Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.

Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLucia! Recensie volgt nog...Welke dame is het?
Nou dat word betalen voor die spiegel Marco ,voortaan beter richtenDat doet altijd hieraan denken:

Probeer te leven van dame naar dame.Donderdag -eindelijk- m'n eerste ontmoeting met Veve!
Die staat ook alweer veel te lang op m'n verlanglijstje!
Heb je een linkje?Donderdag -eindelijk- m'n eerste ontmoeting met Veve!
Die staat ook alweer veel te lang op m'n verlanglijstje!
Heb je een linkje?

www.redlights.be

www.redlights.be
				Beetje uit de buurt, woon in Lelystad (Nederland)
A Journey of Laughter, Passion, and Connection
Hello there, I'm Veve, and I'm thrilled to be here, ready to share a journey of joy, laughter, and unforgettable moments withwww.redlights.be
Nu... ik laat jullie wel weten... hoe lekker het was! Haha!Beetje uit de buurt, woon in Lelystad (Nederland)
Adverteren op een Belgisch platform terwijl ze in Nederland werkt klinkt niet echt voor de hand liggend...Beetje uit de buurt, woon in Lelystad (Nederland)
Ik hoop dat je brullend in dr klaarkomt Marco!Nu... ik laat jullie wel weten... hoe lekker het was! Haha!
Heb je trouwens die vijf(!) foto's gezien... die ze plaatst van haar mooie voetjes! Mmmmh!
Hahahhaha zoiets heb ik ook een x gehad Sjonnie en sindsdien overleg ik wanneer ik op locatie ben, sommige dvps kan je beter face-face mee praten zodat je bepaalde dingen met een glimlach kunt zeggen. Bv: i want to come in ur mouth via de app klinkt zo bot terwijl als ik erbij lach en ze me witte tanden erbij ziet terwijl ik dat vraag met een geile kop en een knipoog; dan hebben ze er vaak meer zin inVanmorgen weer wakker geworden met een slaghout.En vaak wil ik dan ook van bil, geen afspraak op voorhand waar ik misschien wel 2-3 dagen in de wacht sta.
Dan een bericht gestuurd naar de date van afgelopen zondag. Deze dame is mijn typje wel ,ware het niet dat ze toch serieus is bijgekomen en hangers heeft. Desondanks heeft ze WEL sexapeal. Ze zuigt als een nilfisk en haar flamoes voelt als satijn.
Enfin; na gisteren al met haar gediscussieerd te hebben over 2 times comming bleek ze me al geblokt te hebben. Ik was niet onbeleefd geweest..
Zo zie je maar dat we slechts een nummertje zijn in de tombola. Next.
Dat geld doe ik dan nu in de professionele poetsbeurt van mijn wagen.
 dat doe je goed.
dat doe je goed.
Komt ze van Spitsbergen zie ik op haar advertentie?Net terug van m'n eerste bezoekje aan Veve!
Man! Wat was dat weer! Wat een vrolijke... leuke... lekkere meid! Wat een dynamiek! En die inzet! Geweldig!
Vrees dat ik er dus wéér een toppertje bij heb! Eentje die ik vast nog vaker zal bezoeken!
Je kan tegen haar zeggen dat ze je " vaste dvp" is , dat horen ze graag.Balen man, ja absoluut: je bent 100% maar een nummertje. En dat realiseer ik me ook al te goed, daarom dat ik ook geen vaste dvp wil: wil het liefst afwisselen gezien er toch geen echte connectie bestaat
De beste ontbreken manWordt het dit najaar (bijzonder) rustig? Of krijgen we net een onstuimige herfst? Een mooie rustige herfst… met veel zonneschijn en exploderende herfstkleuren nodigt natuurlijk uit tot lange (bos)wandelingen. Maar wat bij regen en wind?
Nu hou ik wel van lange boswandelingen. Staan er trouwens nog enkele op het programma de komende weken… Maar dat 'onstuimige' spreekt me ook wel aan!
Wat als we dit najaar… een keertje lekker 'onstuimig' gaan tussen de lakens? Ik weet er alvast de juiste kandidaten voor… die wat graag 'meespelen'! Haha! Wat dachten jullie van het volgende voorstel: (in alfabetische volgorde)
Emily Antwerpen
Kaylee Harelbeke
Kyara Wommelgem
Lucia Zutendaal
Mirela Waregem
Stuk-voor-stuk absolute toppertjes… die echt wel voor (heel) wat onstuimigheid kunnen zorgen! Pret-in-bed verzekerd!
Ik ga er deze herfst alvast vol voor!

Ja! Had Jada Sparks er ook graag bijgezet!De beste ontbreken man
Xena lisa manon belle anissa charlotte?Ja! Had Jada Sparks er ook graag bijgezet!
Maar... dat gaat dus nu niet gebeuren!
Met zo'n lijst ben ik bezig tot de zomer volgend jaar!Xena lisa manon belle anissa charlotte?
( ook niet echt beleefd hier in je woorden )mijn slaghout ,effen van bil ,hangers ,zuigt als een nilfisk ,, flamoes , dus let op hoe je wat zegt ook tegen de dames . afz je gewetenVanmorgen weer wakker geworden met een slaghout.En vaak wil ik dan ook van bil, geen afspraak op voorhand waar ik misschien wel 2-3 dagen in de wacht sta.
Dan een bericht gestuurd naar de date van afgelopen zondag. Deze dame is mijn typje wel ,ware het niet dat ze toch serieus is bijgekomen en hangers heeft. Desondanks heeft ze WEL sexapeal. Ze zuigt als een nilfisk en haar flamoes voelt als satijn.
Enfin; na gisteren al met haar gediscussieerd te hebben over 2 times comming bleek ze me al geblokt te hebben. Ik was niet onbeleefd geweest..
Zo zie je maar dat we slechts een nummertje zijn in de tombola. Next.
Dat geld doe ik dan nu in de professionele poetsbeurt van mijn wagen.

.
.Ja! En dan... erg verbaasd dat ze geblokkeerd worden!( ook niet echt beleefd hier in je woorden )mijn slaghout ,effen van bil ,hangers ,zuigt als een nilfisk ,, flamoes , dus let op hoe je wat zegt ook tegen de dames . afz je geweten.
De laatste "nieuwe" die ik contacte kwam niet verder dan yes qua antwoorden.Is me ook weleens overkomen dat ik iets teveel vragen stelde enz dus vandaar hou ik het bij de basics (groeten, en tijdstip afspreken en snelle check voor de diensten) en het goede aan dvps is: they come and they go, dus genoeg kansen om het opnieuw te doen, zolang je er maar wel van leert en niet als een ezel 2x je kop tegen dezelfde steen stoot