Onderdanige dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Niet echt dichtbij Vlaanderen maar dit lijkt me wel iets wat je zoekt. Al ben ik wel benieuwd of er ervaringen zijn met haar?

 
Kristy of wel Lilian kan zich schikken in die rol. en ook Natalia B heb ik tijdens mijn eerste date met haar in die submmissive rol gekregen. ze is niet heel ervaren maar staat er wel voor open. Leuke meid verder. Kristy beheerst het tot in de puntjes maar domineert liever zelf.
 
Kristy of wel Lilian kan zich schikken in die rol. en ook Natalia B heb ik tijdens mijn eerste date met haar in die submmissive rol gekregen. ze is niet heel ervaren maar staat er wel voor open. Leuke meid verder. Kristy beheerst het tot in de puntjes maar domineert liever zelf.
hoe/wat/waar? Want met alleen namen kunnen we hier niets ;)
 
Kristy of wel Lilian kan zich schikken in die rol. en ook Natalia B heb ik tijdens mijn eerste date met haar in die submmissive rol gekregen. ze is niet heel ervaren maar staat er wel voor open. Leuke meid verder. Kristy beheerst het tot in de puntjes maar domineert liever zelf.
En weg is Kristy/Lilian weer. Zij staat nu ook in m'n top 3, vooral omdat ik het een prachtige verschijning vind. Natalia houd ik al een tijdje in de gaten maar volgens mij is ze al een tijdje offline. Kun je bij Kristy terecht bij hair pulling, soft spanking en deepthroat? Dat versta ik namelijk onder de onderdanige service :). En heeft ze jou gemeld wanneer ze er weer zal zijn?
 
Lorena van DS


Deze heet ook Lorena en werkt afwisselend bij Leiden en Lovely Prive

Het verschil tussen de fotos van dianes en de video van leidenprive is zo groot dat t een andere dame lijkt. Als de dame eruit ziet als op de video heb je mij niet gezien. Komt misschien wat bot over, maar ik denk dat er wel eisen mogen zijn
 
Lorena van DS en Lorena van Leiden/Lovely Prive zijn twee andere dames. Ze hebben alleen zelfde naam en zijn allebei onderdanig.

Lorena van DS is wel een leuke gezellige dame die ervan houdt stevig aangepakt te worden. Ze vroeg wel 20 euro om op haar lichaam te spuiten. En als je echt kinky wil vraagt ze 50 euro extra. Geen gebruik van gemaakt.

De andere Lorena geen ervaring mee
 
Of wellicht een recentie schrijven met de mogelijkheden waarvoor men bij haar terecht kan, zou ook helpen. Ben wel benieuwd naar wat ze wel/niet doet.
 
Heb haar advertentie al tig keer gezien zonder er op te klikken, wat ik meestal doe bij onherkenbare gezichten.

Nu toch aangeklikt én gelezen. Ja, de prijs is wel klote, en je moet minimaal 2u afnemen, maar zij is volgens mij wel het type dame waar in deze topic naar wordt gezocht. Op haar website staan prijzen, meer foto's en wat de services zijn voor de prijs.

Andersom beredeneerd, het is een all-in prijs en als je dat omrekent naar p/u kom je uit op 375. Als ik dan lees wat sommige dames hier een starttarief van 200 hebben, 100 voor anaal en soms extra voor pzc, tz enz. vragen waarbij deze dame dus volledig een submissive rol aanneemt.. Ik had het wel willen proberen maar niet voor 2u (komen nog hotelkosten bij).

Zelf dus geen ervaring mee en hier ook geen review.


 
Deze dame is wat ouder, maar een absoluut beest. Heeft bijna geen limits en gaat mee met elk pervers spel.
Ik ben niet nog een keer gegaan vanwege de hoge kosten icm haar leeftijd, maar op zich perfecte service.

https://www.sexjobs.nl/sm/extraordinary-_7725022
Ik heb al meerdere keren met deze dame afgesproken en kan niets anders dan zeer positief over haar zijn.
Voor mij is een forum als dit is voor fijn om te vinden waar ik naar opzoek ben en te zien of een beeld wat ik heb klopt. Ik snap heel goed dat dames voorzichtig zijn, filteren en selecteren, maar ook ik als man loop risico om simpel weg te worden opgelicht of iets te krijgen wat niet bij mn verwachting paste. Toch moet ik soms oppassen dat ik dit forum niet zie als een vergelijkingssite om puur de beste deal te scoren en dus puur te denken wat ik voor dit bedrag ook kan krijgen op sex gebied.

Over Antoinette; dit is gewoon een intelligente Franse dame sexy dame die heel bewust heeft gekozen om dit te doen als hobby naast haar andere leven. En in de basis is dat toch het aller leukste om met zo'n persoon af te spreken?
Ze ontvangt in eigen omgeving en filtert daarom heel bewust en mede daardoor vraagt ze gewoon hoge tarieven. En ook al hikte ik er ook tegen aan; geen enkele date is voor mij tot nu toe meer bevredigend geweest als met haar. Want inderdaad ik kan 2x misschien wel 3x afspreken voor dezelfde prijs met anderen, maar als ik het geld bedrag los laat voelt dit echt en puur, niet als iemand die het 8x per dag doet. Ze is knap, sexy, rond de 40 denk ik en ze zoent heerlijk intens. Als een persoonlijke maîtresse. Ik ben niet extreem dominant van nature en ik ben nog niet tegen grenzen van wat ik zou mogen aan gelopen. Maar onze sex is intens, vurig en haar Franstalige dirty talk brengt me in extase.

En mbt geld; bij de mac eet ik soms ook lekker en verzadig ik m'n behoefte, maar Antoinette is voor mij een beleving waar ik echt naar uit kijk. We mailen zelfs met elkaar uit interesse tussen de dates in en fantaseren over nieuwe ideeën. En dat is het grote verschil met een professional en iemand die het doet uit zelf ontdekking, lust en geilheid.
 
Laatst bewerkt:
Kwam deze tegen op SJ...klinkt op zich goed maar ver uit de buurt voor mij.

Iemand al ervaring mogen doen?
Zonder gelijk iedere nieuwe dame over 1 kam te willen scheren...... ik zou ver weg blijven van dat soort advertenties van mensen die pas een paar dagen op Sexjobs actief zijn. 99 van de 100 keer is het oplichting.
De uitzondering kan uiteraard de regel bevestigen, maar wees op je hoede als je afspreekt
 
Terug
Bovenaan Onderaan