'Nzc dame' bezoek zonder nzc, risico's?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vriendin vroeger rekende het uit. Ik kon er altijd gewoon inspuiten, behalve een paar dagen niet.
Herinnerd mij aan een date met een volslanke Antilliaanse Schoonheid, jaren geleden. Was erg enthousiast en sprong zo boven op mij. Geen probleem om haar vol te spuiten zonder condoom. Dag later appte ze dat ze de morning after pil had gehaald, want ze gebruikte geen anticonceptie.
 
Vriendin vroeger rekende het uit. Ik kon er altijd gewoon inspuiten, behalve een paar dagen niet.
Misschien een beetje overbodig om te melden maar deze manier van 'anticonceptie' is natuurlijk niet betrouwbaar. We zien regelmatig voorkomen dat de eisprong eerder of later is waardoor vrouwen toch zwanger kunnen raken.
 
Vorige maand was mij ook het nzc zonder woorden door een dame in Zoetermeer aangeboden. Ik zei gelijk graag een condoom.
Het was dat de dame mij zonder condoom pijpte op bed, dit was niet verkeerd. Toen ging op haar rug liggen met haar knieën opgetrokken en benen gespreid. Dit alles zonder een condoom te pakken en zei tegen mij "come".
Ik zei:"condom".
Zij reageerde met een verbaasd gezicht:"no need, you cum on stomach".
Ik zei:"do you have a condom".
Met een zucht draaide zij op haar zij een trok de la open van het kastje naast het bed om een condoom te pakken.

Ik dacht bij mijzelf niet alle mannen voor mijn bezoek zullen in enthousiasme hun piemel tijdig terugtrekken.
De advertentie van de dame zie ik niet meer. Want anders had ik hier een recensie geplaatst. Het was ook nog eens niet de dame van de foto in de advertentie.
nzc kan 'bevrijdend' zijn hoor 😉
 
Misschien een beetje overbodig om te melden maar deze manier van 'anticonceptie' is natuurlijk niet betrouwbaar. We zien regelmatig voorkomen dat de eisprong eerder of later is waardoor vrouwen toch zwanger kunnen raken.

Nooit problemen ermee gehad. Speciale dame misschien of ze kende haar lichaam goed. In het algemeen, wat jij denk ik bedoelt, zijn er veiligere opties. Niet alle dames worden overigens even snel zwanger (bij een ongelukje). Hoorde vroeger van buren dat het ze pas lukte na 1,5 jaar.
 
Wandelaars, kies voor safe en neem een buitenvrouw voor deze tinteling en kick om een ander kutje dan thuis vol te kunnen spuiten. Genoeg vrouwen die een vaste sexdate zoeken. Als je dan niet genoeg hebt en energie te veel hebt grijp je een mooie slanke Oost-Europa meisje en neem die veilig. Op deze manier kom je zelfs aan 4 keer per dag in 3 verschillende kutjes. Het leven is veel te mooi om monogaam te zijn. En dag niet geneukt is een dag niet geleefd en je blijft er jong bij 🤗
 
Volgende staat op de site:

Houdt altijd rekening met het moment waarop je betrouwbaar kan testen! Test NIET eerder dan 21 dagen na de besmetting. Geeft de uitslag aan dat je geen chlamydia hebt en je hebt eerder getest dan de aangegeven periode dan adviseren we je altijd de test te herhalen. Wij bieden je de gelegenheid tegen relatief lage kosten twee tests te bestellen.

Testen op Chlamydia trachomatis (2 Tests - € 27,50):


Gemiddeld 2 kutjes in de week volblaffen.... dan tellen de laatste 6 kutjes dus niet mee.
Klinkt leuk maar in de pratijk niet handig. Ik zou pas testen bij klachten of 2-3 per jaar. En niet maar lukraak iedere keer zo'n test er tegenaan gooien voor je gemoedsrust.
 
Volgende staat op de site:

Houdt altijd rekening met het moment waarop je betrouwbaar kan testen! Test NIET eerder dan 21 dagen na de besmetting. Geeft de uitslag aan dat je geen chlamydia hebt en je hebt eerder getest dan de aangegeven periode dan adviseren we je altijd de test te herhalen. Wij bieden je de gelegenheid tegen relatief lage kosten twee tests te bestellen.

Testen op Chlamydia trachomatis (2 Tests - € 27,50):


Gemiddeld 2 kutjes in de week volblaffen.... dan tellen de laatste 6 kutjes dus niet mee.
Klinkt leuk maar in de pratijk niet handig. Ik zou pas testen bij klachten of 2-3 per jaar. En niet maar lukraak iedere keer zo'n test er tegenaan gooien voor je gemoedsrust.
Dan sluiten we hem netjes op in een condoom, safety first. Erg jammer gezien het geweldige uitzicht op een Creampie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan