Algemeen Omega Club Oostkamp Flower en Lexi

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is daar altijd wat. Bombastische aankondigingen, indrukwekkende fake foto's... en nu hebben na overleg ingezien dat bare bangs toch niet safe zijn. Want een fast HIV test zegt niets over andere SOA's. Bravo!! Dat melden ze vandaag. Ik denk dat daar al menige SOA de ronde heeft gedaan. Iemand concrete info?
 
Het is daar altijd wat. Bombastische aankondigingen, indrukwekkende fake foto's... en nu hebben na overleg ingezien dat bare bangs toch niet safe zijn. Want een fast HIV test zegt niets over andere SOA's. Bravo!! Dat melden ze vandaag. Ik denk dat daar al menige SOA de ronde heeft gedaan. Iemand concrete info?
Ik kom daar sowieso niet

En waar hebben ze de melding gedaan dan?
 
Het is al jaren daar een paradijs van leugens en ellende daar. Ik versta niet wie en daar zich nog waagt?????
idd, als je eventjes de tijd neemt en hier de commentaren leest, is gelijk je veel duidelijk waar je moet en waar je zeker NIET moet zijn, de sterretjes erachter zeggen al vaak heel veel.
 
Omega Club is inderdaad niet de meest gezellige en eerlijke club. Maar ik heb er vroeger toch al enkele geile namiddagen beleefd.
De laatste keren dat ik er was viel het echter wel echt tegen: oude onaantrekkelijke vrouwen die ook niet dadelijk in staat waren om een gezellige sfeer te creëren.
Alles hangt natuurlijk af van die gastvrouw(en).
En Flower ziet er op foto alvast veel belovend uit
Kleine naturelle borstjes met donkere tepelhoven en daarop zuigklare tepels, een mooi glad geschoren kutje met perfecte omliggende mooi gevormde maar niet te grote schaamlippen, een perfect slank lichaam, mooi krullend haar... Kortom: een droomvrouw op foto.
De vraag is nu natuurlijk: is ze even goed in het sexspel als ze eruit ziet ? Kan ze zalig teasen, meerdere mannen tegelijk verwennen, al glimlachend mijn (en jouw) penis afzuigen en blij zijn als ik mijn vele opgespaarde zaad door mijn grote en dikke genotspaal in haar kutje spuit?
Geniet ze ervan op zijn hondjes zo diep mogelijk genomen te worden door mijn 7x20cm die kloppend in haar nauwe spleetje heen en weer gaat bewegen tot ik heel explosief klaarkom ?
Ik zou het graag proberen. Maar toch zegt er iets mij dat het te mooi is om waar te zijn.
Wie beweert het tegendeel?
 
Dat was ook mijn vraag, los van het feit dat de club niet echt goed is, los van de patron, je gaat natuurlijk voor de meisjes dus als iemand iets weet van de nieuwe meisjes zoals flower , joy, kimberly , nicole , emma kan iemand wat info geven als deze goed zijn ?
alvast voor een lucca of een sabrina ga ik nooit meer. Die draaien ook al jaren elke week mee en zijn mijn smaak niet.
Groetjes
 
Mail ontvangen, feestje wordt verzet, Yuliette kan zich niet vrijmaken die dag....
Wat een leugenaar...

Dan zal ze daar wel een hele goed reden voor hebben, want ze keek er echt naar uit zei ze de laatste keer dat ik haar zag op Gangbang Café. Het feestje in Omega stond zeker vast.

Ik heb gehoord dat het gewoon uitgesteld wordt naar een latere datum.
 
Vermits ik nog altijd geen recensie over Flower gelezen had ben ik haar gisteren dan zelf maar es gaan bezoeken.
Ik geef toe dat de verwachtingen niet erg hoog waren, maar daar had ik mij toch in vergist.
Toen ik binnen kwam had ze net pauze en zat ze goedlachs op een stoel te socializen. Toch leuk dat dit in het Nederlands kan.
Haar pauze duurde niet lang en al snel was ze mij zalig aan het pijpen in de speelruimte.
Mijn penis ging vlot helemaal in haar heel mooie mondje. Ze bleef me ook aankijken terwijl ze bezig was: dat vind ik zo mooi.
Even later neukte ik haar met zij bovenop, liet ik haar enkele andere mannen pijpen en neuken en toen kwam ze weer bij mijn grote vriend. Deze keer ging ze door tot het einde. Ze wou mijn rondspuitende sperma absoluut opvangen in haar mondje en likte mijn penis na het explosief klaarkomen nog proper: da's pas service 😊.
Omega heeft mij positief verrast. Zouden de andere nieuwe meisjes ook zo goed en mooi zijn: Manoeshka, Nicole... ? Schrijven jullie ook een recensie ? Tx
 
Terug
Bovenaan Onderaan