Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met Anna in Zulte?

Al contact mee gehad? Enig idee in wat voor soort gebouw ze ontvangt?
Ze zat voordien in Brugge, maar ontving in het beruchte Value Stay hotel. Anders had ik wel met haar afgesproken.
 
Heeft nou al eens iemand Gaelle bezocht in Deinze.
Ze adverteert veel dus zoals vele dames zal ze het niet zo druk hebben, tenminste dat merk ik in het maken van afspraken met diverse dames die anders bomvol zitten. De crisis zal duidelijk ook zijn weerslag vinden op bezoekjes aan dvp's
Maar als er iemand onlangs is geweest dan graag even PB of hier antwoord ik twijfel nog steeds omdat ze vroeger op hookers voor alles extra's vroeg. Kreeg wisselende reviews destijds.
 
Heeft nou al eens iemand Gaelle bezocht in Deinze.
Ze adverteert veel dus zoals vele dames zal ze het niet zo druk hebben, tenminste dat merk ik in het maken van afspraken met diverse dames die anders bomvol zitten. De crisis zal duidelijk ook zijn weerslag vinden op bezoekjes aan dvp's
Maar als er iemand onlangs is geweest dan graag even PB of hier antwoord ik twijfel nog steeds omdat ze vroeger op hookers voor alles extra's vroeg. Kreeg wisselende reviews destijds.
Doet wel niet veel om niet te zeggen weinig
 
iemand ervaring fotos zien er voor prachtig uit ik ben dol op meisjes van mexico.
De foto van haar op de grond in de keuken met haar kont omhoog is niet van haar, je kan zien da ze daar een andere poes op heeft dan op de andere foto's
 

Ik ben langs geweest bij deze Braziliaanse parel. Bloed mooi meisje. Siliconen tieten, dat wel, maar heel strak en mooi lijfje. Lekker!

Ze spreekt met moeite engels en frans, maar de taal van de liefde begrijpt ze gelukkig wel.
 
verleden week eens bezocht en er is inderdaad niet veel mogelijk. Had het moeten weten want niet veel is aangevinkt op haar profiel. Toch een goede massage gehad op massagetafel.
 
Gaelle ,
Die deed vroeger alles inclusief rimjob
Is wel al een 15 jaar geleden dat ik geweest ben.
Haar kwebbel stond wel 50 minuten van het uur niet stil 😅
 
Wel pas recentelijk dat ze wat variatie in haar foto's heeft gebracht, dat ze dat niet eerder gedaan heeft want is echt wel een aantrekkelijke vrouw.
 

Ik ben langs geweest bij deze Braziliaanse parel. Bloed mooi meisje. Siliconen tieten, dat wel, maar heel strak en mooi lijfje. Lekker!

Ze spreekt met moeite engels en frans, maar de taal van de liefde begrijpt ze gelukkig wel.
Tongzoenen mogelijk bij haar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan