'Nzc dame' bezoek zonder nzc, risico's?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat het percentage prostituees dat zc neukt niet zo hoog is. Ze zullen er toch ook voorbereidingen voor moeten treffen willen ze niet met een prive kleuterschool eindigen na een paar jaar. Maar er zitten er tussen die er geen problemen mee hebben, dat is zeker.
De meeste prostituees hebben trouwens al kinderen. Dat is vaak ook de reden dat ze het vak in gaan.
ik heb de afgelopen 2 jaar minimaal even vaak zc gedaan dan mc, en soms zelfs met dames die adverteren met enkel pijpen met condoom. Als de klik er is, je hygiene top is, kan er best veel bij de meeste dames
 
ik heb de afgelopen 2 jaar minimaal even vaak zc gedaan dan mc, en soms zelfs met dames die adverteren met enkel pijpen met condoom. Als de klik er is, je hygiene top is, kan er best veel bij de meeste dames
Dit klopt zeker, het is meestal de 2e of 3e keer. Ik ga niet eens vaak soms ga ik een half jaar niet maar ik had een keer dat ik een weekje te geil was en dat ik bij dezelfde persoon 3x ben gegaan in 1 week en de 2e keer stopte ze m zo erin zc.. eigenlijk gevaarlijk maar dacht met m'n dick in plaats van m'n hoofd dus toch maar gedaan gelukkig was ze niet ziek ofzo. En het zijn altijd wel jongere dames die 't doen bij mij (ik doe ook geen oudere) misschien omdat ik jong ben en t klikt ofzo.. maar tegenover de rest je kunt het beste met condoom doen want je weet nooit of ze ziek zijn.
 
Is het überhaupt wel done dat jij aan de schaamlippen zit te lekken ,waar nog geen 30 minuten gelden de balzak van een grote zwarte man tegen aan heeft liggen klotsen, wel met condoom, maar daar zit de balzak niet in bij mij weet. Of als je tijdens het beffen een schaamhaar in je mond hebt , en de dame is geschoren o_O

Niet over nadenken, anders kun je beter thuis blijven.

Ik heb hier wel een trucje voor. Ik ga langs bij de dame waarvan ik weet dat haar hygiene dik in orde is en daarnaast zorg ik ervoor dat ik altijd de eerste ben op die dag. Maar dan heb ik het wel over dames waarbij ik ga tongzoenen, beffen, rimmen etc.
Dan moet ik weten dat alles 100% schoon is. Dat werkt het beste, ook psychologisch.
Ik heb dat ook eerlijk tegen haar gezegd en ze snapte het wel. Zij wil ook niet een bezoeker die zich niet kan uitleven op haar en moet inhouden.
 
Dit klopt zeker, het is meestal de 2e of 3e keer. Ik ga niet eens vaak soms ga ik een half jaar niet maar ik had een keer dat ik een weekje te geil was en dat ik bij dezelfde persoon 3x ben gegaan in 1 week en de 2e keer stopte ze m zo erin zc.. eigenlijk gevaarlijk maar dacht met m'n dick in plaats van m'n hoofd dus toch maar gedaan gelukkig was ze niet ziek ofzo. En het zijn altijd wel jongere dames die 't doen bij mij (ik doe ook geen oudere) misschien omdat ik jong ben en t klikt ofzo.. maar tegenover de rest je kunt het beste met condoom doen want je weet nooit of ze ziek zijn.
Zwanger worden is echt wel een risico . Vooral bij die dames die zon staafje in de arm hebben laten zetten dat 3 jaar werkt. Ik heb ook wel eens in de piepzak gezeten dat een vrouw niet zwanger zou zijn. . Dat kan al gelijk raak zijn .
Ook al paar keer 20 € extra betaald voor morning after pil.
Het gaat gelukkig nog steeds goed. Naast mijn eigen kinderen ben ik ook sperma donor geweest dus ik vind t wel genoeg zo.
 
Het kan toch niet dat dat percentage zo hoog ligt? 🫣 bij ons werden dames die dat deden ontslagen.
Nee in privehuizen heb ik het nog maar 2 x meegemaakt op initiatief van de vrouw zelf en aan de ramen nooit.
Bij priveontvangst misschien een kwart die wel er voor in is.
Als je zelf adverteert dan doet de helft van de vrouwen die reageren wel aan NZC.
 
Zwanger worden is echt wel een risico . Vooral bij die dames die zon staafje in de arm hebben laten zetten dat 3 jaar werkt. Ik heb ook wel eens in de piepzak gezeten dat een vrouw niet zwanger zou zijn. . Dat kan al gelijk raak zijn .
Ook al paar keer 20 € extra betaald voor morning after pil.
Het gaat gelukkig nog steeds goed. Naast mijn eigen kinderen ben ik ook sperma donor geweest dus ik vind t wel genoeg zo.
Daarom pak je ook altijd een extra anonieme telefoon 🤣 tevens ben ik toch maar een arme sukkelaar, zullen de dames wel een brave rijke plus papa zoeken voor uw kind. Ik lag er de eerste paar keren ook wakker van, nu neem ik bij dames waar ik twijfel of ze vaker bare gaan gewoon op voorhand een prep pil in. Er zijn ook dames die ik achteraf nog (gratis) gedate heb in mijn privéleven, dan moet je ze ook wat vertrouwen. En ja hoor het aandeel is echt hoog tegenwoordig van dames die nzc doen, vermoed door de goed werkende hiv remmers dat de jongere dames er geen schrik meer voor hebben.

Tevens is het niet zo dat dat besproken wordt of dat ik er specifiek achter vraag, vaak ben ik gewoon in het voorspel zijnde met mijn harde pik de clit goed aan t bewerken en dan steken de meeste dames hem er spontaan blank erin met het handje 🤣. Achteraf beweren ze natuurlijk dat ze dat nooit doen, tot je ergens soms op een review stoot

Ramen doe ik al jaren niet meer, vind ik te marginaal. Daar slechts 1 x gebeurd ooit. In FKK clubs doen ook veel dames het als je voor de 2de keer een bezoekje brengt, doe nu enkel nog privé en kamerontvangst, toch de leukste sfeer vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Daarom pak je ook altijd een extra anonieme telefoon 🤣 tevens ben ik toch maar een arme sukkelaar, zullen de dames wel een brave rijke plus papa zoeken voor uw kind. Ik lag er de eerste paar keren ook wakker van, nu neem ik bij dames waar ik twijfel of ze vaker bare gaan gewoon op voorhand een prep pil in. Er zijn ook dames die ik achteraf nog (gratis) gedate heb in mijn privéleven, dan moet je ze ook wat vertrouwen. En ja hoor het aandeel is echt hoog tegenwoordig van dames die nzc doen, vermoed door de goed werkende hiv remmers dat de jongere dames er geen schrik meer voor hebben.

Tevens is het niet zo dat dat besproken wordt of dat ik er specifiek achter vraag, vaak ben ik gewoon in het voorspel zijnde met mijn harde pik de clit goed aan t bewerken en dan steken de meeste dames hem er spontaan blank erin met het handje 🤣. Achteraf beweren ze natuurlijk dat ze dat nooit doen, tot je ergens soms op een review stoot

Ramen doe ik al jaren niet meer, vind ik te marginaal. Daar slechts 1 x gebeurd ooit. In FKK clubs doen ook veel dames het als je voor de 2de keer een bezoekje brengt, doe nu enkel nog privé en kamerontvangst, toch de leukste sfeer vind ik.

Ik heb wel gehad dat ik 1x met een latina een afspraak had was een jonge vrouw van 25 ofzo kan geen reet engels alleen spaans, gelukkig kan ik wel spaans praten daar niet van alleen ze kwam wel met een bullshit reden om zonder te gaan "ja je spreekt mijn taal.. we communiceren beter en je ziet er niet onverzorgd uit dus" ik denk 2,5 maand later ofzo stopt ze omdat ze zwanger was, nog nooit van wat gehoord verder (hoop dat t ni van mij is lmao)

En dat gedoe met privé daten gratis ik heb dat 1x gedaan maar die meid wilde allemaal filmen om te verkopen had daar geen zin in.. kunnen ze tegen je gebruiken om je te chanteren of iets.. mja ik weet niet waarom dat nu allemaal zo is dat ze allemaal zo snel zonder gaan? is daar een reden voor of heeft dat toch te maken met die remmers?
 
mja ik weet niet waarom dat nu allemaal zo is dat ze allemaal zo snel zonder gaan? is daar een reden voor of heeft dat toch te maken met die remmers?
PrEP is voor mij de reden geweest om bijna altijd zonder condoom te gaan. er zullen vast mensen zijn die dit veroordelen, maar ieder heeft het recht op seksuele vrijheid. en die vrijheid is echt enorm geboost sinds ik PrEP gebruik
 
nu neem ik bij dames waar ik twijfel of ze vaker bare gaan gewoon op voorhand een prep pil in.
… En ja hoor het aandeel is echt hoog tegenwoordig van dames die nzc doen, vermoed door de goed werkende hiv remmers dat de jongere dames er geen schrik meer voor hebben.
Je weet dat PrEP alleen goed werkzaam is als je meer dan één pil neemt volgens een bepaald schema?
Nee, sekswerkers nemen zelf geen PrEP en hun klanten zijn over het algemeen geen hoog-risico mannen die PrEP gebruiken. Dus, dat is denk ik geen motivatie om NZC aan te bieden. Ik denk eerder onverschilligheid en/of slecht geïnformeerd zijn.

Er zijn best veel vrouwen die hun anticonceptie niet op orde hebben, als ze al anticonceptie gebruiken. Meer dan je zult vermoeden.
 
Je weet dat PrEP alleen goed werkzaam is als je meer dan één pil neemt volgens een bepaald schema?
Nee, sekswerkers nemen zelf geen PrEP en hun klanten zijn over het algemeen geen hoog-risico mannen die PrEP gebruiken. Dus, dat is denk ik geen motivatie om NZC aan te bieden. Ik denk eerder onverschilligheid en/of slecht geïnformeerd zijn.

Er zijn best veel vrouwen die hun anticonceptie niet op orde hebben, als ze al anticonceptie gebruiken. Meer dan je zult vermoeden.
Okee ik ga naar een dame en ik zeg ik ben aan de Prep dan kan ze wel NZC.
 
Bezoek enkel dames waar NZC mogelijk is, uiteraard is hier een risico in aangezien elke klant er zonder condoom in mag. 3 maandelijks testen is standaard hier
Ik doe met veel plezier NZC, maar niet met de dames die beroeps zijn.

Dan ga ik echt met condoom
Dus alleen met dames die weinig klanten hebben en wat bij schnabbelen.
Chlamydia is geen ramp , maar echt lekker is t ook weer niet. Je erectie is minder.
Daar merk je het aan. Het getuigt van respect voor de dames dat je eerst je anti bioticum kuur doet voor je weer NZC doet.
 
Je weet dat PrEP alleen goed werkzaam is als je meer dan één pil neemt volgens een bepaald schema?
Nee, sekswerkers nemen zelf geen PrEP en hun klanten zijn over het algemeen geen hoog-risico mannen die PrEP gebruiken. Dus, dat is denk ik geen motivatie om NZC aan te bieden. Ik denk eerder onverschilligheid en/of slecht geïnformeerd zijn.

Er zijn best veel vrouwen die hun anticonceptie niet op orde hebben, als ze al anticonceptie gebruiken. Meer dan je zult vermoeden.
Ik heb wel gedate met een Turkse meid en later heb ik gehoord dat ze 9 maanden een kindje heeft gekregen. ( van een vriendin van haar)
Ze zei tijdens de date wel dat ze een vriend had maar toch. Ook heeft ze me nooit meer benaderd.
Het blijft altijd ongewis.
 
Je weet dat PrEP alleen goed werkzaam is als je meer dan één pil neemt volgens een bepaald schema?
Nee, sekswerkers nemen zelf geen PrEP en hun klanten zijn over het algemeen geen hoog-risico mannen die PrEP gebruiken. Dus, dat is denk ik geen motivatie om NZC aan te bieden. Ik denk eerder onverschilligheid en/of slecht geïnformeerd zijn.

Er zijn best veel vrouwen die hun anticonceptie niet op orde hebben, als ze al anticonceptie gebruiken. Meer dan je zult vermoeden.
Ik sta versteld dat er dames zijn die met nzc adverteren en geen prep gebruiken eerlijk gezegd. Is bijna gratis of desnoods voor paar honderd euro op t internet te vinden. Ik zou t wel weten als vrouw zijnde, er zijn genoeg bisexuele mannen die ook met die dame contact hebben en dan wel een hoogrisico contact vormen.
Zo was ik laatst bij Estelle en Bilzen en ze wist niet wat prep was , dat blijft niet eeuwig goed gaan hoor.
 
Ik sta versteld dat er dames zijn die met nzc adverteren en geen prep gebruiken eerlijk gezegd. Is bijna gratis of desnoods voor paar honderd euro op t internet te vinden. Ik zou t wel weten als vrouw zijnde, er zijn genoeg bisexuele mannen die ook met die dame contact hebben en dan wel een hoogrisico contact vormen.
Zo was ik laatst bij Estelle en Bilzen en ze wist niet wat prep was , dat blijft niet eeuwig goed gaan hoor.
Jij ben echt een geile neukerd zeg. Petje af
 
Ik doe met veel plezier NZC, maar niet met de dames die beroeps zijn.

Dan ga ik echt met condoom
Dus alleen met dames die weinig klanten hebben en wat bij schnabbelen.
Chlamydia is geen ramp , maar echt lekker is t ook weer niet. Je erectie is minder.
Daar merk je het aan. Het getuigt van respect voor de dames dat je eerst je anti bioticum kuur doet voor je weer NZC doet.
chlamydia ni. Maar Gonorroe.....das een teringlijer.
 
Ik las in de Quest dat sperma het nog een paar dagen levend kan uithouden in een vagina. In hoeverre je hier iets van merkt bij een vrouw en welke risico's hier aan vastzitten durf ik niet te zeggen. Gezien de zelfreinigende functie van de vagina zal dit risico naar verloop van tijd in ieder geval afnemen. Misschien een vraag die @piet soaaids zou kunnen beantwoorden


Ik weet zeker dat Ik al jaren 0,0000 levende zaadcellen produceer (knip,knip ) :)
En dat heeft veel voordelen,....
 
Haal je dat gewoon op recept via de huisarts?
PrEP kun je niet zomaar krijgen. Het is geïndiceerd voor een hele specifieke groep. Controle van de nierfunctie is noodzakelijk, omdat er een kleine kans is op ernstige nierproblemen. Je moet zeker weten dat je hiv negatief bent, voordat je begint. Daarnaast kan hiv seroconversie afremmen. Je bent wel positief, maar de serologische test blijft negatief. Via bloeddonatie ben je besmettelijk, misschien ook wel via seks.
Als je PrEP gebruikt via Internet, is het niet altijd zeker of het werkzame pillen zijn. Je weet ook niet zeker wat er wel in zit.
PrEP is alleen goed werkzaam ls je het ook goed inneemt; op de juiste momenten, volgens een schema. Vrouwen hebben een ander schema en moeten al een week eerder beginnen (of continue slikken).

Je kunt altijd aan de huisarts vragen of je het kunt krijgen. Het beschermt niet tegen alle andere soa, waaronder zwangerschap. ;)

De kans om hiv op te lopen door met een vrouw te neuken is heel erg klein. De vrouw loopt een veel groter risico. Laat je dus regelmatig testen, vooral ook om de vrouw te beschermen.
 
Zit niet in de bare scene, mij te risky. Maar omdat prep hier zo achteloos genoemd werd was ik wel nieuwsgierig waar die pillen dan vandaan komen.

Testen zouden trouwens geen probleem zijn, vorige maand nog door de molen gegaan voor de hele rits aan testen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan