'Nzc dame' bezoek zonder nzc, risico's?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De kans om hiv op te lopen door met een vrouw te neuken is heel erg klein. De vrouw loopt een veel groter risico. Laat je dus regelmatig testen, vooral ook om de vrouw te beschermen.
Bij onbeschermde anale seks is de kans op HIV voor vrouw of man even groot. het klopt inderdaad dat de ontvanger (de gene die gepenetreerd word) het meeste risico loopt, maar dat wil niet zeggen dat de gever geen HIV kan oplopen. ken veel mannen die alleen de gever zijn en toch HIV positief zijn geworden
 
Bij onbeschermde anale seks is de kans op HIV voor vrouw of man even groot. het klopt inderdaad dat de ontvanger (de gene die gepenetreerd word) het meeste risico loopt, maar dat wil niet zeggen dat de gever geen HIV kan oplopen. ken veel mannen die alleen de gever zijn en toch HIV positief zijn geworden
Dat zegt hij ook nergens. Alleen dat de kans veel kleiner is, wat ook zo is.
 
Dat zegt hij ook nergens. Alleen dat de kans veel kleiner is, wat ook zo is.
kleiner ja, niet heel erg klein. kans dat je HIV oploopt als gever is gewoon aanwezig. ontvangende partij 100% en gevende partij 50% indien er onveilige seks plaatsvind met iemand die HIV positief is zonder medicatie en/of zonder PrEP gebruik
 
kleiner ja, niet heel erg klein. kans dat je HIV oploopt als gever is gewoon aanwezig. ontvangende partij 100% en gevende partij 50% indien er onveilige seks plaatsvind met iemand die HIV positief is zonder medicatie en/of zonder PrEP gebruik
Of je een kans groot of klein vindt is erg subjectief.

Als je een hiv positief persoon anaal neukt is de kans dat je zelf besmet raakt ongeveer: 0,04-0,28%, maar hoger als er risicoverhogende factoren zijn (wondjes op de penis, bloed zichtbaar, hoge viral load).
Anaal geneukt worden door hiv positief persoon geeft een kans om hiv op te lopen van 0,5-3,38%.

…. maar, kansen bieden geen garanties. Ook als de kans klein is, kun je toch al de eerste keer het 'winnende lot' hebben.

Gelukkig zijn steeds meer mensen die hiv positief zijn onder behandeling en zelf niet meer besmettelijk. Helaas zijn er nog steeds mensen die zich niet laten testen en niet weten dat ze hiv positief zijn. Daarom dat het zo belangrijk is om je regelmatig te laten testen. Voor jezelf, maar ook voor de ander.
 
Of je een kans groot of klein vindt is erg subjectief.

Als je een hiv positief persoon anaal neukt is de kans dat je zelf besmet raakt ongeveer: 0,04-0,28%, maar hoger als er risicoverhogende factoren zijn (wondjes op de penis, bloed zichtbaar, hoge viral load).
Anaal geneukt worden door hiv positief persoon geeft een kans om hiv op te lopen van 0,5-3,38%.
Dat zijn cijfers die niet kloppen. een hoge virale HIV lading (100.000+ viral load) is vrijwel altijd meteen raak bij de ontvangende partij icm anale bare seks.
ook komt het vaak voor icm groepseks dat mannen in elkaars sperma neuken wat het risico voor de gevers aanzienlijk verhoogt.
 
Dat zijn cijfers die niet kloppen. een hoge virale HIV lading (100.000+ viral load) is vrijwel altijd meteen raak bij de ontvangende partij icm anale bare seks.
ook komt het vaak voor icm groepseks dat mannen in elkaars sperma neuken wat het risico voor de gevers aanzienlijk verhoogt.
De cijfers kloppen wel.

Een hele hoge viral load (een super spreader) zal inderdaad veel mensen in één keer kunnen besmetten. Gelukkig zijn niet alle contacten met een hiv positief persoon met een 'super spreader'. Heb je de pech om zo'n persoon tegen te komen, ja, dan win je sneller de loterij.

Risico voor de gevers zal inderdaad aanwezig zijn als een hiv positief persoon voor je is klaargekomen. Hoe groot deze kans is, is volgens mij niet bekend.

Zoals ik al twee keer noemde, laten we vooral proberen dat er geen hiv positieve personen aanwezig zijn. Dus, (in het algemeen) moedig vooral iedereen in je netwerk aan om zich regelmatig te laten testen.
 
De cijfers kloppen wel.

Een hele hoge viral load (een super spreader) zal inderdaad veel mensen in één keer kunnen besmetten. Gelukkig zijn niet alle contacten met een hiv positief persoon met een 'super spreader'. Heb je de pech om zo'n persoon tegen te komen, ja, dan win je sneller de loterij.

Risico voor de gevers zal inderdaad aanwezig zijn als een hiv positief persoon voor je is klaargekomen. Hoe groot deze kans is, is volgens mij niet bekend.

Zoals ik al twee keer noemde, laten we vooral proberen dat er geen hiv positieve personen aanwezig zijn. Dus, (in het algemeen) moedig vooral iedereen in je netwerk aan om zich regelmatig te laten testen.
De viral load is op zijn hoogst in het begin stadium van de besmetting, 1 week na blootstelling is de viral load al meteen ver boven de 100.000 geschoten en ben je inderdaad een super spreader waar je zelf nog geen weet van hebt aangezien er nog geen antistoffen in het bloed aantoonbaar is. een test zal hierbij vals negatief zijn.

regelmatig testen blijft natuurlijk prioriteit, maar PrEP speelt hierbij een grote rol aangezien je de besmetting ermee voorkomt.
zonder PrEP is het niet de vraag of je besmet raakt, maar wanneer je besmet zal raken als je je bezig houd met onbeschermde anale seks met wisselende contacten. man of vrouw zijnde maakt hier geen verschil in
 
PrEP kun je niet zomaar krijgen. Het is geïndiceerd voor een hele specifieke groep. Controle van de nierfunctie is noodzakelijk, omdat er een kleine kans is op ernstige nierproblemen. Je moet zeker weten dat je hiv negatief bent, voordat je begint. Daarnaast kan hiv seroconversie afremmen. Je bent wel positief, maar de serologische test blijft negatief. Via bloeddonatie ben je besmettelijk, misschien ook wel via seks.
Als je PrEP gebruikt via Internet, is het niet altijd zeker of het werkzame pillen zijn. Je weet ook niet zeker wat er wel in zit.
PrEP is alleen goed werkzaam ls je het ook goed inneemt; op de juiste momenten, volgens een schema. Vrouwen hebben een ander schema en moeten al een week eerder beginnen (of continue slikken).

Je kunt altijd aan de huisarts vragen of je het kunt krijgen. Het beschermt niet tegen alle andere soa, waaronder zwangerschap. ;)

De kans om hiv op te lopen door met een vrouw te neuken is heel erg klein. De vrouw loopt een veel groter risico. Laat je dus regelmatig testen, vooral ook om de vrouw te beschermen.
Dit klopt. Ben meermaals bij de Haagse evenknie van Proud geweest (SHOP of Spot46) en als sekswerker én swinger kom ik niet in aanmerking voor PrEP. Als een condoom geklapt is en ik er niet snel genoeg achter gekomen ben, kan ik PEP krijgen maar geen PrEP.

Ik moest ook lachen toen ik zwangerschap als een SOA zag. Het zal wel een aandoening kunnen zijn.
 
kleiner ja, niet heel erg klein. kans dat je HIV oploopt als gever is gewoon aanwezig. ontvangende partij 100% en gevende partij 50% indien er onveilige seks plaatsvind met iemand die HIV positief is zonder medicatie en/of zonder PrEP gebruik
Geen idee hoe je aan die percentages komt, maar ze kloppen niet. Als de kans zo groot zou zijn, dan had half Nederland al wel hiv.
 
Dit klopt. Ben meermaals bij de Haagse evenknie van Proud geweest (SHOP of Spot46) en als sekswerker én swinger kom ik niet in aanmerking voor PrEP. Als een condoom geklapt is en ik er niet snel genoeg achter gekomen ben, kan ik PEP krijgen maar geen PrEP.

Ik moest ook lachen toen ik zwangerschap als een SOA zag. Het zal wel een aandoening kunnen zijn.
Er zullen vast artsen zijn die de drempel wat lager leggen, maar in principe is onbeschermde vaginale seks zonder risicofactoren geen indicatie voor PEP. Krijg jij het wel standaard?
 
Er zullen vast artsen zijn die de drempel wat lager leggen, maar in principe is onbeschermde vaginale seks zonder risicofactoren geen indicatie voor PEP. Krijg jij het wel standaard?
Nee, ik bied zeker geen NZC aan zelfs bij vertrouwde scharrels en stellen. Ik vraag wel voor PEP als ik weet dat de klant/scharrel biseksueel en een bottom is, in het geval van een geklapt condoom.
 
Laatst bewerkt:
Dit klopt. Ben meermaals bij de Haagse evenknie van Proud geweest (SHOP of Spot46) en als sekswerker én swinger kom ik niet in aanmerking voor PrEP. Als een condoom geklapt is en ik er niet snel genoeg achter gekomen ben, kan ik PEP krijgen maar geen PrEP.

Ik moest ook lachen toen ik zwangerschap als een SOA zag. Het zal wel een aandoening kunnen zijn.
Ook vrouwen kunnen PrEP gewoon krijgen via de huisarts. via de GGD is het inderdaad enkel voor hoogrisico groepen (meeste GGD's zitten sowieso al overvol met wachttijden van maanden)

https://www.nrc.nl/nieuws/2022/04/20/prep-proef-blijkt-te-populair-a4115205
 
Laatst bewerkt:
Ieder zijn pleziertje maar ik lees hier ook over beffen en in het geval van een shemale haar ass likken. En dat met dvp's die bare doen. Niet iets voor mij.
het zijn dan ook natuurlijk wel de mannen die zich vooral in de bareback scene begeven die dit vragen. mannen die aan safe-sex doen zal je daar niet over horen
 
Recent 2 topics op het forum over nzc. Zet een mens wel aan het denken. Zelf totaal geen interesse in, maar kan natuurlijk wel op zo'n dame stuiten. Niet alle dames vermelden dit op hun kinky profiel..

Hoor graag van Piet wat de risico's zijn als je zo'n dame bezoekt en neukt met condoom, dame beft en je laat pzc'en.
Hoop dat SJ en Kinky een zoekfunctie maken dat je dames met bare links kan laten liggen. Wandelaars begin en niet aan en hou de gemeenschap zuiver en schoon. Te gek voor woorden dat ze dit doen voor een paar euro extra
 
Nee, ik bied zeker geen NZC aan zelfs bij vertrouwde scharrels en stellen. Ik vraag wel voor PEP als ik weet dat de klant/scharrel biseksueel en een bottom is, in het geval van een geklapt condoom.
Hoe vaak komt dat voor? Ik heb zelf een keer gehad dat het condoom bij het omdoen kapot ging en een keer tijdens het pijpen. In zeg vijf jaar tijd. Sinds ik condooms van MySize heb gebeurd het niet meer.

Standaard hebben veel dames geen groter condoom bij zich.
 
Bah hoor en zoveel lekkere andere dingen te doen dan een volgespoten grot uitlikken
Je moet eens wat fora/topics over Duitse "saunaclubs" lezen... Er zijn een aantal waar - hoewel verboden - NZC standaard is. Sommige mannen willen graag een volgespoten kutje en wachten gewoon af totdat een dame met een andere kerel op de kamer was geweest.

Ik ben zonder dat ik het wist ( dat dat daar gebeurde) geweest, dus heb me maar laten testen. Vond het niets, zo'n tent. €30 voor 20 minuten, 0.0 interactie. Zo'n dame kan als ze een beetje leuk doet het veilig doen en per uur alsnog het dubbele overhouden.
 
Hoe vaak komt dat voor? Ik heb zelf een keer gehad dat het condoom bij het omdoen kapot ging en een keer tijdens het pijpen. In zeg vijf jaar tijd. Sinds ik condooms van MySize heb gebeurd het niet meer.

Standaard hebben veel dames geen groter condoom bij zich.
Niet vaak. Bij mij was het tijdens mijn zogenaamde DVP carrière twee keer gebeurd. Dat betekent twee keer in 1,5 jaar.
 
Vorige maand was mij ook het nzc zonder woorden door een dame in Zoetermeer aangeboden. Ik zei gelijk graag een condoom.
Het was dat de dame mij zonder condoom pijpte op bed, dit was niet verkeerd. Toen ging op haar rug liggen met haar knieën opgetrokken en benen gespreid. Dit alles zonder een condoom te pakken en zei tegen mij "come".
Ik zei:"condom".
Zij reageerde met een verbaasd gezicht:"no need, you cum on stomach".
Ik zei:"do you have a condom".
Met een zucht draaide zij op haar zij een trok de la open van het kastje naast het bed om een condoom te pakken.

Ik dacht bij mijzelf niet alle mannen voor mijn bezoek zullen in enthousiasme hun piemel tijdig terugtrekken.
De advertentie van de dame zie ik niet meer. Want anders had ik hier een recensie geplaatst. Het was ook nog eens niet de dame van de foto in de advertentie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan