- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
Leuke date gehad met Olivia. In de bar viel ze niet direct op door wat stuurse houding en niet direct een dame waarvoor ik mijn nek zou verdraaien.
Maar haar prachtige ogen, jonge lichaam en mooie lach verraste mij.
Helaas had ik maar een half uurtje voor ik naar huis moest dus ging wat gehaast. Maar mocht haar wel lekker beffen en ze genoot er zichtbaar van. Ze pijpte prima, waarbij ik tegelijk met mijn vingers in haar natte poesje speelde. Daar hou ik wel van.
Bovenop had ze niet heel lang volgehouden helaas want is wel een prachtig gezicht. Zulke jonge stevige borstjes en een heerlijk klein en fijn poesje. Zoenen was prima niet heel bijzonder. We hebben ook niet heel veel gepraat. Daar wilde ik mijn tijd niet aan verdoen
.
Fijn half uurtje gehad dus ik ga zeker nog eens terug voor een uur. Denk dat ik wel een leuke chemie met haar kan opbouwen.
Maar haar prachtige ogen, jonge lichaam en mooie lach verraste mij.
Helaas had ik maar een half uurtje voor ik naar huis moest dus ging wat gehaast. Maar mocht haar wel lekker beffen en ze genoot er zichtbaar van. Ze pijpte prima, waarbij ik tegelijk met mijn vingers in haar natte poesje speelde. Daar hou ik wel van.
Bovenop had ze niet heel lang volgehouden helaas want is wel een prachtig gezicht. Zulke jonge stevige borstjes en een heerlijk klein en fijn poesje. Zoenen was prima niet heel bijzonder. We hebben ook niet heel veel gepraat. Daar wilde ik mijn tijd niet aan verdoen
Fijn half uurtje gehad dus ik ga zeker nog eens terug voor een uur. Denk dat ik wel een leuke chemie met haar kan opbouwen.