NZC / Bare (Zuid Holland)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Baresex voor de liefhebbers is niet zo moeilijk te vinden in zuid holland of andere provincies.
Selecteer op de website van kinky bij lokatie Zuid Holland en selecteer daarna bij mogelijkheden "baresex of neuken zonder condoom"
 
Hi Medewandelaars,

Sommige onder ons vinden t heerlijk om gewillige zaadgeile vrouwen bare te neuken en intern te doneren, ik ben ook zeker een fan van bare dames, amateur of prof.

De kick dat zo'n meid, man na man in haar laat spuiten, maakt mij super geil.
Al een paar keer bij diverse dames langs geweest, die nog druipend van de voorganger klaar lagen om mij opnieuw in zich te ontvangen en gretig mij te beroven van m'n witte goud.

Wel doe ik dit het liefst met echte Hollandse meiden/vrouwen en liever niet met buitenlandse prof dames.

Zijn er wandelaars die dit net als ik geweldig vinden en wellicht de dame hier willen delen, zodat wij fans allemaal gebruik van haar geile diensten kunnen maken.
chineese yue uit amstelveen doet ook bare
 
Hi Medewandelaars,

Sommige onder ons vinden t heerlijk om gewillige zaadgeile vrouwen bare te neuken en intern te doneren, ik ben ook zeker een fan van bare dames, amateur of prof.

De kick dat zo'n meid, man na man in haar laat spuiten, maakt mij super geil.
Al een paar keer bij diverse dames langs geweest, die nog druipend van de voorganger klaar lagen om mij opnieuw in zich te ontvangen en gretig mij te beroven van m'n witte goud.
De laatste die ik bare geneukt heb en voorzien heb van een interne donatie, was ene chinese Lilly in Aphen a/d Rijn.
Ik stond mijn lul na afloop te wassen.
En zij ging haar kutje spoelen met water en een of het ander middeltje tegen de zaadjes, spoelde haar kutje schoon met een klein blaasbalgje.
Dus niks roeren in andersman geile sperma.
Voor mij hoeft dat trouwens ook niet.
 
In een ideale wereld zou dat misschien lukken, maar net zoals wij vaak niet altijd de waarheid vertellen (aan onze partner, over de werkelijke lengte van onze pik, hoe vaak we het per week doen, etc. ), zo vertellen de DVP's ook genoeg onwaarheden. Over de mogelijkheden, wat allemaal inclusief zou zijn, hun leeftijd en ga zo maar door.
Ook mogen ze niet altijd adverteren met bare seks. In legale clubs en privéhuizen is condoomgebruik sowieso verplicht. Vandaar dat je vaak de extra's op de kamer met de dame zelf moet bespreken.

Maar ga er nou maar absoluut van uit dat behoorlijk veel dames dit extraatje op de menukaart hebben staan voor vaste klanten, dikke betalers etc.
In de raamstraten zijn de Nederlandse dames grotendeels verdrongen door Oostblok meiden, Asiaten, Zuid Amerikanen etc.
En in die categorie doet het merendeel het (stiekem tegen meerprijs) zonder condoom indien de klant dat wenst. En wat doen de Nederlandse dames die hun klanten zien verdwijnen naar die jonge strakke nzc poppetjes... precies.

Het is niet netjes, maar steek je kop niet in het zand.

Greetzzz,

Dick Head
Dat klopt helemaal. En het roerend met je eens.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan