige problemen veroorzaken, maar in veel gevallen zullen mensen een extra pil nemen wanneer ze uitgaan, of sommigen gebruiken Xanax alleen recreatief, waarbij zij de drug opzettelijk mengen met alcohol om het effect van beide drugs te versterken. Het nemen van Xanax gevolgd door alcoholgebruik zal niet alleen de effecten versterken, maar ze zullen het effect ook sneller doen optreden dan wanneer je een van hen op zichzelf gebruikt , dit kan tot gevolg hebben dat het sneller leidt tot een overdosis.

Ik zeg altijd iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet, maar denk wel een beetje na en wordt niet mijn volgende IC patiënt.
 
Altijd nuchter van alle middelen. Trouwens ook buiten het wandelen.
Verder valt mij op dat er nog wel eens lang wordt gereisd voor een dvp-bezoek. Dat is wellicht ook al een reden dat er zoveel de dames nuchter bezoeken als je de reis met je auto doet en niet met het OV.
Zelf reis ik met het OV en de fiets. Zou dus kunnen gebruiken, maar geen behoefte aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan