GeefGeniet
Meubelstuk
Beste is gewoon om direct langs te gaan. Heb ook weleens gehad dat ik dan weg ben gegaan want foto's kwamen niet overeen of sfeertje was vreemd, dan meteen je plan b gereed hebben: geleen/ doublet of privehuizen

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJe typt het zelf,: hier.( ook niet echt beleefd hier in je woorden
Ik heb bij een dame wel eens drie keer mijn kop gestoten in mijn enthousiasme.Is me ook weleens overkomen dat ik iets teveel vragen stelde enz dus vandaar hou ik het bij de basics (groeten, en tijdstip afspreken en snelle check voor de diensten) en het goede aan dvps is: they come and they go, dus genoeg kansen om het opnieuw te doen, zolang je er maar wel van leert en niet als een ezel 2x je kop tegen dezelfde steen stoot

. Ook block.
. Ook block. 
Nou ja. Een dame die overal ja op zegt kan best leuk worden.De laatste "nieuwe" die ik contacte kwam niet verder dan yes qua antwoorden.
Daar dus meteen streep doorgezet
Ter plekke wellicht wél!Nou ja. Een dame die overal ja op zegt kan best leuk worden.
Dat geluk heb ik nog niet gehad.Voor de geïnteresseerden, de betreffende dvp had me weer geschreven wanneer ik weer kwam.
Nu, ja... om dan terug in te gaan op haar 'avances'... moet het wel de moeite zijn!Dat geluk heb ik nog niet gehad.
Klopt ik zou het niet doen!Nu, ja... om dan terug in te gaan op haar 'avances'... moet het wel de moeite zijn!
Ik wellicht ook niet!Klopt ik zou het niet doen!
Dat is ook zo. Als het niet de moeite waard is dan denk ik ook "lekker boeien. Laat maar zitten"Nu, ja... om dan terug in te gaan op haar 'avances'... moet het wel de moeite zijn!
Daar kun jij niet over oordelen hè.Klopt ik zou het niet doen!
 . Misschien kan zij ook wel op champions league niveau pijpen.
. Misschien kan zij ook wel op champions league niveau pijpen. 
Haha ja zekerNou ja. Een dame die overal ja op zegt kan best leuk worden.

Sommigen doen dat hier wel bij me, maar ik behoed me voor een te close contact. Been there done that. At the end you lose.Dat geluk heb ik nog niet gehad.