Onverrichter zake naar huis.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Reizen is 1 ding, maar werken is een ander ding.
Er moet gewoon meer controle komen aan de grenzen, waaronder alle vliegvelden.

En dat is nou net even een dingetje, de grenzen zijn open en er is veel te weinig handhaving.
En de handhaving die er wel is, pakt liever de 'bekende' dames omdat het makkelijker is. En zo blijf je al die buitenlandse sekswerkers houden.
Nou zullen veel forumleden dat prima vinden, anders verdwijnt dat mooie Hongaarse vrouwtje v hun, maar het is wel eerlijker naar de sekswerkers die officieel in dit land wonen.
 
Wat de boel in beweging kan brengen als je moet wachten of geen respons krijgt, is direct contact opnemen met de DvP. Om dat te bereiken bel je via de gewone telefoonlijn, dus niet bellen via WhatsApp of een appje sturen, want dan leg je (weer) contact met de planner.

Bij latina's verblijft de planner inderdaad regelmatig een aantal tijdzones hier vandaan.
Hopelijk hebben ze daar wat beter weer, komt de arbeidsvreugde ook ten goede.
 
Tsja... de dames die dus 'officieel' in Spanje, Portugal of Roemenië wonen... en dus vrij mogen reizen door de EU... Begin maar!
Nieuw Zeeland is een eiland dat ver weg ligt van iedereen...
Dat is een feit. Een ander probleem is ook dat het veel gemakelijker is voor mensen die niet uit europa komen dat het voor hun praktich onmogelijk is om hier legaal te komen wonen en werken. Het is voor hun makkelijker om via een werk contract van 3 maanden te komen werken en later onder een andere naam en nationaliteit terug te komen voor 3 maanden opnieuw en opnieuw.


Een vriend wou zijn russische vriendin naar belgië halen de gemakelijkste manieren waren trouwen of samen een kind hebben. Anders is het zo goed als onmogelijk.
 
Reizen is 1 ding, maar werken is een ander ding.
Er moet gewoon meer controle komen aan de grenzen, waaronder alle vliegvelden.

En dat is nou net even een dingetje, de grenzen zijn open en er is veel te weinig handhaving.
En de handhaving die er wel is, pakt liever de 'bekende' dames omdat het makkelijker is. En zo blijf je al die buitenlandse sekswerkers houden.
Nou zullen veel forumleden dat prima vinden, anders verdwijnt dat mooie Hongaarse vrouwtje v hun, maar het is wel eerlijker naar de sekswerkers die officieel in dit land wonen.
DIe mensen komen hier werken als poetsvrouw enzo vooral de jobs die wij niet meer willen doen. Omdat het maar 1200€ verdiend. Wat voor hun veel geld is.

Moest een vlaamse in hongarijë kunnen 3x zo veel verdienen dan hier zou ze ook daar gaan werken als dvp.

Ze zouden het beter gewoon 100% legaal maken. Alle dvp´s enprivé-huizen moeten hun dan laten registreren bij de zeden politie en hun naam en werkplek of verblijf adress op te geven. En ook hun boekhouding laten controleren.

Ik vind niet dat de buitelandse dames hier weg moeten ze zijn ook een meer waarde. Maar het moet eerlijk zijn. Ik weet niet of dat het bestaad maar een anoniem meldpunt voor iligale bordelen etc zou handig zijn. Maar dan moeten ze ook echt iets doen. En niet zoals bart de wever in antwerpen. We verzegelen het appartement voor 6 maanden(voor de 2de keer) en dat is alles. Die dat apartement huurde en de verhuurder weten beide wat er daar gebeurd.
 
De officiële naam klinkt nooit aardig of zelfs negatief.

Iemand is ooit een hoer een dvp gaan noemen, omdat het vriendelijker klinkt.
.....diezelfde persoon is kort daarna ook de hoerenlopers wandelaars gaan noemen......😅

Het klinkt allemaal wat vriendelijker.
Je weet inmiddels zelf ook wel. hoeveel van die witte ridders hier gaan steigeren, als een dvp een hoer wordt genoemd.

.....denk eerder de DVP's zelf......of wordt jij liever hoerenloper dan wandelaar genoemd?q

De officiële naam klinkt nooit aardig of zelfs negatief.

Iemand is ooit een hoer een dvp gaan noemen, omdat het vriendelijker klinkt.
.....dame van plezier is in mijn ogen letterlijk het beroep. Waar de naam hoer ooit vandaan is gekomen of op gebaseerd....geen idee. Google ff raadplegen haha
 
Laatst bewerkt:
.....denk eerder de DVP's zelf......of wordt jij liever hoerenloper dan wandelaar genoemd?q
persoonlijk vind ik de benaming wandelaar belachelijk. ik ga mij nooit een wandelaar noemen. Ik zeg meestal dat ik naar de hoeren ga. Noemen ze mij een hoerenloper so be it.

Het woord dvp gebruik ik enkel hier sorry dames maar buiten dit forum om zeg ik ook hoer(en) en hoer in plaats van dvp(s).

De enige reden waarom ik hier op dit forum de benamingen wandelaar en dvp gebruik. Is omdat er anders mensen op hun tenen getrapt zullen zijn.
 
Nu... de enigen die zich (misschien) op hun tenen getrapt zouden kunnen voelen... zijn de 'ramenlopers'... dé 'wandelaars' dus...
een wandelaar voor mij is iemand die met de wandelclub, met zijn vrouw, gezin,etc of alleen in de natuur bossen gaat wandelen om te wandelen. Dat zijn wandelaars voor mij.

Als te voet een kilometer wandel naar de supermarkt. Ben ik voor mij een voetganger.

Ga ik van mijn huis door de velden gaan wandelen of door een stad zonder een ander doel of reden dan te wandelen dan ben ik voor mij een wandelaar.

Wat mij wel opvalt is dat ik ook gezegt heb dat een dvp ook gewoon een hoer is. Daar rep je geen woord over. Maar dat ik zeg een wanderlaar is ook gewoon een hoerenloper. Dat gaat te ver?

Mensen mogen zichzelf noemen wat ze willen dat is geen probleem.

De context waar in er iemand de benamingen hoer en hoerloper gebruikt is belangrijk.

Als een "dvp" mij een hoerenloper, hoerenneuker noemt en ik de "wandelaar" noem haar een hoer zonder dat ik het slecht bedoel. Kan dat toch geen kwaad?

Hoe je het draaid of keert dat zijn we beide wel.
 
een wandelaar voor mij is iemand die met de wandelclub, met zijn vrouw, gezin,etc of alleen in de natuur bossen gaat wandelen om te wandelen. Dat zijn wandelaars voor mij.

Als te voet een kilometer wandel naar de supermarkt. Ben ik voor mij een voetganger.

Ga ik van mijn huis door de velden gaan wandelen of door een stad zonder een ander doel of reden dan te wandelen dan ben ik voor mij een wandelaar.


Scherp! 👍
 
Ik ben wel eens onverrichter zake naar buiten gegaan bij een privehuis. Kon ik geen meisje kiezen, omdat ze niet naar mijn goesting waren. Voordeel was dan dat er nog meer privehuizen in de buurt waren. Maar het aantal is in Eindhoven afgenomen. Gelukkig nog altijd de ramen. Als er bij het privehuis niets zit, is er altijd nog de mogelijkheid voor een snelle beurt bij de ramen.

De keren dat ik echt onverrichter zake naar huis ben gegaan, waren vreselijk. Duurde dan ook niet lang of ik was alweer op weg om de schade in te halen.
 
Het is mij ook meerdere malen overkomen dat ik onverrichter zaken naar huis kon/gegaan ben. In een prive-huis weer je dat dit een risico is als het aanbod beperkt is, dus die bezoek ik maar incidenteel spontaan. Meestal heb ik wel een voorkeur, dus dan maak ik gewoon een afspraak met die dame. Geen probleem mee als het niets is om dan weer te vertrekken.
Als ik bij een dame thuis langs ga en ze reageert niet, dan krijgt ze max 10 minuten van mij maar daarna ben ik zelf ook vertrokken. Ik heb een bloedhekel aan wachten, dus dat komt de sfeer bij mij niet ten goede.
 
Ik hoop dat jullie de dames hier melden, die wel afspreken maar het niet door laten gaan. Het lijkt me goed dat hier ook te kunnen zien! Dan ben je in elk geval gewaarschuwd :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan