Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand hier al geweest?

 
Iemand ervaring met christina in roeselare? Ziet er fantastisch uit maar mss te goed om waar te zijn?


Dankje!
Is een latina dus zien er wel dikwijls goed uit, enkel in werkelijkheid wat ronder😁 enne...je mag je vrouw of vriendin meenemen maar moet wel een trans zijn dan, dit schrijft ze: Ik zuig graag een poesje, dus achter je vrouw zal ik haar lekker pijpen terwijl jij mij neukt
 
Is een latina dus zien er wel dikwijls goed uit, enkel in werkelijkheid wat ronder😁 enne...je mag je vrouw of vriendin meenemen maar moet wel een trans zijn dan, dit schrijft ze: Ik zuig graag een poesje, dus achter je vrouw zal ik haar lekker pijpen terwijl jij mij neukt

Openminded is ze wel 😉
 
@Ayrton is dezelfde
 
Iemand ervaring? Ontvangt zowel in Middelkerke als Veurne en Nieuwpoort(RL rubriek massage)???
Begon een paar jaar geleden ook in Roeselare daarna kust, dan dook ze overal al op tot tegen Luxemburg zelfs...Of dat een goed teken is? Hmm...
 

Beetje rare advertentie: ze biedt geen PZC aan, enkel pijpen met condoom, maar wel sperma slikken...
 

Beetje rare advertentie: ze biedt geen PZC aan, enkel pijpen met condoom, maar wel sperma slikken...
Ik vermijd meestal zo'n inconsistente profielen. En ook wanneer ze alles aanvinken en er niet naar verwijzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan