'Nzc dame' bezoek zonder nzc, risico's?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Naast hygiëne en soa's... hebben jullie nooit schrik om babykes te hebben rondlopen (of kruipen) zonder het te weten?
Ik ga toch liever voor NMC hoor heb al 3 schatten van kinderen waar ik trots op ben en ik zou het niet kunnen verkroppen moest ik na zoveel jaren te weten komen dat ik nog ergens een zoon of dochter heb rondlopen
 
Toen ik vele tientallen jaren gleden werd 'geholpen' dacht ik heel even dat nu 'alles' kon alleen realiseerde ik me daarna dat soa's nog steeds mogelijk waren. Jammer... ;) maar wel nooit meer het idee gehad dat er een uitzaaiende werking was aan een vrijpartij.
 
Afgelopen week nog een mooie schone heerlijk volgespoten, zonder condoom. Blijft toch het lekkerste, een mooie meid dansend bovenop je knots tot ze vol met je babietjes zit... Ondanks de risico's.
Betaald neuken altijd met condoom. Onbetaald neuken eigenlijk vrijwel altijd zonder. En inderdaad niets zo geil als een lekker jong ding volspuiten. Maar ga dat risico met een prosti echt niet aan!
 
Ik heb de indruk dat tegenwoordig bijna alle dames bare gaan? Toch 70 a 80% doe ik zc mee vanaf de 2de date en pak een 20% al vanaf de 1ste keer. Ik pak wel bijna altijd een uur en probeer de dame zo geil mogelijk te krijgen en zie er wel goed uit naar t schijnt. Met is ook zo saai.
 
Ik heb de indruk dat tegenwoordig bijna alle dames bare gaan? Toch 70 a 80% doe ik zc mee vanaf de 2de date en pak een 20% al vanaf de 1ste keer. Ik pak wel bijna altijd een uur en probeer de dame zo geil mogelijk te krijgen en zie er wel goed uit naar t schijnt. Met is ook zo saai.
Ik denk dat dit meer ligt aan de keuze die jij maakt voor welke dame je kiest want ik betwijfel ten zeerste of dat percentage wel zo hoog is.
 
Mijn dames zijn altijd privé op kamers of thuis variërend van 150 tot 200 per uur. Ik vraag nooit achter nzc thans, het gebeurt wel telkens in de heat of the moment.
Ik wandel toch al 15 jaar en merk de laatste 5 jaar een gigantische toename en dit bij dames van alle leeftijden. 20 jaar tot 50 jaar
 
Naast hygiëne en soa's... hebben jullie nooit schrik om babykes te hebben rondlopen (of kruipen) zonder het te weten?
Om hier ff op in te haken....., babykes lopen nog niet, op z'n vroegst als dreumes/peuter in mijn ervaring. :unsure:

Voor het bezwangeren hoef ik iig niet bang te zijn, geen "zwemmertjes" meer hier en van prostaatvocht raakt niemand zwanger. ;)



😇
 
Ik denk dat het percentage prostituees dat zc neukt niet zo hoog is. Ze zullen er toch ook voorbereidingen voor moeten treffen willen ze niet met een prive kleuterschool eindigen na een paar jaar. Maar er zitten er tussen die er geen problemen mee hebben, dat is zeker.
De meeste prostituees hebben trouwens al kinderen. Dat is vaak ook de reden dat ze het vak in gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan