Recensie onbekend, rechter pand rechterkant, begane grond 2e deur links 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheNewGuy73

Vaste klant
Forumpionier
156
02/07/21
31
5
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag een gokje gewaagd en helaas verloren.... na weken twijfelen vandaag de stoute schoenen aangetrokken en binnen gekeken bij de huizen. Huis met de schuifdeur zeer lage bezetting dus op naar rechts.....
Bij het rechter huis aan de linkerkant zit Lisa + massage maar daar ging net iemand naar binnen.... ben benieuwd naar ervaringen met haar?
Dus via de deur rechts naar binnen en daar was wat meer te beleven. De meeste dames waren nog niet klaar voor de start die zaten nog in de 'kantine' maar bij tweede (?) kamer aan de linkerkant werd ik gewenkt door een voloptueuze getinte dame.... klein van stuk, grote borsten in een strak latex pakje (bleken later nep)....ik ben een borstenman dus dacht eens informeren naar de mogelijkheden. In gebrekkig Nederlands besproken 50 euro vaker klaarkomen, haar vingeren kutje en kontje en voor 20 euro extra zou zij mij ook een prostaatmassage geven en half uur fun. Klonk goed dus toegestemd en afgerekend.... toen begon de ellende: 0,0 beleving of enthousiasme (ik ben niet gek de dames doen het voor het geld maar doe ff een beetje je best), half vingeren met condoom (nog nooit meegemaakt) maar ik kon nergens bij laat staan kontje vingeren. Borsten aanraken nope, werd allemaal vakkundig weggehouden.
Ondanks alles wel 2x klaargekomen, al wilde ik na 1x eigenlijk weg maar kreeg geen geld terug dus toen de zeer laffe massage ondergaan en daarna blowjob....die ging wel maar ik was ondertussen zo verbouwereerd door het gebrek aan enige sexuele spanning dat ik de rukpartij aan het einde met halve prostaatmassage maar heb afgewacht.
Is dit de standaard daar ik hoop het niet..... voorlopig blijf ik weg bij de Nijmeegse Wallen.
 
Laatst bewerkt:
Jammer om te horen dat je een slechte ervaring had. Mijn ervaring met Lisa is erg goed. Hele lieve vrouw die haar best doet om er op zn minst een ervaring van te maken. Kon leuk pijpen en was attent.
 
Ik heb goed gelezen... Je zegt dat je benieuwd bent naar ervaringen met haar nadat er net iemand bij haar naar binnen ging...
Excuses je hebt gelijk, maar de titel van de topic was aangepast naar Lisa en dan zou zij in een kwaad daglicht staan dat wil ik uiteraard voorkomen.
Bedankt voor je bericht!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan