Onverrichter zake naar huis.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Uren op Kinky lopen speuren, botergeil, tot in de puntjes gewassen en geschoren sta je in de straat te wachten tot de dame eindelijk reageert. Je ziet dat het Whatsapp nummer iedere keer online komt maar je bericht dat je in de straat bent aangekomen blijft ongelezen.

Na een half uur wachten begin je toch wel wat geïrriteerd te raken en stuurt nogmaals een berichtje.
Eindelijk bericht terug "busy wait 10min bby" Je besluit het nog een kans te geven. Inmiddels een uur verder en in je scherm staat inmiddels 3x "wait 10min".

Je begint nu echt ongeduldig te worden, zeker omdat je ziet dat er volop activiteit is op haar Whatsapp.
Je besluit er nog een laatste berichtje aan te wagen en vraagt hoe lang het nog gaat duren..
En dan zie je dat je berichten niet meer aankomen en de avatar van de dame plots verdwenen is.. geblokkeerd 😣

Terug naar huis maar weer, de lol is er helemaal af.
Helaas best vaak meegemaakt dit.
Als ik dit zo lees, en je hebt geen aanbetaling gedaan die ze wil opstrijken zonder dienstverlening, dan kan ik me maar 1 scenario voorstellen: ze woont inderdaad in die straat, heeft je gezien en jouw voorkomen bevalt haar niet.
 
Wonen doen ze er meestal niet, zal wel Airbnb zijn
Meestal studenten complexen.
Studenten die op studiereis zijn of tijdelijk bij mama wonen verhuren onder voor €100 per dag.
Leuke aanvulling op de studiebeurs.
Als ik dit zo lees, en je hebt geen aanbetaling gedaan die ze wil opstrijken zonder dienstverlening, dan kan ik me maar 1 scenario voorstellen: ze woont inderdaad in die straat, heeft je gezien en jouw voorkomen bevalt haar niet.
Welnee..
Planner zit meestal in het buitenland, die ziet niks. En de dame is druk met klanten.
Gewoon teveel klanten die tegelijk komen, dan reageren ze gewoon niet meer of blokkeren er een aantal.
 
Planner zit meestal in het buitenland, die ziet niks. En de dame is druk met klanten.

Wat de boel in beweging kan brengen als je moet wachten of geen respons krijgt, is direct contact opnemen met de DvP. Om dat te bereiken bel je via de gewone telefoonlijn, dus niet bellen via WhatsApp of een appje sturen, want dan leg je (weer) contact met de planner.

Bij latina's verblijft de planner inderdaad regelmatig een aantal tijdzones hier vandaan.
 
De latina's waarmee ik bevriend ben, hebben allemaal een planner in Zuid- of Noord-Amerika: vaak kost hen dat minder geld en/of gunnen zij vrienden of familie dit baantje.
 
De latinas waar ik mee bevriend ben werken zelfstandig. Diegene die vroeger wel met planners werkten deden dit omdat ze hier de weg nog niet wisten, dan heb je weinig aan iemand thuis. De meeste dames die ik er over spreek gaan toch met planners in zee om zo toegang te hebben tot een werklocatie.
 
Waarom noemen jullie die planners niet gewoon bij hun juiste naam?
Het zijn gewoon pooiers

Iemand die geld krijgt om voor een dvp klanten te werven is gewoon een pooier. Tegenwoordig gaan dat soort kneuzen ook online. Makkelijk verdienen! En als ze meerdere klanten op dezelfde tijd zetten, zijn zij degene die altijd hun geld binnenharken, dat hun dames dan telkens gezeik daardoor krijgen is niet relevant.
 
De latinas waar ik mee bevriend ben werken zelfstandig. Diegene die vroeger wel met planners werkten deden dit omdat ze hier de weg nog niet wisten, dan heb je weinig aan iemand thuis. De meeste dames die ik er over spreek gaan toch met planners in zee om zo toegang te hebben tot een werklocatie.

Volgens mij hebben we het over twee verschillende dingen: zelfstandige dames hebben toch ook iemand nodig die de telefoontjes en appjes beantwoordt en hun planning op orde maakt als zij aan het werk zijn?

Deze persoon ("planner"/"telefoniste") is dus in dienst van de DvP ; van souteneurschap waarnaar ik leden hier zie refereren is in dit geval dus geen sprake.
 
Volgens mij hebben we het over twee verschillende dingen: zelfstandige dames hebben toch ook iemand nodig die de telefoontjes en appjes beantwoordt en hun planning op orde maakt als zij aan het werk zijn?
Wat mij betreft doen echt zelfstandige dames dit dus ook zelf. In beginsel hebben de dames niet iemand nodig. Er zijn dames die dit misschien prettig vinden, maar eigenlijk ken ik er daar geen van. De belangrijkste overweging die ik hoor om met een tussenpersoon te werken is de toegang tot een geschikte werklocatie.
 
Volgens mij hebben we het over twee verschillende dingen: zelfstandige dames hebben toch ook iemand nodig die de telefoontjes en appjes beantwoordt en hun planning op orde maakt als zij aan het werk zijn?

Deze persoon ("planner"/"telefoniste") is dus in dienst van de DvP ; van souteneurschap waarnaar ik leden hier zie refereren is in dit geval dus geen sprake.

Welnee dat kunnen we toch prima zelf? Als je op afspraak werkt kan je een dag v te voren al je agenda vol hebben staan.
En als iemand meteen zijn wensen appt ipv ellenlange vervelende chats is dat ook zo gepiept.
 
@Deckx & @JokePrive: ik heb het nu niet over dames die vier of vijf klantjes op een dag doen.... Deze dames zijn van vroeg tot laat bezig, en beheersen daarnaast het Engels niet of matig, dus die hebben helemaal geen tijd om daarnaast het contact met klanten te onderhouden. Uiteindelijk zorgt dit voor grotere inkomsten voor hen.
 
Welnee dat kunnen we toch prima zelf? Als je op afspraak werkt kan je een dag v te voren al je agenda vol hebben staan.
En als iemand meteen zijn wensen appt ipv ellenlange vervelende chats is dat ook zo gepiept.
ik kan mij wel voorstellen dat een latina die hier naar toe komt, en de taal en gewoontes niet kent, graag een landgenoot heeft die de dame een beetje helpt, de weg te vinden.
Maar vaak worden die dames al in het thuis land " geronseld" en dragen ze een zeer groot deel van de verdiensten af aan de planner, vaak de helft of meer.
Je kan zeggen dat daar geen dwang bij zit, maar in ieder geval wel een afhankelijkheid positie.
 
Veel van die dames komen via Spanje. Sommige dames werken legaal voor clubs in Spanje, maar hier in Nederland via een planner, of hoe je het ook noemen wilt, werken is dan toch vaak lucratiever. Er zijn vaak meerdere constructies mogelijk. Dames met wat meer financiële startmiddelen betalen liever een vast bedrag huur en vast bedrag per aangebrachte klant. Die laten niet zomaar de helft innemen. Ook in Spanje zelf wordt vaak met vergelijkbare constructies gewerkt, de meeste Latinas weten dus waar ze aan beginnen.
Maar goed, het is ook maar wat ik van bepaalde dames hoor. Er zijn ongetwijfeld meerdere waarheden.
 
ik kan mij wel voorstellen dat een latina die hier naar toe komt, en de taal en gewoontes niet kent, graag een landgenoot heeft die de dame een beetje helpt, de weg te vinden.
Maar vaak worden die dames al in het thuis land " geronseld" en dragen ze een zeer groot deel van de verdiensten af aan de planner, vaak de helft of meer.
Je kan zeggen dat daar geen dwang bij zit, maar in ieder geval wel een afhankelijkheid positie.
We dwalen af.....dit draadje ging over het maken van afspraakjes. Relevant in deze is dat de persoon waarnaar jij hier verwijst als "planner" niet per se de persoon is waarmee je communiceert bij bellen of appen, maar dat dit een "telefoniste" kan zijn - in bijvoorbeeld Colombia - die voor omgerekend €10,- p/u haar werk doet.
 
@Deckx & @JokePrive: ik heb het nu niet over dames die vier of vijf klantjes op een dag doen.... Deze dames zijn van vroeg tot laat bezig, en beheersen daarnaast het Engels niet of matig, dus die hebben helemaal geen tijd om daarnaast het contact met klanten te onderhouden. Uiteindelijk zorgt dit voor grotere inkomsten voor hen.

Begrijp ik! Maar welke dames doen zoiets vrijwillig?
Na 4 uur gangbang was ik altijd gesloopt, dat wist ik en vond dat niet erg.
Maar zoveel dagen achter elkaar alleen maar sekswerk doen houdt niemand vol.

Nederland zou strenger moeten optreden naar sekswerkers die hier niet vandaan komen.
Net zoals Nieuw Zeeland doet, alleen sekswerkers die er officieel wonen mogen in dat land sekswerk doen. Dat zouden ze hier ook moeten invoeren en op moeten handhaven.
 
Nederland zou strenger moeten optreden naar sekswerkers die hier niet vandaan komen.
Net zoals Nieuw Zeeland doet, alleen sekswerkers die er officieel wonen mogen in dat land sekswerk doen. Dat zouden ze hier ook moeten invoeren en op moeten handhaven.
Tsja... de dames die dus 'officieel' in Spanje, Portugal of Roemenië wonen... en dus vrij mogen reizen door de EU... Begin maar!
Nieuw Zeeland is een eiland dat ver weg ligt van iedereen...
 
Tsja... de dames die dus 'officieel' in Spanje, Portugal of Roemenië wonen... en dus vrij mogen reizen door de EU... Begin maar!
Nieuw Zeeland is een eiland dat ver weg ligt van iedereen...
het zal niet makkelijk worden, maar niks doen helpt in ieder geval niet.
Daar moet lijkt mij, wel iets op te vinden zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan