Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand weet waar Celine (vroeger massages bij Bella Donna, Ardooie) nu werkt?
Ze is na Corona niet meer teruggekomen naar Bella Donna.
 
Ik heb dit bureau al gebruikt in Brussel en Gent. Meestal reserveer ik een dag op voorhand (en krijg quasi direct antwoord), dan bevestig ik de dag zelf, voor ik in de auto stap, en dan nog een sms'je als ik aan het adres ben om het kamernummer te krijgen. Antwoord is altijd binnen de 2 minuten.
De antwoorden lijken wel vaste standaardzinnetjes, dus als je specifieke vragen hebt kan het even duren. Maar voor een afspraak nog nooit problemen gehad.
Awel ik heb ze verschillende keren gestuurd om te proberen reserveren, maar sinds die dag krijg ik geen antwoord meer van hen.
Ik snap het echt niet.
 
Iemand ervaring met Lisa uit Temse? Zou reeds 15 jaar in het vak zitten... Pijpkunsten klinken veelbelovend en ze zou daarbovenop nog rimmen ook.

 

Iemand ervaring met deze dame?
 
Iempand die mij hier iets kan over vertellen , ga waarshijnlijk eens langsgaan deze week maar vroeg me af als er een collega me al is voorgegaan ? (mag in prive bericht ook hoor ...)
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met deze April / Abril uit Gent?

Ik ben vrij zeker dat ik al reviews zag op een eerder forum, maar kan me niet meer herinneren of die positief of negatief waren. Lijkt me een lekkere milf...

Er zijn twee foto`s op haar profiel die niet van haar lijken, of anders van enige tijd geleden en stevig bijgewerkt. Dat weerhoudt me wat om er contact mee op te nemen...


 
Iemand ervaring met deze April / Abril uit Gent?

Ik ben vrij zeker dat ik al reviews zag op een eerder forum, maar kan me niet meer herinneren of die positief of negatief waren. Lijkt me een lekkere milf...

Er zijn twee foto`s op haar profiel die niet van haar lijken, of anders van enige tijd geleden en stevig bijgewerkt. Dat weerhoudt me wat om er contact mee op te nemen...


Ik had enkele weken geleden in Dendermonde met haar afgesproken maar toen ik aankwam niks meer …..
 
Ik heb haar (April) vorige winter bezocht in Brugge (lockdowns zijn aan mij niet besteed). Mooi lichaam voor een 40+ en ze doet wat in haar profiel staat, maar ik vond haar een beetje terughoudend.
Correcte service en ook een leuke babbel achteraf. Maar voor Spaanse dames heb ik andere die ik iets beter vind.
3 1/2 *
 
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/tu-mejor-sexo-con-amanda-puro-pasion.html

deze adverteerd nu al een hele tijd in Aalst wetteren iemand moet hier toch al langs geweest zijn
Totale bullshit:
KQhK59B.png
 

Geen verrassingen. Dat gebeuren aan de Palinghuizen (en Broederlijke Weversstraat) is echt verwerpelijk.
Ik had ook dit artikel geplaatst en inderdaad. Ik ben er 2 maal geweest maar voelde mij daar toch niet altijd op mijn gemak. Om de zoveel keer zag je ze van Gent en Sint-Niklaas verhuizen. Foute omgeving voor leuke meiden. Aan de Carrefour zat er ook zo een kliek. In die appartementen.
 
Het is ook triestig gesteld tegenwooedig
Meer buitenlandse dames
Dan Belgische mss zijn de Vlaamse dames op vakantie
 
Niet zeker of dit de juiste categorie is voor mijn vraag, maar ik probeer toch even ☺️


Heeft iemand ervaring met een / deze glory hole?
Ik vraag me af hoe dit werkt:
Privacy is gegarandeerd maar publiek is toegestaan?
Hoe moet ik me dit voorstellen? Staat er ergens een box met gaten in waar je eerst geld en nadien je piemel doorsteekt? ??
Is wel een goedkope manier om druk van de ketel te houden ?
 
Niet zeker of dit de juiste categorie is voor mijn vraag, maar ik probeer toch even ☺️


Heeft iemand ervaring met een / deze glory hole?
Ik vraag me af hoe dit werkt:
Privacy is gegarandeerd maar publiek is toegestaan?
Hoe moet ik me dit voorstellen? Staat er ergens een box met gaten in waar je eerst geld en nadien je piemel doorsteekt? ??
Is wel een goedkope manier om druk van de ketel te houden ?
Voor hetzelfde geld word je gepijpt door een vent
 
Niet zeker of dit de juiste categorie is voor mijn vraag, maar ik probeer toch even ☺️


Heeft iemand ervaring met een / deze glory hole?
Ik vraag me af hoe dit werkt:
Privacy is gegarandeerd maar publiek is toegestaan?
Hoe moet ik me dit voorstellen? Staat er ergens een box met gaten in waar je eerst geld en nadien je piemel doorsteekt? ??
Is wel een goedkope manier om druk van de ketel te houden ?
Denk dat het door een TS - just FYI moest dat je ding niet zijn ;)
 
Iemand ervaring met deze blonde stoot uit Temse?

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan