Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met deze prijzige Vlaamse dame?

Vroeger nog eens bij geweest, toen ze nog Sensual Maya heette. Werkte je wel gauw naar buiten. Precies op het tijdstip van einde date, zat ik al in de auto. Daarom nooit een vervolg gekomen.
 
Iemand ervaring met deze dame? Is al enkele jaren actief en reist het land doorgaans door. Ik wil al lang eens passeren, maar betwijfel of ze het waard is. Ervaringen van voorgangers zouden dus een grote meerwaarde zijn:

 
Iemand ervaring met deze dame: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eindelijk-echt-zomer.html

Is enkel wat ver voor mij maar mss is een tripje naar de zee wagen wanneer het wat beter weer is.
Ze zit ook al lang in mijn vizier. Maar er zijn toch een aantal dingen die me wantrouwig maken. Ze schrijft "Ik waag me hier voor het eerst aan.", terwijl ze al een jaar (meestal om de 2 weken een weekend) in de buurt van Blankenberge-Knokke ontvangt. Als ik een sms zend met de vraag naar de prijs, krijg ik een paar minuten later een antwoord naast de vraag (nl. dat ze op haar appartement in Blankenberge ontvangt, maar dat was mijn vraag niet). Tenslotte geeft ze aan geen tattoos te hebben, maar op haar foto op de zeedijk genomen zie je op haar rechterpols toch wel een tatoeage. Vandaar, ik kijk nog even de kat uit de boom.
 
Ze zit ook al lang in mijn vizier. Maar er zijn toch een aantal dingen die me wantrouwig maken. Ze schrijft "Ik waag me hier voor het eerst aan.", terwijl ze al een jaar (meestal om de 2 weken een weekend) in de buurt van Blankenberge-Knokke ontvangt. Als ik een sms zend met de vraag naar de prijs, krijg ik een paar minuten later een antwoord naast de vraag (nl. dat ze op haar appartement in Blankenberge ontvangt, maar dat was mijn vraag niet). Tenslotte geeft ze aan geen tattoos te hebben, maar op haar foto op de zeedijk genomen zie je op haar rechterpols toch wel een tatoeage. Vandaar, ik kijk nog even de kat uit de boom.
Heb haar een berichtje gestuurd ze vraagt 180 voor 1 uurtje en 120 voor een half uurtje ze was heel vriendelijk mmm misschien eens naar zee gaan vrijdag.
 
Iemand goede ervaringen met de Thaise luna.
 
Iemand goede ervaringen met de Thaise luna.
Oh wauw is ze terug aan het werk? Dit is 1 van die ads waarvan ik hartpijn had dat ze offline gingen en bleven...
Kreeg op Hookers zeer goede reviews maar van slechts enkele wandelaars. Bijzonder hete tijger blijkbaar.
Ben er nog niet geweest maar staat zeker in de top5 van dames die ik een bezoekje wil brengen...
 
Oh wauw is ze terug aan het werk? Dit is 1 van die ads waarvan ik hartpijn had dat ze offline gingen en bleven...
Kreeg op Hookers zeer goede reviews maar van slechts enkele wandelaars. Bijzonder hete tijger blijkbaar.
Ben er nog niet geweest maar staat zeker in de top5 van dames die ik een bezoekje wil brengen...
Heb haar gecontracteerd 160€ voor een uur 130€ voor 45min en 100€ voor een 1/2 uur.
 
En, afspraak gemaakt?
Laat zeker weten hoe het was!
Dedzju, zou er nu naartoe gaan als ik kon :p
Mss volgende week. Ben mijn keuze nog aan het maken wie en waar het gaat worden. Ik schrijf wel iets als het luna is geworden.
 
Mss volgende week. Ben mijn keuze nog aan het maken wie en waar het gaat worden. Ik schrijf wel iets als het luna is geworden.
Tip: deze valt in dezelfde categorie en scoorde ook behoorlijk goed.
Hier de vroegere hookers recensies: https://venery.nl/topic/2271-chanel-gent/?tab=comments#comment-17586
 
Ik wil chanel al lang weer bezoeken, mr ik krijg ze niet te pakken. Ik krijg altijd bezettoon en op sms of w.a reageerde ze niet. Heeft ze misschien een ander nummer/naam ? Ad op RL is ook al oud. Ik heb ooit het geluk gehad om ze te bezoeken en als ik er terug naartoe wil, wil dat wel iets zeggen ;)
Reageren mag ook via privebericht
 
Iemand goede ervaringen met de Thaise luna.
Vroeger wel eens bij Luna geweest voor een erotische massage die steenvast eindigde in heerlijk intiem. Is een geile dame die weet wat ze doet, zeker 1 van de betere in het vak, keek destijds ook niet echt op de klok maar liet zichzelf ook echt gaan. Hopelijk is ze op dat vlak nog steeds dezelfde
 
Iemand goede ervaringen met de Thaise luna.
Luna is top! Heeft wel al een bijzonder lange staat van dienst - veel ervaring zullen we maar zeggen, maar is nog altijd even strak. Voor de liefhebbers: likt heerlijk aan je kontje.
 
die Aziatische dames zijn te mijden
mooie foto's
als je heel veel geluk hebt is het de dame van op de foto
meestal komt de foto niet oveeren
ik ging ook eens af op de foto de dame in kwestie had zwarte tanden
en zag er totaal anders uit
sprak gebrekkig Engels
ben daar direct vertrokken
 
Luna is top! Heeft wel al een bijzonder lange staat van dienst - veel ervaring zullen we maar zeggen, maar is nog altijd even strak. Voor de liefhebbers: likt heerlijk aan je kontje.
ik ken luna ook al een tijdje toen ze nog in Gentbrugge ontving
zijn haar prijzen ongewijzigt?
 
iemand hier meer informatie over
adcerteerd toch al een tijdje
Weg blijven bij deze , net als haar zuster die ook onder verschillende namen adverteerd in Aalst , lede . Zijn enkel uit voor grof geld te verdienen maar wat op hun profiel staat is zeker nietwaar . Zelf lag je er zo goed als niet aankomen en de foto's zijn van jaren geleden
 
Weg blijven bij deze , net als haar zuster die ook onder verschillende namen adverteerd in Aalst , lede . Zijn enkel uit voor grof geld te verdienen maar wat op hun profiel staat is zeker nietwaar . Zelf lag je er zo goed als niet aankomen en de foto's zijn van jaren geleden
Ook nog zo'n oplichtster.
Prent aub deze dames in u geheugen.
Begrijp niet dat daar eigenlijk nog iemand over de vloer komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan