Onstuimige Herfst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wordt het dit jaar een onstuimige herfst?

• Neen! Het worden voor mij veel herfstwandelingen!

Stemmen: 8 22,9%
  • Ja! Geef mij maar die onstuimige herfst!

Stemmen: 10 28,6%
  • Beide kunnen ook natuurlijk! Eerst lekker stoeien en dan alsnog die mooie (korte) avondwandeling!

Stemmen: 17 48,6%

• Totaal aantal stemmers
    35
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Is me ook weleens overkomen dat ik iets teveel vragen stelde enz dus vandaar hou ik het bij de basics (groeten, en tijdstip afspreken en snelle check voor de diensten) en het goede aan dvps is: they come and they go, dus genoeg kansen om het opnieuw te doen, zolang je er maar wel van leert en niet als een ezel 2x je kop tegen dezelfde steen stoot
Ik heb bij een dame wel eens drie keer mijn kop gestoten in mijn enthousiasme. 🤪🤣🤣. Ook block. 😬

Hahahhaha zoiets heb ik ook een x gehad Sjonnie en sindsdien overleg ik wanneer ik op locatie ben, sommige dvps kan je beter face-face mee praten zodat je bepaalde dingen met een glimlach kunt zeggen. Bv: i want to come in ur mouth via de app klinkt zo bot terwijl als ik erbij lach en ze me witte tanden erbij ziet terwijl ik dat vraag met een geile kop en een knipoog; dan hebben ze er vaak meer zin in
Dat blijft per definitie het nadeel van een geschreven bericht; je mist de intonatie en daardoor kan een opmerking volledig mank gaan of verkeerd vallen.

Terug
Bovenaan Onderaan