Bravobrabo
Stamgast
Volgende week hopelijk een flinke plaatselijke herfststorm voor mij. Nou ja, ik denk eerder een orkaan![]()
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgende week hopelijk een flinke plaatselijke herfststorm voor mij. Nou ja, ik denk eerder een orkaan![]()
Het jaar is nog niet voorbijEn... nog pittige avontuurtjes iemand?
Zeker niet! Haha!Het jaar is nog niet voorbij![]()
Wat is lelijk , die dames kunnen ook een lekker lijf hebben en heerlijke sex geven , uiterlijk is niet het belangrijkst , innerlijk is belangrijker ,en dat ze ook bemint willen worden ,en ook zo genieten samen , gehandicapten dat weet ik niet hoe die zich voelen zonder sex .Een wereld van vrije, maar nog altijd respectvolle seks, zoals in de boeken van Jan Wolkers, daar mogen we wat mij betreft best naar terug. Eigenlijk wou ik dat ik de jaren 60/70 had meegemaakt.
Al besef ik ook dat er schaduwzijden zijn. Voor sommigen kan 'vrije seks' betekenen: ik kan alles bij iedereen flikken. Dat is natuurlijk niet zo.
Een andere schaduwzijde: voor sommige mensen is seks een moeilijk toegankelijk iets. Omdat ze lelijk zijn bijvoorbeeld, of gehandicapt. Juist in een wereld van vrije seks zullen zij harder met hun tekortkomingen worden geconfronteerd. Ze blijven een onaantrekkelijke van seks verstoken partij, terwijl in de heersende tijdgeest seks iets vanzelfsprekends is. Deze mensen vallen daarom buiten de boot en worden alleen maar meer buitenbeentje. Dit soort kwesties zie je vaak in de boeken van Michel Houellebecq.
Je kan bij mij komen schuilen hoorVolgende week hopelijk een flinke plaatselijke herfststorm voor mij. Nou ja, ik denk eerder een orkaan![]()
Ja!En... nog pittige avontuurtjes iemand?
Ja! Koud (van)buiten... heet vanbinnen!Ja!
Nu onderweg...
Dit topic past precies bij het weer...
Jazeker, in 1 week 2 zeer vurige dames met zeer hoog stamina waarin ik werd meegezogen in hun flow met spetterende finale.En... nog pittige avontuurtjes iemand?
Laten we t hopen haha!Ja! Koud (van)buiten... heet vanbinnen!
Je moet het zelf soms ook heet maken heks.Laten we t hopen haha!